Jano

Člen
  • Počet príspevkov

    178
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

21 Výborné

O Jano

  • Hodnosť:
    Profík

Nedávni návštevníci profilu

2 398 zobrazení profilu
  1. Jediny sposob ako v Magente zobrazit/vyhladat pouzitelne fixne produkty je podla rodneho cisla. Teda mobilne cislo clena skupiny musi byt v Telekom evidovane na rovnake rodne cislo ako pozadovane fixne produkty. Ak su fixne produkty registrovane na niekoho ineho, treba do skupiny dostat mobilne cislo registrovane na vlastnika fixnych produktov. Darovanie sa objavi az ked budu v skupine pouzite fixne produkty.
  2. A preco nevyuzit tu existujucu registraciu? Obnovit si heslo prave vdaka pristupu k mailovej schranke cez ktoru sa reset hesla overuje.
  3. S privatnou adresou nemoze byt router dostupny z internetu. Pomerne vystizne pises o DDNS a forwarde portov, sucastou takych poznatkov by malo byt aj to co je privatna adresa. Priblizne: Poskytovstel internetu ma niekde v sieti router (NAT s IP 195.... ) a ten porty na tvoj router s IP 100.... nepresmerovava. Adresu treba pozerat na rozhrani routra, alebo aj na noip.com sa zobrazi co router zo svojho WAN k DDNS hostu zapisal. Ak to v minulosti islo, tak po niektorom z restartov s casovym odstupom, moze router opat dostat verejnu adresu.
  4. Adresa zacinajuca 195 patri NATu, na routri je pravdepodobne privatna 100.x.x.x
  5. Na www.telekom.sk/magenta1-skupina moze dalsieho clena pridat LEN spravca skupiny a len ked este nie je v skupine maximalny pocet clenov 5, resp. 15 ak ide o biznis skupinu zakladatela registrovaneho na ICO.
  6. Telekom ho nema na com zmykat,router je k pevnemu internetu (neuctuje sa objem) a optickemu (taky nema ani FUP). Asi je len zvedavy. Dovod aby mal Telekom v systeme napocitane viac ako bolo prenesene neexistuje. Predstava je asi taka ze nejaky zaskodnik sedi v telekome, nahodne si vyberie par ludi zo stotisicov pouzivatelov a len tak prida da evidencie spotreby objemy, len tak, nech je sranda , aj ked z toho nikto nic nema.
  7. Ponuka a mal by ju mat aktivnu kazdy. SMS pride len ked volajuci co sa nedovolal nema utajene cislo a telefon sa musi zapnut najneskor do 3 dni od zmeskania hovoru. https://www.telekom.sk/wiki/volania/zmeskane-hovory
  8. @Marek123987 vlastne nepises ze ten isty clovek co ma tie pevne sluzby nema v telekome aj mobil. Ak ma, staci ho pridat do skupiny, ak nema, tak si moze cislo zariadit, napr. Easy ako tu uz je napisane.
  9. Prihlásenie do skupiny je mozne len mobilnym cislom a po prihlaseni treba pevne sluzby do skupiny ponuknut a pouzit. Pevne sluzby evidovane na rovnakeho cloveka sa pri prihlasenom mobilnom cisle zobrazia automaticky.
  10. Ak je ta adresa verejna a staticka, tak napr. na myip.com po pripojeni na ten web z tej siete v ktorej tu IP mate. V informaciach WAN rozhrania routera musi byt ta ista, potom je skutocne verejna. Platena sluzba Staticka IP zahrna verejnu staticku adresu a prave taku ten urad zjavne vyzaduje.
  11. V magente je mailova adresa nepovinna, neunikatna (moze byt pri viacerych tel. cislach, pricom tel. cislo je unikatnym identifikatorom clena skupiny) a prve roky sa ani neoverovala, mohla sa zadat akakolvek adresa. To nie je len 'deutsche' doslednost, ale sedliacky rozum. Mozno telekom najde este zopar ludi ktori maju jednoduchsi pristup k satelitnemu internetu ako k mobilu a zvazi implementaciu. Btw. SMS prichadza v priemere podstatne skor ako email, zopar mailovym sluzbam dorucovanie vie trvat minuty, v horsom pripade este nejako poriesit ak umiestni mail do spamu. Jasne, pouzivat email na tento ucel, to da rozum..
  12. Smskou si skontrolujte ci je to skutocne pravidelny reminder REM na cislo 123 A ak vo vypise nieco bude tak dalsia sms na 123 REM RESET
  13. Je to na tej stranke ako pise @Mirko Prihlasene cislo co to chce na zaciatku nemusi byt v Telekome, ide o kontaktne cislo co by mal mat zaevidovane kazdy. S tym PUK kodom to uz pravda nieje, bola volakedy.
  14. V administracii skupiny. Da sa tam dostat cez aplikaciu Telekom alebo https://www.telekom.sk/magenta1-skupina/
  15. Ak naozaj nefunguju v zahranici, to neviem, tak sa to neprejavi tak ze internet nepojde vobec, ale ze sa budu odratavat pausalne data, nie tieto neobmedzene. Balik netreba, a asi sa ani neda, deaktivovat. Alebo je ta akcia kvoli novemu nazvu Telekom mobilnej siete "T Zostante doma"