Vladimír Bulla

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Vladimír Bulla

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Mám Magio TV cez optiku a bez problémov funguje. Lenže - už pri objednávaní som počítal s benefitom Magio go. Dovtedy som využíval Magio go cez internet a Mi Box - všetko krásne fungovalo. Po inštalácii TV cez optiku a toho benefitu to však prestalo - presne v zmysle zmluvy mi teraz Magio Go nefunguje, musel som si objednať aj Magio Go Box , a cez neho služba pracuje. O tom, že mám nárok na tento benefit ma na infolinke veselo informovali, len takúto maličkosť prehliadli.. Vie mi niekto vysvetliť takúto fintu Telekomu? Veď box je android, aplikácia funguje. Potrebuje telekom môj skromný príspevok za box? Nemá v pláne túto diskrimináciu zrušiť - veď je to benefit, ktorý sami navrhli? Vlado
  2. Zdravím, prečo mi nový portál tvrdí, že nemám delegovanie pre zmluvy? Vidím faktúry, vidím asi všetko, ale nie zmluvy. Pritom návod hovorí o delegovaní cez ID kod, teda ten, ktorý sa používa na aktiváciu faktúr. Kde je chyba? vbulik
  3. Aj ja chcem smartfon