Miroslav Zemánek

Člen
  • Počet príspevkov

    6
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Miroslav Zemánek

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Zdravim, dovolim si vam odpovedat ja, ak mozem .... Tiez mam Magenti 1. Maximum, co mozete z nej vytazit je tych spomínaných "3 pevne a 5 mobilnych .... aspon tak mi to bolo povedane Ja mám 1. telefon na pevnej linke 2.magio TV 3.Internet + 5x mobilne telefonne cisla, mozu byt aj EASY karty ... Viac z nich nevytazite NIC --- a ak hej, prosim dajte mi vediet .... dakujem Pekny den vam zelam MirecX
  2. zdravim, lenze to nieje nieje po prvy krat, co som dostal taketo zle info ...a kedze je spoplatnena vymena balika sumov (tou istou, ako je pri pridani balicka) to som si mohol radsej pridat ten balicek, a bol by som na tom stejne ako mam teraz vystavenu fakturu) popritom pani tvrdila, ze nebudem za zmenui nic platit ... Tak potom ako ???? platim si dost na to aby som si mohol dovolit omyli z vasej strany ....  dobre fer by bolo, dobre, tuto fakturu si strhnite, ale nabuducu mi odpocitajte tych xy eur z mohej povodnej faktury, co  je 28,46 .....  PS: Jejich "nemal svoj den" ma pripravili o 2eura.     PS: Viem ze vam to nevadi, sak nech zakaznik plati, ale kebyze to je opacne, tiez by sa vam to nepacilo, snazila by ste sa stym nieco robit .....     Pekný den .... 
  3. Dobrý den .... chcel by som Vám niečo vytknúť ... na základe čoho mám vyššiu faktúru za vaše milne / zavadzajúce informácie .....  Takže pred Silvestrom som si v svojom tematickom balicku vymenil (z detskeho na štýl a fakty) program ... z nejakeho dovodu mi to v SET to BOXe neslo, respektive pri vymene to automaticky pripocitalo sumu 1,90 ... tak som volal z CALL Centrom, nech mi to pani prehodi, este som sa jej pytal ze ci to je v ramci tematickeho balicku zdarma, povedala, ze ano, ze nic nebudem platit a ze v ramci mohjho balika mozem robit lubovolne zmeny .... OKI  .... pred vcerom mi prisla faktura v elektronickej podobe, samozrejme vyssia o tu vymenu balicka, popritom mi pani velkodusne tvrdila, ze sa mi suma nezvysi a ze budem platit tu sumu co som platil ..... no nestalo sa tak .... Volal som hned na linku, ze kde sa stala chyba, a jedine co som dostal za odpoved bola" ze sa mi nevie k tomuto vyjadrit"    -  hned mi ponukla ako odskodne navratenie tej sumy nazad, ale stejne tuto fakturu budem musiet zaplatit .... čiže sa pytam, kto ma odskodni v tomto fakturacnom obdobi, co ste mi nauctovali sumu + milnu ifo ??? ZHRNUTIE:   ajked mate kvalitne sluzby, personal mate nekvalifikovany, dal by som ich preskolit .... sak ani nevedia co vlasne ponukaju a za aku cenu  .... nehovoriac o tom ze v auparku PN davaju pracovnicky namiesto rady, cislo na call center ..... hamba ..... Pekny vecer ....    ja si svoje plnim, co vy ...  ??
  4. Dobrý den, čo sa tyka toho dizajnu, je celkom pekny, ale co natom, ked si clovek potrebuje dopredu vyzistit info o svojom pausale, popripade vyskladat iny pausal ..... po starom ste to mali ovela lepsie ... Mal som "podla seba 7 NAJ" pred tymto pausalom, som si z domova vyskladal vsetky potrebne informacie, a v den "D" som len prisiel na predajnu, vybalil som na predavajuceho, to o com mam zaujem, a behom 15-20 minut som aj siel domov zo zmluvou v ruke + novym telefonom . V dnesnej dobe ked si chcem pozriet presne informacie o pausale o ktory mam zaujem, jednoducho nemozem, lebo ktomu potrebujem zadat cislo telefonu, a nasledne narok na zmenu .... bez toho som nahraty momentalne ... ...Prečo nesprístupníte tieto informácie aj zakazníkom ktorý ešťe nemaju moznost o zmenu ....   Mal by som záujem o program Happy XL bez telefonu ....  (vedel by mi níekto napisať, ake vyhody su tam (bez) a za druhe ... telefon si chcem zobrat od O2 na splatky .... vyplatilo by sa to ? ci urobim lepsie ked zoberem aj telefon od TELEKOMU ??? ... za odpoved dakujem ....:cathappy:
  5. Nevadí, že zareaguje 8 ročný zákazník ... raz mi bolo povedané (medzi riadkami) "že stály, dlhodobý zakaznik, je pre nich už nezaujímavý ..... Takže rozmýšlam aj ja o prechode .....