Jano

Člen
  • Počet príspevkov

    135
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

15 Nadpriemerné

O Jano

  • Hodnosť:
    Znalec

Nedávni návštevníci profilu

1 657 zobrazení profilu
  1. Najskor exspirovala po nedobijani (3 mesiace po registracii, inak 1 rok). Skuste dobit kredit, ak uz ani to nepojde tak je exspirovana navzdy, alebo zavolajte do Telekomu.
  2. A nieje jednoduchsie sa prihlasit do apky tym starym uctom s mailom ako vytvarat novy a rusit stary? V apke sa odhlaste a prihlaste starym menom a heslom.
  3. Pozrite sa najprv do Magenty www.telekom.sk/magenta1-skupina ci sa dvojnasobne data prideluju.
  4. Najpr treba aktivovat v Telekome pre tel. cislo, napr. na moj.telekom.sk alebo SMSkou a az potom sync na stranke deezru. www.telekom.sk/deezer
  5. Ano, presne tak, data platia 2 mesiace. Vola sa to `Prenos dat`. 1.jula ziskate dalsie data platne do 31.8. Teda od jula sa zacnu datove baliky prekryvat z dvoch mesiacov. Ak teda mate v juni 250 a nic nemimiete, v juli budete mat 500, v auguste uz tiez 500, aj keby ste ani v juli nic nemunuli, kedze 250 z juna uz skonci platnost.
  6. Podla toho co pisete nemate k tomu cislu platnu zmluvu a nie je to ani Easy dobita pred menej ako rokom. V takom pripade cislo moze byt k dispozicii na aktivaciu v Telekome, ale vam nepatri. Najst ho nevedia len preto, lebo dokazu najst cisla co sa aktualne fakturuju, dobijaju. Ze je podla predvolby k dispozicii na aktivaciu v Telekome moze byt pokojne aj pravda. Podla predvolieb ma Telekom k dispozicii minimalne 7 milionov cisel pre mobilnu siet, ale aktivnych menej ako polovicu z nich. Vsetky ostatne su v takom stave aky tu popisujete.
  7. O zrusenie GDPR mozete poziadat europsky a slovensky parlament. Telekom mozete poziadat a vymazanie svojich osobnych udajov z ich evidencie v ramci GDPR, co sa vylucuje s vyuzivanim ich sluzieb. To teda moze viest k vypovedaniu zmluv so zmluvnou pokutou ak mate viazanost.
  8. Zakaznicka linka a ani operator technickych poruch 0800123777 spoplatnene niesu. Mohlo by to byt spoplatnenie technickeho poradenstva na 0800 800 700, pricom nejde o spoplatnenie pouzitia telefonu na take volanie ale platba za technicke poradenstvo po telefone. A ti operatori na https://www.pojdeto.sk zvyknu upozornovat ze ide o spoplatnenu sluzbu. Tam poradia vtedy ak su sluzby Telekomu v poriadku ale potrebujete si napriklad na internete alebo v pocitaci/routeri nieco nastavit pricom nieje rozhodujuce ze ten internet je od Telekomu. Hovor do Číny za 5 centov by trval 16 sekúnd https://www.telekom.sk/volania/volania-do-zahranicia
  9. Forwarding funguje iba na zariadenia v sieti za routerom, nie na router samotny. Pristup na router mavaju zariadenia v casti admin. No neviem ci aj tento.
  10. Ak 'evidentne' tak evidentne je cislo v inej skupine... Ak sa skusi prihlasit ten nadejny clen tak co vidi? Moznost pridat sa do skupiny?
  11. Treba na konci textu odsuhlasit ich aktualizaciu.
  12. Na tej stranke v zozname Telefony kupene mimo, Sony XZ1 nieje. Klucovy bude ten "bloatware".
  13. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/volte#-12 Telefóny zakúpené mimo Telekomu
  14. Ak mate Dohodu o elektronickej komunikacii sparovanu s loginom na ktorom skusate tu delegaciu pridat, tak to fungovat nemoze. Vlastnik "dohody" moze produkty oddelegovat na iny login. Ak ide o ten isty login, tak by nemala byt pravda ze mate k dispozicii len jeden produkt: Ked na moj.telekom.sk po prihlaseni kliknete vpravo hore na sipku pri logine, pod tlacitkom "Vybrat iny produkt" mate len jeden?
  15. Podla toho certifikatu (neptun.bbxnet.sk) niesi pripojeny priamo do telekomu ale cez providera bbxnet alebo cez nejaku VPN ktora tam smeruje - nemas nejaku proxy alebo VPN aplikaciu v tych zariadeniach?. To hlasenie ber vazne, mas osahany certifikat niekym po ceste od tvojho pocitaca do internetu a velmi pravdepodobne ti odchytava komunikaciu, vratane HTTPS spojeni.