Jano

Člen
  • Počet príspevkov

    139
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

15 Nadpriemerné

O Jano

  • Hodnosť:
    Znalec

Nedávni návštevníci profilu

1 694 zobrazení profilu
  1. V Telekome vedia pozriet presne, len tipujem SMS spravy dlhsie ako 160 znakov (to je maximalna dlzka jednej SMS bez diakritiky), alebo iny typ prevadzky, napr. internet alebo SMS do zahranicia. Znak s diakritikou zaberie viac znakov zo standardnej spravy.
  2. Podla toho co pises to vyzera ze karty nie su spravne registrovane na meno co je v Magente problem kedze potom v skupine sa prave podla pouzivatela zobrazuju pri tom clenovi fixne sluzby. Takto by nevedeli ci pri tom cisle maju nejake fixne sluzby ponuknut.
  3. Su tie Easy cisla aktivovane prvym hovorom? Nie su exspirovane ak sa nedobijali, da sa z nich volat? Nieje to Juro SIM? Vyriesi to aj jeden hovor do Telekomu.
  4. V takom pripade je vstup do Magenty uzitocny len pre ostatnych clenov ak v skupine pevne sluzby este nemaju. Kupte si na to ICO Easy, na webe stoji 3.-EUR. Akurat, aby platila rok, nielen 3 mesiace, bude ju treba este aj dobit za min. 7.-
  5. Najskor exspirovala po nedobijani (3 mesiace po registracii, inak 1 rok). Skuste dobit kredit, ak uz ani to nepojde tak je exspirovana navzdy, alebo zavolajte do Telekomu.
  6. A nieje jednoduchsie sa prihlasit do apky tym starym uctom s mailom ako vytvarat novy a rusit stary? V apke sa odhlaste a prihlaste starym menom a heslom.
  7. Pozrite sa najprv do Magenty www.telekom.sk/magenta1-skupina ci sa dvojnasobne data prideluju.
  8. Najpr treba aktivovat v Telekome pre tel. cislo, napr. na moj.telekom.sk alebo SMSkou a az potom sync na stranke deezru. www.telekom.sk/deezer
  9. Ano, presne tak, data platia 2 mesiace. Vola sa to `Prenos dat`. 1.jula ziskate dalsie data platne do 31.8. Teda od jula sa zacnu datove baliky prekryvat z dvoch mesiacov. Ak teda mate v juni 250 a nic nemimiete, v juli budete mat 500, v auguste uz tiez 500, aj keby ste ani v juli nic nemunuli, kedze 250 z juna uz skonci platnost.
  10. Podla toho co pisete nemate k tomu cislu platnu zmluvu a nie je to ani Easy dobita pred menej ako rokom. V takom pripade cislo moze byt k dispozicii na aktivaciu v Telekome, ale vam nepatri. Najst ho nevedia len preto, lebo dokazu najst cisla co sa aktualne fakturuju, dobijaju. Ze je podla predvolby k dispozicii na aktivaciu v Telekome moze byt pokojne aj pravda. Podla predvolieb ma Telekom k dispozicii minimalne 7 milionov cisel pre mobilnu siet, ale aktivnych menej ako polovicu z nich. Vsetky ostatne su v takom stave aky tu popisujete.
  11. O zrusenie GDPR mozete poziadat europsky a slovensky parlament. Telekom mozete poziadat a vymazanie svojich osobnych udajov z ich evidencie v ramci GDPR, co sa vylucuje s vyuzivanim ich sluzieb. To teda moze viest k vypovedaniu zmluv so zmluvnou pokutou ak mate viazanost.
  12. Zakaznicka linka a ani operator technickych poruch 0800123777 spoplatnene niesu. Mohlo by to byt spoplatnenie technickeho poradenstva na 0800 800 700, pricom nejde o spoplatnenie pouzitia telefonu na take volanie ale platba za technicke poradenstvo po telefone. A ti operatori na https://www.pojdeto.sk zvyknu upozornovat ze ide o spoplatnenu sluzbu. Tam poradia vtedy ak su sluzby Telekomu v poriadku ale potrebujete si napriklad na internete alebo v pocitaci/routeri nieco nastavit pricom nieje rozhodujuce ze ten internet je od Telekomu. Hovor do Číny za 5 centov by trval 16 sekúnd https://www.telekom.sk/volania/volania-do-zahranicia
  13. Forwarding funguje iba na zariadenia v sieti za routerom, nie na router samotny. Pristup na router mavaju zariadenia v casti admin. No neviem ci aj tento.
  14. Ak 'evidentne' tak evidentne je cislo v inej skupine... Ak sa skusi prihlasit ten nadejny clen tak co vidi? Moznost pridat sa do skupiny?
  15. Treba na konci textu odsuhlasit ich aktualizaciu.