Jano

Člen
  • Počet príspevkov

    248
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

49 Výborné

O Jano

  • Hodnosť:
    Profík

Nedávni návštevníci profilu

2976 zobrazení profilu
  1. Ak zvladnete nastavenie prijmu signalu po otoceni paraboly 17 stupnov na zapad (spoza paraboly doprava), a zaroven po otoceni nebude v smere na orbit ziadna fyzicka prekazka, tak technika nepotrebujete.
  2. Toto robia Samsungy ktore nemaju esim čip. Note 10 ani nevidim v zozname telefonov podporujucich esim. Po naskenovani QR kodu preto ponukaju instalaciu eSIM do nejakeho ineho zariadenia/ napr. hodiniek.
  3. Nie, operator nevie ake kontakty su ulozene v adresari telefonu. A sluzba kde by sa pre mobilne cislo zadal zoznam povolenych cisel pre prichadzajuce hovory v mobilnej sieti nieje. Na sieti sa daju blokovat vsetky prichadzajuce hovory alebo ziadny.
  4. Jednu kopiu zmluvy s podpisom mal zobrat kurier. Limit dat je vlastnost jednej zo sluzieb na telefonnom cisle. Ta sluzba je z nariadenia EU aby pri datovani v zahranici nedoslo k neocakavanemu navyseniu faktury z minutych dat. Po minuti 24 € na data v zahranici sa data zastavia a pouzivatel potom musi odkliknut na internete ze chce v datovani pokracovat. Ten limit sa da zvysit az na 60 € na m.telekom.sk/travel
  5. To s tym konom je slovenske prislovie, nechapte to ako urazku. Mlady som, "Husakove dieta" :-), ale je pravda ze ludska nevdacnost ma vie nahnevat. Bonusovy kredit sa da pouzit aj na kupu datovych balickov, ktorych data sa mozu aj prenasat a aj ten bonusovy kredit moze mat dlhsiu platnost ak sa spravi dalsie dobitie hoci aj 5 eur pred uplynutim tych 30 dni. Aj kombinacia tychto dvoch moznosti robi tuto ponuku zaujimavou.
  6. Aktualne ONT mam dlhsie, bol som ho pozriet. Neviem pod akym nazvom sa predaval, je to HG8245H. Pristup do neho nemam, nikdy som do neho pristupovat nepotreboval. Vsetky nastavenia mam v routeri za nim.
  7. Aby som vylucil nejake pravila v infrastrukture Telekomu, skusil som to iste aj z verejneho cloudu mimo Telekomu, vysledok bol rovnaky, porty prechodne.
  8. Tento silno anonymizovany screen je tiez z RPI pripojenom na DSL od Telekomu vzdialenej 300 km od tej mojej optiky a da sa na tom vidiet ze 23 telnet aj 7547 smerom k optike je prechodny.
  9. Mam podobnu konfiguraciu: optika/bridge/vlastny router/verejna IP a ziadne blokovanie portov nezaznamenavam. Vyuzivam pomerne 'exkluzivne' porty, dvoj-, troj., stvor- aj patmiestne. Vacsina z nich smeruje do Raspberry. Ziadne dalsie nastavenia, okrem smerovania portov po LAN , som nerobil. Hore popisanemu nastaveniu uplne na 100% nerozumiem, vyzera celkom komplexne, problem treba vylucovacoiu metodou hladat tam.
  10. Nesuhlasim. Je to DARCEK/BONUS. Dostanete nieco zadarmo ale aj tak pindate na podmienky? Niekto vas nuti akciu vyuzit? To je take sucasne... "Darovanemu konovi sa na zuby nepozeraj." Ze bonusovy kredit na Predplatenke plati 30 dni Telekom netaji od spustenia toho programu. Bez takto nastavenej platnosti kreditu by tato akcia pravdepodobne vobec nebola. Skuste podnikat a davat zakaznikom veci/sluzby zadarmo a dostat za to take podakovanie ako tu predvadzate.
  11. Prave ze u mna to v minulosti fungovalo. Mal som aj plateny balik aj darovane data sucasne. Minali sa po sebe. Mohla nastat nejaka zmena v Magenta skupine, alebo data mohli aj exspirovat. Platia 30dni ale august mal 31 dni. Teda darca mal 31 dnovy mesiac, ale data platili 30 dni.
  12. Nie, takto to nefunguje. Magenta darovane data sa len tak nevyparia. Preco myslis ze ich uz nemas resp. ze si ich neminul?
  13. Uz to tak vyzera.. https://www.telekom.sk/esim https://www.4ka.sk/esim https://www.o2.sk/esim https://www.orange.sk/esim
  14. Neblokuje. Antik TV som aj skusil na DSL a nema problem. Nemate nejake vlastne nastavenie v sieti?: zmenene DNS server, vytvorene VPN spojenie. Ak nic zmenene v lokalnej sieti, prva vec co treba skusit je restart modemu/routera.
  15. Tuto na fore sa presnu odpoved nedozviete, ale dovod moze byt podobny ako ked za nakup v potravinach platite raz 5 EUR a inokedy 15 EUR. Nauctuju sa vam sluzby ktore vyuzivate nad ramec mesacneho poplatku. Zvycajne sa staci pozriet na zadnu stranu faktury kde by malo byt uvedene ake sluzby presne sa uctuju.