phuture

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O phuture

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. zakúpil som si k mobilnému paušálu službu Deezer, SMS o aktivácii "Deezer viazaný" mi prišla. v službe samotnej už mám vytvorený účet a chcem ho spárovať na URL http://www.deezer.com/sync/telekomsk keď som vyzvaný na zadanie tel. čísla, pokúšam sa ho zadať v rôznych formátoch, ale výsledkom je vždy chybová správa: "Niečo sa nepodarilo" a jediná možnosť je zopakovať zadanie tel. čísla (emailu).
  2. to je naozaj veľmi zaujímavá argumentácia. s beta verziou iOS 9.3 nemajú problém žiadne iné streamovacie aplikácie - Netflix, Stream.cz, Prima PLAY, VOYO, VLC. to sú len tie, ktoré bežne používam. som si takmer istý, že bez aktualizácie váš klient pre Magio GO nebude fungovať ani pod finálnou verziou iOS 9.3 a dôvodom nefunkčnosti určite nebude beta verzia, ale zle napísaný klient, za čo patrí "vďaka" Verimatrixu, keďže s klientom sú neustále nejaké problémy. vskutku, kreatívna odpoveď, žiaľ nezmyselná. čo je to za nezmysel, že proxy server sa využíva iba "z pracovných dôvodov"? ja si prevádzkujem vlastný súkromný proxy server, ktorý využívajú všetky moje zariadenia pri prístupe do Internetu. platí to isté čo vyššie, žiadna zo streamovacích služieb s tým nemá problém, len Magio GO vyžaduje zachovať "štandardné nastavenia"? čo je prosím neštandardné na používaní proxy servera? absolútne nič. okrem toho, opakujem, že predchádzajúce verzie s tým problém nemali, takže sa jednoznačne jedná o regresiu.
  3. otestoval som funkčnosť Magio GO pod iOS 9.3 beta2 a aplikácia je nefunkčná. dúfam, že niekto bude venovať pozornosť tejto skutočnosti a nebudeme musieť čakať takmer mesiac po vydaní verzie 9.3 na vydanie aktualizácie. okrem toho, pripomínam ignorovanú informáciu z predchádzajúceho postu o tom, že aktuálna verzia aplikácie Magio GO nefunguje s nastaveným proxy serverom v systéme, pričom predchádzajúca verzia tento problém nemala.
  4. telefonoval som ešte minulý týždeň na linku podpory, kde mi relatívne nepríjemným spôsobom pracovník vysvetľoval, že musím aplikáciou reinštalovať, napriek tomu, že som tak urobol ihneď po jej aktualizácii.   dnes som volal opäť, tentokrát bol pracovník aspoň tak ochotný, že vyskúšal moje prihlasovacie údaje na ich testovacom zariadení, kde môj účet fungoval a nemusel som teda čakať ďalších 48 hodín na "overenie účtu"..   to ma viedlo k nápadu, že pravdepodobne bude problém na mojej strane a ten som našiel v nastavení proxy servera. aplikácia nedokáže pracovať s nastaveným proxy serverom, čo ale nebol problém predchádzajúcich verzií. keď som zrušil nastavenie proxy servera, aplikácia bola schopná prehrávať. považujem to za regresiu, pretože ako som spomenul, predchádzajúce verzie s tým problém nemali. bolo by možné toto zistenie zaslať niekomu zodpovednému? pochybujem, že na zákazníckej linke budú vôbec tušiť, o čom hovorím.
  5. dnes sa objavila v AppStore nová verzia aplikácie Magio GO. po aktualizácii sa už nezobrazuje predchádzajúca chybová správa, ale stream sa aj tak nespustí a po chvíli "čiernej obrazovky" nasleduje návrat do zoznamu kanálov. rovnako pre live stream ako aj pre spustenie programu z archívu. aplikáciou som aj odinštaloval a nainštaloval nanovo. testované na iPad aj iPhone.   teda neviem, ale po takom dlhom čase si naozaj takto predstavujete podporu tohto mobilného OS? odhliadnuc od toho, že aplikáciu ste mali mať otestovanú na beta verziách a s dostatočným predstihom vydať aktualizovanú aplikáciu, tak aj po dlho očakávanej aktualizácii aplikácia nie je schopná prehrávať živé alebo archívne vysielanie. naozaj, veľmi amatérske.