michal.magio

Člen
  • Počet príspevkov

    33
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O michal.magio

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Ok, keďže toto fórum pre istotu po krátkej chvíli užívateľa odpojí a ten príde o celý rozpísaný príspevok, tak sa už druhý krát nebudem toľko rozpisovať (majú to vymyslené dobre v tom Telekome...) V krátkosti - Magio GO mám už roky, využívam všetky funkcie, ktoré sú dostupné a už x-krát som tu na fóre alebo telefonicky cez podporu upozornil/žiadal riešiť nejaký problém so službou. Patrím medzi tých, ktorí to po čase už račej vzdajú, lebo vidia, že to nemá zmysel a z Telekomu sa riešenia nedočká. Po dlhom čase mi však už nedá neupozorniť na to čo sa pomaly potichu deje so športovými kanálmi na Magio GO. Značná časť ľudí tuto službu využíva práve kvôli športovým prenosom. Už je to nejaký čas čo prestalo byť možné nahrávať si na Magio GO športové kanály a po poslednej (?) aktualizácii som si všimol, že nefunguje už ani pretáčanie začatého programu dozadu. Čo ďalšie bude nasledovať? Mať preto na webe pri službe napísané, že zákazník získa so službou možnosť nahrávania, pretáčania dozadu, či pozastavenia a pretočenia programu dopredu - je mierne povedané zavádzajúce. Samozrejme, nepochybujem o tom, že je to pre Telekom výhodne pri získavaní nových zákazníkov a pri prípadnom ďalšom obmedzovaní služby - veď nikde nemáme napísané, že to za čo si zaplatíme, naozaj funguje pri všetkých programoch.
  2. Pred nejakým časom som sem dával otázku ako to je s nahrávaním pri MagioGO, ale zjavne na ňu nebol záujem kompetentných tu na fóre odpovedať, takže môžno sa na druhýkrát podarí... Nahrávanie nefunguje na všetkých športových kanáloch, nielen na Sport 1 & 2. Keďže ostatné programy fungujú a predtým sa dali nahrávať aj športové kanály - vlastne kvôli tomu si aj platím MagioGO Archív - bolo by dobré, ak by to bolo ľuďmi z Telekomu vysvetlené.
  3. Zrejme majú výpadok, lebo mi tiež nefunguje appka na tablete
  4. Ešte raz som skúsil zmazať všetko z Chorme a naištalovať pluginy znova... stále mám len čiernú obrazovku. Ping local.visualon.info vracia úspešne. 1. Console Chrome pridávam v prílohe. 2. Čo treba hľadať v sieťovom pripojení? Vidím tam len kopec chrome.exe, nejaký TvService.exe, mDNSResponder.exe a potom už len vecí od applu, nvidie, system, mysqld Rozšírenie MagioGO mi v úlohach v Chrome ukazuje. Ešte raz diki...
  5. Stále mám čiernu obrazovku... Win7 + Chrome 57.0.2987.110 (64-bit). Pridal som DNS do hosts, aktualizoval Chrome. Reštartoval počítač. Preinštaloval znova tie pluginy. Reštartoval Chrome. Nič nepomohlo. Plugin je povolený aj vo firewall-e... Ale aj tak diki. Pomohlo to ostatným? Akurát som si všimol, že sa už v lište nezobrazuje (na pozadí bežiace) rozšírenie Chromu, čo mi tam predtým vždy vyskočilo
  6. U mňa stále len čierna obrazovka (Win7, x64). Skúšal som znova všetko preinštalovať (chrome, rozšírenie, plug-in), vymazal som dáta z Chrome a vyskúšal x64 aj x86 verzie.
  7. Tak druhý deň po oznámení prechodu na Chrome a stále je to hrôza. Na PC mi ide iba čierna obrazovka, na notebooku mi síce obraz ide, no je to katastrofa. Skoro pri každej akcii to chce znova prihlásiť sa, obraz je zdeformovaný (4:3), ružový pásik s textom mi svieti cez obraz aj po načítaní kanálu... Všetko pomalé a stránka každú chvíľu vypadáva a nie je dostupná. Telekom fakt nesklamal a nezišiel z cesty, ktorú si doteraz stihol vyšľapať... Ďakujeme
  8. Ospravedlňujem sa, že odbočujem od momentálneho chaosu s prechodom na Chrome - sám patrím medzi tých, ktorí tento prechod postihol a zatiaľ sa mi nepodarilo spojazdniť MagioGO na PC, kde mi vo Firefoxe ako tak fungoval. Ale keďže som narazil na jednú zaujímavú vec, tak mi nedá nechať to len tak... Prosím Vás, ako to je s tým nahrávaním v MagioGO? Od začiatku som si platil MagioGO Archív s väčším priestorom pre nahrávky a hoci sa pri nahrávkach vždy objavil problém a dokonca dlhý čas nahrávanie ani nefungovalo, narazil som práve dnes na príspevok užívateľa, ktorý píše o tom, že mu po prechode na Chrome nahrávanie bez problémov funguje. Keďže ešte okolo obeda som sa sám neúspešne pokúšal zadať nahrávanie cez appku tak som ostal prekvapený. Sadol som teda za PC a prišiel som na to, že nahrávanie v MagioGO nefunguje pre všetky kanály - napr. športové, niektoré dokumentárne... Keďže nahrávky som využíval najmä pri tých športových, doteraz som bol v tom, že nahrávanie na MagioGO už takmer rok nefunguje. Pri pokuse o nahrávku sa objaví možnosť zadať nahrávanie iba na Box, nie na GO. Je to len ďalší z problémov MagioGO, alebo to je nejaká novinka, ktorú Telekom zaviedol? Pretože, žiadne obmedzenia nahrávania predtým na MagioGO neboli. Nikdy mi o tom nikto na zákazníckej linke nehovoril a ani na webe Telekomu sa mi nič o tom, že nahrávanie funguje len pre vybrané programy nepodarilo nájsť. O čom toto všetko vlastne je?
