Jano

Člen
  • Počet príspevkov

    152
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

15 Nadpriemerné

O Jano

  • Hodnosť:
    Profík

Nedávni návštevníci profilu

1 863 zobrazení profilu
  1. Rovnaky rozsah lokalnych IP adries. Ak je v praci a sucasne aj doma napr. rozsah klientov 192.168.0.x tak pocitac nehlada za VPN tunelom, ale pred nim.
  2. V pocitaci nechat dhcp a v routeri zarezorvat IP pre MAC adresu. Ta zarezervovana sa potom da pouzit napevno aj v koncovom zariadeni, ale je to zbytocne.
  3. Zimny balik dat sa nezdiela. Ak minate data len z tej zdielanej SIM, tak len tie normalne pausalne resp. prenesene. Je jedno z akeho zariadenia bol aktivovany, rozhodujuce je na akom cisle.
  4. Stazujte sa u toho kto to video zverejnil a ulakomil sa na peniaze z reklamy. Pri opakovanom pustani videa pravdepodobne tam bude zase reklama na nieco ine.
  5. - roaming mimo EU - VOIP datovy hovor cez whatsapp, viber, facebook messenger... (uctuju sa data) - zhoda okolnosti, mozno datova prevadzka v rovnakom case.
  6. Zakliknut clenom nestaci. Este sa musi prihlasit cislo spravcu a schvalit pouzitie pevnych sluzieb. Tymto sposobom spravca vybera ktoreho clena pevne sluzby v skupine budu.
  7. Darovanie nieje dostupne z pausalu co ma nestandardnu/retencnu zlavu, alebo v skupine ktora ma malo produktov, resp. ziadnu pevnu sluzbu.
  8. Do skupina magenta sa da vstupit len s mobilnym cislom, na neho je naviazane clenstvo. A pri takom clenovi sa zobrazia pevne sluzby evidovane na jeho rodne cislo. Portal Moj Telekom s magentou nic spolocne nema. To mobilne cislo moze byt aj bez mesacnych poplatkov, pausal Bez zavazkov alebo Easy karta.
  9. O ID kod mozete poziadat na 0800123456 alebo v predajni. Stranka www.telekom.sk/id-kod vyzaduje overenie kontaktneho cisla ktore sa nepovinne zadava pri uzatvarani zmluvy. Nemusi byt v Telekome, resp. nemusi byt vase ak pouzivate cislo evidovane na niekoho ineho. Do Magenty sa daju pridat produkty len ak ich vlastnik ma aj mobilne cislo v Telekome s ktorym je v skupine, hoci aj dobijaciu Easy.
  10. V Telekome sa da zistit co sa v tej skupine deje, ale popravde celkom tej situacii nerozumiem. V prvom prispevku pisete o vcera aktivovanom cisle co je v skupine ale pevne produkty ma nepristupne, a v druhom prispevku uz o inom cisle ktoremu konci viazanost o par mesiacov ale v skupine nieje. Oznamte v Telekome cislo zakladatela skupiny a cislo z ktoreho chcete v skupine pouzit pevne sluzby, ktore sa teraz priradit nedaju.
  11. Ten novy clen musi mat na seba evidovane aj nejake ine mobilne cislo, hoci aj Easy, a to zjavne v nejakej skupine aj s pevnymi produktami je. Nech sa prihlasi s tym inym cislom/cislami a produkty, alebo aj clenstvo, v tej starej skupine zrusi.
  12. Tretia ikonka v spodnom menu "Produkty" a potom tlacidlo "Pripojit produkt alebo sluzbu"
  13. Ja si myslim ze to v poriadku je. Vidim totiz zasadny rozdiel medzi 'rusenim nocneho kludu' a odoslanim vyziadaneho mailu. Telefony zvyknu mat take zahadne vlastnosti ako vypinac zariadenia, tichy rezim, letovy rezim, nacasovanie synchronizacie mailov... Inemu zase bude vadit ze faktura chodi neskoro, lebo sa posielanie na 8 hodin denne zastavi.
  14. V Telekome vedia pozriet presne, len tipujem SMS spravy dlhsie ako 160 znakov (to je maximalna dlzka jednej SMS bez diakritiky), alebo iny typ prevadzky, napr. internet alebo SMS do zahranicia. Znak s diakritikou zaberie viac znakov zo standardnej spravy.
  15. Podla toho co pises to vyzera ze karty nie su spravne registrovane na meno co je v Magente problem kedze potom v skupine sa prave podla pouzivatela zobrazuju pri tom clenovi fixne sluzby. Takto by nevedeli ci pri tom cisle maju nejake fixne sluzby ponuknut.