moonterey

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O moonterey

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dakujem . Prajem pekny den.
  2. Dobrý deň, Mám paušál viac ako 12 kalendárnych mesiacov. Priplácam si od začiaktu 4,99€ za poistenie zariadenia. Je možné toto poistenie zrušiť? alebo ako postupovať? Poistenie a teda s generali som neuzavrel "24" mesačný paušál na poistenie. Alebo sa mýlim? Ďakujem.
  3. Pravdepodobne nikto nepozna odpoved alebo nerozumel otazke? Smutne nemam kedy ist do predajne . A na call centrum nemam ani prinajlepsiom chut.
  4. Dobry den , Zial nemam naladu na Vasu infolinku. Chcel by som sa informovat o nasledovnom postupe. Ak mi konci pausal teraz koncom 02/2018 ( k pausalu je telefon ktory mesacne splacam Happy XL z 2016 + Iphone 6s ). A chcel by som si predlzit pausal / zobrat lepsi telefon / (Happy XL 6GB ; Iphone X. ) Aky je nasledovny postup? Vidim ze mozem si cez internet objednat zmluvu / pausal / telefon . ALE stary telefon akou formou dosplacam? splatky za 11/12/2017;; 01/0ľ/2018? Jedna sa mi o to aby mi zrazu niekto z telekomu nezavolal ze som nesplatil telefon, odovzdajte ho . Je to zapociane do poslednej faktury k staremu pausalu alebo ako Dakujem za odpoved.