Stronghold111

Člen
  • Počet príspevkov

    15
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

15 Nadpriemerné

O Stronghold111

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. Dnes som si chcel predlžit 2 telefonne čísla Happy XL volania v Telekome. Aj napriek tomu že som v Telekome "Gold premium zákazník" a si ma vážia, tak mi pri predlžení 2 telefonných čísiel by som platil o 20 € viac. Chcem sa opýtat na logiku Telekomu, že zákazník ktorý chce ostat verný tomu istému operátorovi a má u nich 3 telefonne čísla + magio TV + internet, aká je motivácia, ked má platit viac a nie menej za vernost? Keby že preniesiem všetky moje služby k inému operátorovi, tak ma čakaju s otvorenou náručou.
  2. Janka vymazala si toho ovela viac, a nie len moje príspevky. Pravda, respektíve kritika sa zle počúva. Na celom fore čo čítam, tak to nespokojný zákazník. 90 % ludí sa tu stažuje. Všetci vieme kto je konkurencia, nie je treba ich tu propagovat. Ste to pokašlali, tak to aspon verejne tu priznajte a nie len mne do súkromnej správy. Máte povrchne zaškolených pracovníkov, ktorý ovládajú len základné veci, inak by sa nestalo že na zákazníckej linke mi 8 pracovníkov tvrdí vždy niečo iné  a ani jeden nevie problém vyriešit. A pre Vašu reklamu spomeniem aj to že som si od Vás zabezpečil najrýchlejší internet, kde mi pracovníčka dala nefunkčný router, ktorý túto rýchlost nezvláda. Takže Vaša firma vedome ponúka produkt, ktorý je od samého začiatku nefunkčný. Musím spomenút že som mal u seba doma technika 2x, volal som k Vám tak 5x, a nakoniec v poradí tretí technik zistil čo je za problém. musel som si kúpit router za 60 €, ktorý vyššiu rýchlost internetu bezproblému zvláda. A to všetko je len kvapka v mori čo som Eurotelom, T-mobilom, Telekomom zažil. Kludne aj k tomu sa možete vyjadrit milá Janka, mám toho ešte vela čo tu možem spomenut. pekný den želám
  3. Ahoj,   u nich to funguje tak, že daj si reklamáciu písomne a príde To odpoved do 30 dní. Potm následne Ti doručia telefon, možno do 2 mesiacov :D
  4. Ahoj,   Presne tak to funguje u nich, majú povrchne vyškolených pracovníkov a potom aj to tak vyzerá. Ten poplatok neplatíš za telefon, ale je to doplatok Tvojho paušálu. Napr. ked máš  happy L, tak tam píše doplatok za služby k paušálu Happy L. Nepíše sa tam o žiadnom telefone. Dávali to v minulosti aj v televízore, palba alebo reportéri, kde si chceli telefon raklamovat nakolko sa pokazil, Nedalo sa lebo v zmluve máš doplatok k paušálu a nie telefon :)
  5. a ešte prečo mi záležalo na na zlavovom kupone na telefon, lebo ho predávate predražene.   mal so záujem o Apple iPhone 6s 64GB, vypočítajme si, kolko by ma stál u Vás na splátky za 2 roky.   pri paušále Happy XL volania je          1. poplatok pri doručení kuriérovi 199                                                                     2.  24 mesiacov x 21 € splátka =   504                                                                     3.  a nezabudnime, že ked chcete telefon, tak paušál máte vyšší o 4 €                                                                          to je dalších   24 x 4 = 96. Celková cena telefonu u Vás je 799 €. Samozrejme na internete v hotovosti sa dá kúpit ovela lacnejšie.
  6. Janka, Vážený Telekom,   som znechutený z celého Vášho prístupu. Chcel som len obyčajnú vec, predlžit si paušál. Bohužial po viac ako 40 telefonátoch od 04.11.2015 sa mi to nepodarilo. Zlavový kupon na telefon ktorý ste vehemente tvrdili že ste mi zaslali, tak vyšlo najavo že ste nazaslali. Trvalo vám to do dnes 13.11.2015. Zrazu ste mi ho zaslali dnes na e mail, že  sa ospravedlnujete za technický problém a ako kompenzáciu mi ponúkate smiešných 30 €. Dnes ma kontaktoval aj pracovník Telekomu a oznámil mi to aj osobne a že či možeme predlžit paušál.  Je to smiešne, ako keby sa nič nestalo. Keby som ja Vám nezaplatil faktúru 2 týždne po splatnosti, tak ma ihned pokutujete. Ja bohužial Vás neviem a preto odchádzam ku konkurencii, čo som oznámil aj po telefone ked mi chceli paušál predlžit. Píšem to sem všetko podrobne, aby aj ostaný videli ako ste sa zachovali. Dúfam že moje príspevky už mazat nebudete. Si myslím že každý može vyjadrit svoj názor, či je pozitívný alebo negatívny. Mne ste nevymazala len posledný príspevok ako tvrdíte ale o hodne viac. Vidím že téma psychiatria je dost sledovaná a to svedčí o tom, že to viac zaujíma ako reklamy ktoré púštate dookola celý den.   Na záver chcem dodat že u Vás mám 3 paušály Happy XL volania, magio komplat + internet +ešte jeden inernet. Platím cez 150 mesačne. 24 x 150 = 3600 a tu sa pýtam že kompenzácia 30 € je dostatočná? Takže na záver, ani po kumunikácii z Tvojimi kolegami milá Janka, som nič nevyriešil, ale s Vašim prístupom ste ma doslovne vyhnali z Telekomu, prajem pekný den.
