tyler91

Člen
  • Počet príspevkov

    119
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

30 Výborné

O tyler91

  • Hodnosť:
    Znalec
  1. dnes som to bol zrušiť a slečna povedala, že služby prestanú poskytovať k 30.4. ale v zmluve o výpovedi je veta "Výpovedná lehota uplynie posledným dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď Zmluvy doručená Podniku."
  2. Chcem zrušiť Magio TV+ NET, platí aj 1 mesačná výpovedná lehota? čiže ak to pôjdem zrušiť zajtra, tak služby sa prestanú poskytovať až 31.5. ?
  3. Magenta archív má iba archív, vieš si prehrať program spätne cca hodinu po skončení
  4. čaute, môže mi niekto potvrdiť alebo vyvrátiť či platia darované dáta aj v roamingu?
  5. Poskytnem do Magenta skupiny svoje pevné služby ak niekto hľadá
  6. Nemusia byť pevné služby a paušal na jedno rodné číslo ?
  7. Overovacia SMS na aktiváciu HBO GO nechodí
  8. áno, napíšte mi mail na Vás
  9. Od Telekomu máme iba pevné služby, mobilné služby u nás nevyužíva nikto.. A kvôli tomu archívu zháňam niekoho s Telekom SIMkou aby založil Magenta skupinu s mojimi pevnými službami A skupina sa dá založiť iba s paušálom, predplatenka sa dá iba pridať
  10. Ja hľadám niekoho kto má paušál a na svoje číslo založí Magenta skupinu a pridá tam moje pevné služby
  11. čaute, ponúkam Magio TV a Internet do Magenta skupiny
  12. Robíš z komára somára...nejde o nič závažné...nie som lenivý, ale na technickej podpore je väčšinou čakačka a na chate boli takisto všetci obsadení, ale aj tak všeobecne čo sa dá, tak riešim to textovou komunikáciou...Navyše Telekomu vždy trvá, kým ten čas zosynchronizujú, to som si už všimol skôr...Minule sa tu na fóre riešila zlá kvalita obrazu Magia GO na desktope a vyriešilo sa to...
  13. ale isto to tu od nich niekto číta a posunie to ďalej Nie je to nejaká požiadavka, ktorú treba riešiť individuálne
  14. My máme doma ešte starý Kiss X301, asi 12 rokov, stále ide bez jedinej poruchy, ale je veľký a má malý HDD Je možné požiadať Telekom o výmenu za novší typ? alebo musím počkať, kým sa pokazí?
  15. Môžem poprosiť Telekom o zosynchronizovanie aktuálneho letného času vo svojich routrouch ? U mňa konkrétne to na Huawei HG1245H mešká o 1 hodinu