Jano

Člen
  • Počet príspevkov

    173
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

18 Nadpriemerné

O Jano

  • Hodnosť:
    Profík

Nedávni návštevníci profilu

2 302 zobrazení profilu
  1. Telekom ho nema na com zmykat,router je k pevnemu internetu (neuctuje sa objem) a optickemu (taky nema ani FUP). Asi je len zvedavy. Dovod aby mal Telekom v systeme napocitane viac ako bolo prenesene neexistuje. Predstava je asi taka ze nejaky zaskodnik sedi v telekome, nahodne si vyberie par ludi zo stotisicov pouzivatelov a len tak prida da evidencie spotreby objemy, len tak, nech je sranda , aj ked z toho nikto nic nema.
  2. Ponuka a mal by ju mat aktivnu kazdy. SMS pride len ked volajuci co sa nedovolal nema utajene cislo a telefon sa musi zapnut najneskor do 3 dni od zmeskania hovoru. https://www.telekom.sk/wiki/volania/zmeskane-hovory
  3. @Marek123987 vlastne nepises ze ten isty clovek co ma tie pevne sluzby nema v telekome aj mobil. Ak ma, staci ho pridat do skupiny, ak nema, tak si moze cislo zariadit, napr. Easy ako tu uz je napisane.
  4. Prihlásenie do skupiny je mozne len mobilnym cislom a po prihlaseni treba pevne sluzby do skupiny ponuknut a pouzit. Pevne sluzby evidovane na rovnakeho cloveka sa pri prihlasenom mobilnom cisle zobrazia automaticky.
  5. Ak je ta adresa verejna a staticka, tak napr. na myip.com po pripojeni na ten web z tej siete v ktorej tu IP mate. V informaciach WAN rozhrania routera musi byt ta ista, potom je skutocne verejna. Platena sluzba Staticka IP zahrna verejnu staticku adresu a prave taku ten urad zjavne vyzaduje.
  6. V magente je mailova adresa nepovinna, neunikatna (moze byt pri viacerych tel. cislach, pricom tel. cislo je unikatnym identifikatorom clena skupiny) a prve roky sa ani neoverovala, mohla sa zadat akakolvek adresa. To nie je len 'deutsche' doslednost, ale sedliacky rozum. Mozno telekom najde este zopar ludi ktori maju jednoduchsi pristup k satelitnemu internetu ako k mobilu a zvazi implementaciu. Btw. SMS prichadza v priemere podstatne skor ako email, zopar mailovym sluzbam dorucovanie vie trvat minuty, v horsom pripade este nejako poriesit ak umiestni mail do spamu. Jasne, pouzivat email na tento ucel, to da rozum..
  7. Smskou si skontrolujte ci je to skutocne pravidelny reminder REM na cislo 123 A ak vo vypise nieco bude tak dalsia sms na 123 REM RESET
  8. Je to na tej stranke ako pise @Mirko Prihlasene cislo co to chce na zaciatku nemusi byt v Telekome, ide o kontaktne cislo co by mal mat zaevidovane kazdy. S tym PUK kodom to uz pravda nieje, bola volakedy.
  9. V administracii skupiny. Da sa tam dostat cez aplikaciu Telekom alebo https://www.telekom.sk/magenta1-skupina/
  10. Ak naozaj nefunguju v zahranici, to neviem, tak sa to neprejavi tak ze internet nepojde vobec, ale ze sa budu odratavat pausalne data, nie tieto neobmedzene. Balik netreba, a asi sa ani neda, deaktivovat. Alebo je ta akcia kvoli novemu nazvu Telekom mobilnej siete "T Zostante doma"
  11. No zopar nepresnosti: Telekom jej zaslal SMS ze "vcasnou uhradou sa vyhne uctovaniu upomienky". Tato info sa da chapat aj vseobecne presne tak ako je formulovana, mierne parafrazovane "Ak budete nacas uradazat faktury, nebudeme uctovat upomienku" a sme pri zmlyvnych povinnostiach a datume splatnosti. Pricom aj to povodne chapanie je pomerne vystizne, tato SMS sa posiela 1 den pred nauctovanim upomienky, teda rychly sposob uhrady moze naozaj zabranit upomienke. Druha nepresnost: Predpoklad ze 4 dni su OK, je vymysleny, lebo to prave v tomto pripade takto vyhovuje (uhrada prisla za 4 dni od SMS) Tretia: Ak poviem ze to hned zaplatim tak myslim tak za hodinu, nie 3 dni.
  12. Casovy udaj na uhradu faktury je definovany celkom presne, vola sa "Splatnost faktury" je uvedeny vo fakture a je to datum kedy maju byt peniaze za fakturu na ucte Telekomu. Vsetky ostatne sposoby pripominania su len pre dobro platitela, aby nedoslo k odpojenii prip. dalsej sankcii.
  13. Uz dvaja to mozu mat, ale je tam podmienka mat v skupine 2 sluzby typu M alebo vyssej prip. pevnu sluzbu.
  14. Vlastnik skupiny vidi mobilne cislo, typ pausalu, typ ponuknuteho fixneho produktu, mailovu adresu clenov ak je vyplnena a fotku ak je pouzita. Nic viac. Clenovia vidia okrem typu pausalu to iste.
  15. Vidim to tak ze pouzival easy kartu nejasne registrovanu co exspirovala nenabijanim kreditu. Prechod takeho cisla napadnutelny nieje, expirovane easy cislo ide po par mesiacoch do recyklacie.