  7. Nič také som tu nenapísal , aby ste mi mali moje príspevky mazat,( ked niekto napíše že nie je spokojný s Vašimi službami a odchádza ku konkurencii) to že si chcem predlžit paušál a trvá to 2 týždne lebo ste to zavynili Vy, a ako kompenzáciu mi ponúkate smiešných 30 €,  ked Vám do  kopy mesačne platím cez 150 €, tak dovidenia.
  8. a teraz mi prišla správa na mail:   Potešte sa na Vianoce dvakrát! Vážený zákazník, predlžte si zmluvu s pauš....   No ja by som si predlžil, ale ked sa mi nikto neozve...., že, TELE - KOMACI ? Už sa na tom baví celá moja rodina, priatelia aj kamaráti a nedočkavo očakávajú ako sa to bude vyvíjat :D
  9. Presne chápem Tvoj problém. Hlavne že nahánajú nových zákazníkov a na starých, verných sa vykašlú. Kolko krát sa dovoláš , tolko krát musíš vysvetlovat všetko od začiatku. Ked to robíš už 5-6 krát za den, tak sú prekvapený prečo si podráždený :D. Moj prípad je na reklamačnom, som zvedavý kedy sa ozvvú. To že od ich odchádzam na situácii nič nemení. Platím minimum 150 € mesačne, tak je im výhodnejšie nahánat nových 15 klientov ktorý budú využívat Happy XS. Kde ste všetci Telekomáci ? Kto vyrieši moj problém ?
  10. Ani mne sa nezdá prečo by ten kupon nemohol príst do zahraničia, vlastne je to obyčajná SMS - ka. Ja už fakt neviem. Jeden to hádže na druhého, podla mna ani jeden z nich v tom nemá jasno, nakolko by to už dávno bolo vyriešené. Už fakt som zvedavý čo z toho bude. JE TU NIEKTO Z TELEKOMU KTO TO VIE VYRIESIT? JE MI TO UZ NA SMIECH. A NEZABUDNITE POVEDAT PANI DRZEJ MIČEKOVEJ (ktorá by tam nemala pracovat, lebo to celé ona zavinila) NECH SA MI OSPRAVEDLNI ZA VZNIKNUTU SITUACIU A ŽE MI POLOŽILA TELEFON. Ked pozerám, tak tento celý Telekom forum je vlastne o nespokojných zákazníkoch. Kde čo čítam, len problém a problém. Len tak dalej TELEKOM !!!
  11. Odpovie mi niekto z Telekomu?
  12. Dňa 04.11.2015 som mal záujem si predlžit paušál na telefonnom čísle 09....................Po približne dvadsiatich hovoroch na Vašu zákaznícku linku som to doposial ešte nevedel urobit.Raz trebalo ID rodinnej skupiny v magente, ktorý som zaobstaral, potom som si chcel uplatnit50 € kupon zlavu na telefon ktorý ste mi zaslali 04.08.2015 respektíve 08.08.2015.Vaša pracovníčka pani Mičeková mi povedala že musíme poslat SMS v tvare KUPON na te. č. 12323, aby sme ten kupon získali. odpoved: Vážený zákazník, pre Vaše telefonne číslo neexistuje žiadný kupon, TelekomTútoo dpoved som oznámil pani Mičekovej, ktorá až na druhý den 05.11.2015 mi oznámila že sa pomýlila amám poslat text v tvare KUPON MT. SMS sme poslaliodpoved:Važený zákaznik zvolili ste nesprávnu formu sms, skontrolujte si s Vami zadanú požiadavku prípadnesi správnu sms overte na www.telekom.skTúto odpoved som tiež oznámil pani Mičekovej, ktorá povedala že bez tohto kuponu si neviem uplatnit zlavu.Som velmi prekvapený že aj ked vidíte v systéme že na takúto zlavu mám nárok, tak si ju neviem uplatnit.SMS sme posielali viackrát, chyba nebude na našej strane.Sme u Vás dlhoročný zákazníci, 3 paušály Happy XL, Magio kompplet + XL internet, + samostatný inernet,platíme Vám mesačne od 150 do 180 €. Aby som získal tie kupony, tak som musel otravovat 5 krát svoju dcéruv Dánsku, nakolko telefonne číslo s kuponom vlastní ona. Pri poslednom pokuse sa ma opýtala ,či som si fakt istý že chceme ostat v Telekome???A presne to, tu je tá otázka, prečo takýmto šikanozným sposobom, nezmyselnými kuponmi vyhánate verných a dlhoročných zákazníkov?Na záver žiadam vyriešenie mojho problému, nakolko paušál ktorý som chcel predlžovat prenesiem k inému operátorovi a samozrejme postupne aj naše ostatné služby, nakolko sú ešte viazané.ak isto žiadam aby sa mi pani Mačáková osobne ospravedlnila za dezinformácie ktoré mi podávala a tiež za to že mi položila telefon (ukončila hovor)aj ked som ešte chcel niečo dodat.