  9. Tak som sa potešil, že konečne to pôjde na Chrome a už sa budem len spokojne kochať programom s doplnením DigiSport 5 a NovaSport 2... No tak nič, aspoň ma to prinútilo znova to MagioGO trocha otestovať, teda aspoň kým to fungovalo Svoje postrehy som napísal do inej témy...
  10. TAK TOTO SNÁĎ NEMYSLÍTE VÁŽNE!!! Trvalo večnosť kým ste to spojazdnili pre Chrome a toto tuna dávate vonku? A ešte týmto spôsobom, že Firefox, na ktorom už aspoň ako tak nevypadávali kanály, ide už iba v obmedzenom režime, z jedného dňa na druhý, bez nejakej prechodnej doby... Keby MagioGO doteraz fungovalo bez chýb, tak by mi to ani divné neprišlo, ale po tých problémoch, ktoré s ním boli a sú hneď spustíte plnohodnotne len verziu pre Chrome - to akože majú byť teraz zákazníci znova pokusnými zajacmi a miesto využívania služby len hľadať chyby novej verzie? Ale, aby to nevyzeralo, že sa vytáčam len tak pre nič za nič... Všimol som si ten ružový text o inštalácii pre Chrome a potešil som sa. Ale to bolo naposledy, pretože hneď pri prvom kroku podľa návodu mi Chrome, ten v ktorom má teraz fungovať plnohodnotná verzia MagioGO, nenačítal doménu https://www.magiogo.sk/. Odmietnutý prístup. Stánka sa nedá zobraziť. Aha... Bolo po radosti. Po pár minútach sa konečne podarilo. Nainštaloval som všetko podľa návodu a čierna obrazovka... Niekde sa stala ďalšia chyba. Tak som skúsil druhý počítač. Rovnaký postup a našťastie tentokrát už aj nejaký obraz. Pri čiernej obrazovke by som si však aspoň nevšimol ako pomaly všetko reaguje. Nieže iba 10-15 s. pri načítania medzi kanálmi, ja som to pri prepínaní po minútovom čakaní proste vzdal a skúsil iný kanál a tak dokola. No ak sa mi z 10 prepnutí podarilo 3-krát spustiť nejaký kanál, tak to možno aj preháňam. Pri Firefoxe som sem-tam preklikal všetky kanály, aby som mohol prípadne nahlásiť, ktorý zase nefunguje, teraz by si to teda vyžadovalo nadľudský výkon na pár hodín. Tak to proste byť nemôže. Navyše aj ak sa mi podarilo nejaký program spustiť, tak ten po pár sekundách zastal. Všimol som si tiež, že mi po načítaní kanálu niekedy zostal cez obrazovku svietiť ten ružový pruh. Ale viac som si už všimnúť nestihol, keďže doména je opäť nedostupná a nedá sa na ňu pripojiť a nebeží ani appka. Takže to zhnem: 1. MagioGO pre Firefox už funguje len v obmedzenom režime, plnohodnotne už iba v Chrome, pričom ale... 2. doména https://www.magiogo.sk/ je väčšinu času zatiaľ nedostupná 3. to, že spojazdnite MagioGO v Chrome nie je ani pri dodržaní postupu podľa návodu isté 4. navigácia vo webovej verzii je strašne spomalená (problém s načítaním kanálov) 5. obraz seká a niekedy ho prekrýva ružový pruh s informáciami o načítaní kanálu 6. momentálne nie je doména https://www.magiogo.sk/ dostupná a nefunguje ani appka MagioGO
  11. Asi týždeň som nebol na MagioGO na tablete alebo mobile, takže neviem či to trvá už celý týždeň, alebo nie. Viem však, že mi GO naposledy nešlo spusiť ani na PC, ani na appkách - po nejakom čase to na PC znova začalo fungovať, no na appke som odvtedy nebol (počítal som s tým, že to už ide aj tam). Už nejaký čas sa teraz snažím spustiť ho na tablete, ale bez šance... stále načítava a keď sa konečne niečo objaví, tak len varovanie, že nie je dostupné internetové pripojenie. Skúšal som reštart appky, reštart zariadenia, odinštalovanie appky. Nič nefunguje. Má s tým ešte niekto problém?
