Jano

Člen
  • Počet príspevkov

    129
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

15 Nadpriemerné

O Jano

  • Hodnosť:
    Znalec

Nedávni návštevníci profilu

1 598 zobrazení profilu
  1. O zrusenie GDPR mozete poziadat europsky a slovensky parlament. Telekom mozete poziadat a vymazanie svojich osobnych udajov z ich evidencie v ramci GDPR, co sa vylucuje s vyuzivanim ich sluzieb. To teda moze viest k vypovedaniu zmluv so zmluvnou pokutou ak mate viazanost.
  2. Zakaznicka linka a ani operator technickych poruch 0800123777 spoplatnene niesu. Mohlo by to byt spoplatnenie technickeho poradenstva na 0800 800 700, pricom nejde o spoplatnenie pouzitia telefonu na take volanie ale platba za technicke poradenstvo po telefone. A ti operatori na https://www.pojdeto.sk zvyknu upozornovat ze ide o spoplatnenu sluzbu. Tam poradia vtedy ak su sluzby Telekomu v poriadku ale potrebujete si napriklad na internete alebo v pocitaci/routeri nieco nastavit pricom nieje rozhodujuce ze ten internet je od Telekomu. Hovor do Číny za 5 centov by trval 16 sekúnd https://www.telekom.sk/volania/volania-do-zahranicia
  3. Forwarding funguje iba na zariadenia v sieti za routerom, nie na router samotny. Pristup na router mavaju zariadenia v casti admin. No neviem ci aj tento.
  4. Ak 'evidentne' tak evidentne je cislo v inej skupine... Ak sa skusi prihlasit ten nadejny clen tak co vidi? Moznost pridat sa do skupiny?
  5. Treba na konci textu odsuhlasit ich aktualizaciu.
  6. Na tej stranke v zozname Telefony kupene mimo, Sony XZ1 nieje. Klucovy bude ten "bloatware".
  7. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/volte#-12 Telefóny zakúpené mimo Telekomu
  8. Ak mate Dohodu o elektronickej komunikacii sparovanu s loginom na ktorom skusate tu delegaciu pridat, tak to fungovat nemoze. Vlastnik "dohody" moze produkty oddelegovat na iny login. Ak ide o ten isty login, tak by nemala byt pravda ze mate k dispozicii len jeden produkt: Ked na moj.telekom.sk po prihlaseni kliknete vpravo hore na sipku pri logine, pod tlacitkom "Vybrat iny produkt" mate len jeden?
  9. Podla toho certifikatu (neptun.bbxnet.sk) niesi pripojeny priamo do telekomu ale cez providera bbxnet alebo cez nejaku VPN ktora tam smeruje - nemas nejaku proxy alebo VPN aplikaciu v tych zariadeniach?. To hlasenie ber vazne, mas osahany certifikat niekym po ceste od tvojho pocitaca do internetu a velmi pravdepodobne ti odchytava komunikaciu, vratane HTTPS spojeni.
  10. Na poslednom screene mate stale rozsah IP wan same nuly, s tymto to nejde ani mne. Skuste ten co som pisal a restart routera.
  11. Mne to na tom routeri funguje, ale nesiel by som do zbytocne vysokych patciselnych portov, aj z 9999 sa da nejaky vybrat. Rozsah povolenych wan adries mam 1.1.1.1 - 253.253.253.253, na Slovensku som aj tak nevidel adresu z rozsahu vyssieho ako 213.x.x.x.
  12. Pripoj sa na m.telekom.sk z pocitaca, prihlasi ta overovacou smskou.
  13. Ak je to faktura z.22.1.,staci pockat. Detail faktury sa vygeneruje trochu neskor ako vseobecne informacie co uz v apke alebo na portali su.
  14. Faktury su na mesiac dopredu a v prvej moze byt este kadeco jednorazove. V prvej je ciastocny mesiac dozadu a jeden dopredu. Na druhej strane prveho listu pdf faktury (da sa stiahnut z portalu ak este neprisla mailom alebo postou) je to presne aj s datumami rozpisane.