Menschik

Člen
  • Počet príspevkov

    20
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

5 Neutrálna

O Menschik

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  • Narodeniny: March 24
  1. Oprava z mojej strany. Ja mám ANO L a 4 GB, priatelka ANO S a aktivovanych ma 2,25 GB.
  2. Ahojte, mám tu celkom smutný príbeh (na to aká je Telekom veľká služba). Priateľke približne pred mesiacom zavolala telemarketérka, ktorá jej predala ANO S s 2,5 GB dátami. Predtým používala kredit. Povedali sme si, že dobre, vyskúšame Magenta 1. Pri súhlase s aktiváciou sme sa jasne pýtali či v prípade zaradenia do Magenta 1 dostaneme obaja 2x viac dát. Povedala nám, že áno, priateľka tak mala skončiť s 5 GB dátami, ja s 8 GB. Vravíme si, fajn, konečne super ponuka. Z kreditu som teda na paušál prešiel aj ja. Aktivovali mi ANO M so 4 GB dátami. Okrem ANO M mám na účte vedený aj Internet XL a Magio XL. Celkom ma teda prekvapilo, keď som pri pridaní priateľky do mojej skupiny zistil, že dáta sa nekonajú. Telekom aktivoval nekonečné hovory, smsky a MMSky a to bolo všetko. Tak čo teda Telekom, čo ak by ste skúsili dodržať slovo? Dovolať sa vám je ťažšie než pre Elona Muska dostať sa na Mars.
  3. @Duncan Ja mám Asus AC87U a ten mi neprepustil viac ako 400. Priamo z ONT to ide 950 momentálne. Z bridge do route rezimu mi to prepinal technik, vraj sa to inak neda.
  4. @Duncan veľmi sa v tom neorientujem ale toto viem. Technici na zákazníckej linke vedia spraviť diagnostiku (premerajú celú linku a skontrolujú nastavenia) Technici priamo v meste vedia prísť a opäť premerať linku (priamo optický kábel, ktorý ide až k tebe) V mojom prípade pomohlo prepnutie ONT Huawei z bridge do route režimu. Všetky káblové spojenia idú priamo z ONT do PC/notebooku. Router, ktorý som mal dokúpený slúži len ako AP a vysiela WiFi
  5. Tak po asi 10tich telefonátoch z call centra a 3 návštevách technikov priamo u mňa môžem povedať, že giga sa predsa len dosiahnuť dá Je mi ale celkom ľúto technikov, ktorých Telekom doslova hodil do vriacej vody. Nemajú diagnostické zariadenie (jediný notebook v okolí, ktorý sa dá použiť pri diagnostike GIGA bol v Bystrici). Nakoniec to však dali ako páni a všetko ide, takže vďaka všetkým
  6. Dnes mi sám od seba zavolal technik z Telekomu. Vraj robia spätnú diagnózu problému. V prvom rade, technik veľmi príjemný, sčasti aj pomohol, no len sčasti. Najskôr mi všetko vysvetlil, išiel som za PC, pustil meranie a rýchlosť bola stabilne na hranici 940 Mbps. Potešil som sa, že bol problém konečne vyriešený. Povedal mi, že o hoďku sa ešte ozve, že ide niečo premerať. Medzitým však rýchlosť opäť klesla na 390 Mbps, kde ostala, kým opäť niečo nespravil. Rýchlosť následne opäť vyšla na 940 Mbps. Takto sa to opakovalo asi 2x a teraz idem opäť "len" na 390 Mbps. To mi hovorí dve veci. Problém nie je v mojom PC, kabeláži, routeri a ani v tom ako ďaleko som od "skrinky". Problém bude zakopaný niekde v nastavení, na čo sa, bohužiaľ, doteraz nepodarilo prísť.
  7. @MegaGURU Dík za tip. Ovládače som updatoval ako prvé. Skúšal som aj priame spojenie na zariadenie od Huawei (bez routra). Testoval som to na 3 rôznych PC/notebookoch (Windows/Linux). Dnes mám pri 299 Mbps dokonca nárok na sťažnosti nejaké
  8. @Ľuboš To je všetko pekné. Spravil som presne to, čo je v návode a aj to, čo mi radili technici. Hrali sa s tým chvíľu a potom to nechali, vraj je z ich strany všetko v poriadku. Meral som to presne cez tú appku, ktorú si poslal, rýchlosť síce o 20 Mbps rýchlejšia než cez web ale to je asi tak všetko. Teraz s tým mám ešte zbytočné opletačky, lebo to musím rušiť. Celkovo teda zbytočnosť, ktorá mala byť buď sfinalizovaná a zmeraná pre všetkých majiteľov XL programu alebo mal byť pripravený aspoň nástroj, ktorý by mi tú rýchlosť dokázal odhadnúť pred aktiváciou.
  9. To, že je to dosť rýchle mi je jasné. Na 300 Mbps sa nesťažujem. Viac sa mi páčil ten upload, no platiť 5 € navyše za vyšší upload a takmer žiadne navýšenie pri downloade mi príde celkom tragické. Hlavne v tejto dobe a pri takej veľkej (a stále verím) schopnej firme.
  10. Ale aj tak mi to pride prinajmensom divne. Upload zacina na rychlosti 1 Gbps a pomaly klesa na 100 Mbps. Download ani zdaleka nezacina (burst) na 1 Gbps a teraz uz neprekracuje ani 400 Mbps. Technicke oddelenie opat nesklamalo a nedokazalo nic odovodnit.
  11. @Lukinesk0NR asi tak nejak. Akurát mi opäť volali, že prešli celú linku, že to majú superko nastavené a tak a stále len 400 Mbps. Takže počkám 2 dni či sa to nezlepší a potom to zruším.
  12. Opat update. Volali mi z technickej podpory, bolo to samozrejme nastavene na 100/100, ako som im hovoril uz od stredy. Kazdopadne ani po prenastaveni to nie je velky rozdiel. Meriam tak od 370-400, upload ide v pohode.
  13. @ladislav.alfoldi ja som na tom uplne rovnako. Vcera vecer som tam na odporucenie @Ľuboš volal a opat to posielaju na reklamaciu. Ze by pocas tej minulej reklamacie nieco spravili sa neda povedat. Sprava sa to tak, akoby namiesto 1000/100 nastavili len 100/100.
  14. Mne tiež prišla SMSka, že odstránili poruchu a žiaden rozdiel.
  15. @Ľuboš rád by som potvrdil, že to ide ale takéto mám aktuálne meranie: http://www.speedtest.net/result/7217942197 Kým som nedal aktivovať Giga, tak som mal stabilných 320-340. Tak som zavolal zas a vraj je porucha stále otvorená, aj keď by to už "malo" fungovať.