  12. Problém s čiernou obrazovkou miesto nahrávok tu je už vyše pol roka (a nezdá sa, že by to mali potrebu rýchlo vyriešiť), no s nahrávkami ako takými bol pri MagioGO problém tak či tak vždy, čo mi pamäť slúži. Mám MagioGO už pomerne dlho, plus si platím aj Archív a nahrávky som najmä na začiatku veľmi využíval. Často sa stávalo, že na PC nahrávka nefungovala, na apke však išla (alebo naopak), alebo sa nedala prehrať v inej ako auto kvalite, stávalo sa tiež, že nebola kompletná a proste skončila skôr ako mala, samozrejme k tomu patrí problém s čiernou obrazovkou, alebo znefunkčnenie nahrávky po nejakom čase. Len toľko na okraj k tejto téme... Podľa mojej skúsenosti, to posledný polrok nemá žiadnu cenu skúšať s nahrávkami, ak si teda nechcete poškodiť nervy.
  13. Práve je vhodná doba, ak chce človek zistiť ako MagioGO funguje a ako ho majú vyladené. Ako športový fanúšik si momentálne užívam čas, kedy sa po roku znova odohrávajú súboje hokejových juniorov na MS a kvôli tradičnému časovému posunu (zápasy sa často hrávajú po polnoci) by som očakával, že MagioGO bude práve tou službou, ktorá ma odbremení od nutnosti ponocovania a dovolí mi užiť si hokej v čase a spôsobom, ktorý mi najviac vyhovuje. S príplatkom za službu má predsa človek v MagioGO možnosť rozšíreného priestoru na nahrávania a 7 dňoví archív. Tak sa na to pozrime: otvárací duel slovenských juniorov s Kanadou sa začínal o 2.00 po polnoci Nahrávanie: miesto ponocovania som si zápas nechal nahrať, hoci s nahrávaním sú už pár mesiacov problémy a vlastne ani neviem, či vôbec funguje - výsledok: nahraný program sa samozrejme nedá prehrať (stream je momentálne nedostupný) Archív: v každom prípade 7 dňový archív je poistkou, ak by nahrávanie nefungovala (tak ako to už dlho býva), stále si môžem pozrieť zápas dodatočne - výsledok: hokejový zápas v archíve nespustím (no data) Záver si môže urobiť každý sám. Len doplním, že sa mi nepodarilo spustiť žiadnu reláciu z vysielania Jednotky a Dvojky v Archíve na MagioGO (testoval som len posledné dní).
  14. Na rovnaký problém s NEDOSTUPNYM PREHRAVANIM KVOLI OCHRANE som aktuálne narazil aj ja. Zaujímavé však je, že na mobile, kde donedávna nebol žiaden problém. MagioGO na ňom fungovalo vyše roka. Pred nejakým časom som si ho však odobral zo svojich dostupných zariadení, keďže ako vieme, súčasne môžu byť zaregistrované v MagioGO bohužiaľ len tri zariadenia - aby som mohol sledovať televíziu na notebooku. Teraz, keď som si ho znova vrátil medzi tri zaregistrované zariadenia, MagioGO vypisuje hrozivý oznam o ochrane DRM. Naozaj veľmi zvláštne, ak by to nebolo už aj trocha trápne s tými všetkými problémami okolo tejto služby. Pravdou je, že s podobnou hláškou v MagioGO som sa už stretol aj v minulosti, nie len na mobile, ale aj na tablete, kde mi však sledovanie televízie aj v tejto dobe normálne funguje. Síce to nebolo tak často ako s: NO DATA Systémová chyba (DRM) VCAS No Key Channel was not found a sledovanie živého vysielania bolo nedostupné len dočasne, ale už len z mojej skúseností sa dá povedať, že chyba s NEDOSTUPNYM PREHRAVANIM KVOLI OCHRANE má väčšie problémy sama so sebou ako s tým, či je nejaké zariadenie root-nuté. Vyskúšal som preinštalovať appku na mobile aj zmazať mobil zo zoznamu zariadení. Bez výsledku.
  15. Tak, mám za sebou asi tri týždne skúšania a pozorovania po preinštalovaní Verimetrixu, takže sem už môžem dať nejaké dojmy a závery. S vypadávanim kanálov nebol dlho žiaden problém - v tomto smere to bola naozaj spokojnosť. Už po pár dňoch som si však všimol, že na tie ostatné problémy to podľa všetkého nemalo absolútne žiaden vplyv, keďže sa stále objavovali problémy s nahrávaním, pretáčaním, odhlasením a ďalšími vecami. A dnes, po troch týždňoch nakoniec padla aj tá jediná vec, ktorá sa zdala byť vyriešená - vypadol mi kanál (DigiSport 1). Skúsil som teda trik s preinštalovaním Verimetrixu, no tentokrát to už nepomohlo. Odinštalovať a znova nainštalovať Verimetrix môže teda pomôcť s výpadkom kanálov, minimálne niektorých a iba dočasne - no určite to nie je riešenie tohto problému.