mrjones2

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O mrjones2

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Keď som ja prechádzal z ADSL na VDSL povedali mi že mi príde sms po ktorej to môžem zapojiť. Samozrejme žiadna neprišla :) Takže ADB router som nahodil keď mi prestala ísť pôvodná služba, čo bolo znamenie že mi to zmenili. Stačilo len pozapájať káble, prihlasovacie údaje nebolo treba zadávť.
  2. A ake parametre mas nastavene v hagu? Pozri moju temu, mozno ti to este zvysia... alebo aj nie a zrusia ta ako mna Drzim palce
  3. Andy, stačilo mi ako to bolo. Preto opakujem že môj telefonát bol čisto informačný, nenahlasoval som problém, poruchu. Technik na telefóne videl moju linku a vravel že je OK. Takže absolútne nechápem čo nasledovalo. Veď keď sa zamieta služba robí sa to spravidla hneď na začiatku. Možnosť zriadiť napr. XL ani nepustí v systéme alebo to technik zamietne keď to má na danej adrese spustiť. Ale nechápem ako to môže zrušiť keď to už dva mesiace beží úplne bez problémov. Mám predsa zriadenú službu, podpísanú zmluvu, uhradené faktúry a hlavne fungujúcu službu. Tak čo to má znamenať ? A to že mi to nastavil tak že mi to súčasne Lko ide teraz horšie ako keď som na ňom išiel v minulosti ani nehovorím. Beriem to ako poškodenie zákazníka a dúfam že sa to vyšetrí a napraví.   A áno infraštruktúra je žalostná a nie len čo sa tíka pokritia internetom ale mám pocit že sa už nič nerobí s rozširovaním GSM signálom. Hlavne že budeme 4G so žalostnými dátovými balíčkami a telefonovať môžem doma na jednom mieste s hlavou v okne :)
  4. Zdravím, Rozhodol som sa podeliť so svojou skúsenosťou ako mi po skoro dvoch mesiacoch bezproblémového využívania VDSL programu XL povedali že ho moja linka nezvláda. 9.10. som kontaktoval technickú linku. Telefonát bol iba informačný z mojej strany týkajúci sa rýchlosti môjho pripojenia. Keďže som mal technológiu VDSL a program XL s rýchlosťou 50[Mbit/s], v hagu som mal nastavený Downstream Rate 49797[kbit/s]-[48,6 Mbit/s]. Merania na stránke speedtest sa pohybovali štandardne okolo 43 – 44,6[Mbit/s]. Zaujímal ma len rozdiel nastavenej rýchlosti v hagu a nameraných hodnôt. Technik ma ubezpečil, že mám linku v poriadku a že môže zadať podnet aby mi bola sprístupnená plná rýchlosť. 14.10. mi prišla sms že moja nahlásená „porucha“ bola uzavretá a o ďalšom postupe budem informovaný telefonicky. Vo štvrtok som bol nemilo prekvapený poklesom rýchlosti. Podotýkam že ma nikto telefonicky nekontaktoval. Downstream Rate som mal už iba 27599[kbit/s]. Telefonoval som na informácie, kde mi bolo povedané že som si ráno telefonicky požiadal o zníženie služby. Voči čomu som sa ohradil a až na to mi bolo povedané že technik ktorý bol na výjazde urobil túto zmenu pretože moja linka program XL nezvláda. Opätovne som si zadal zriadenie programu XL čo mi ale bolo 16.10. znovu zamietnuté. Som rozhorčený z konania technika, ktorý mi zmenil fungujúcu službu za horšiu a to bez toho aby ma vôbec kontaktoval a informoval. Program XL som mal od augusta a až do zásahu technika som nemal žiadny problém. Som 750 m od ústredne čo je údajne hraničná vzdialenosť, ale net mi išiel stabilne a bez problémov. Pri pôvodnom zriadení technik nemal žiadny problém. Preto nemôžem súhlasiť s tvrdením že na mojej linke tento program technicky nie je možne zriadiť. Prosím kompetentných o prešetrenie a o znovuzriadenie programu VDSL XL s rýchlosťami aké som mal pred „odborným“ zásahom technika. Ďakujem