viliam.machyniak

Člen
  • Počet príspevkov

    18
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O viliam.machyniak

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. Dostal som odpoveď z technickej podpory: Tento problem evidujeme a je v rieseni zo strany dodavatela. Zial cas doriesenia aktualne nedokazeme odhadnut. Zatial sa teda seriove nahravky cez sluzbu Go planovat nedaju. takže vieme, no nevieme, kedy sa to vyrieši
  2. Ahojte, stále mám problém s nastavením časovača pre nahratie série programov cez Magio Go. Keď nastavím časovač na jeden program, tak sa mi v pohode nahrá, no ak si vyberiem možnosť nahrať sériu, tak sa mi zobrazí Neznáma chyba a nič sa nenastaví.
  3. Ďakujem, dúfam, že sa to nejako prejaví v nasledujúcej verzii produktu.
  4. ok, kontaktoval som mailom podporu na vyššie uvedených adresách a čakám na odpoveď
  5. Ahojte, všimol som si nasledujúci problém. Mám Nexus 7 s Android 6.0.1, keď si pripojím tablet k bluetooth reproduktoru s v4.0, tak mi je prehrávanie videa sústavne bufferované - tak 1-2 x za minútu. Samozrejme, akonáhle začne video bufferovať, tak sa preruší. Toto sa opakuje dookola. Tento problém sa neprejavuje pri prehrávaní hudby cez reproduktor, len v prípade prehrávania videa z magio go. Youtube funguje takisto bez problémov. Asi by bolo dobré umožniť nastaviť väčší buffer. Ďalší problém, ktorý je často s týmto spojený je nesynchronizácia hlasu s obrazom. Toto sa deje, ak si napríklad zvolím najvyššiu kvalitu videa. Je tam dosť výrazný posun.
  6. Tento týždeň som si všimol jednu anomáliu - bežalo volebné štúdio, ktoré malo dobu trvania viac ako 2,5 hodiny, ja som ho začal pozerať dosť neskoro, niekedy pred koncom a chcel som sa vrátiť späť na začiatok - dalo sa mi vrátiť tak 70 minút. Viac nie. Keď som si cez archív spustil predchádzajúci program a pretáčal som za neho - tak sa mi dalo pretočiť asi 20 minút, no "vo vzduchu mi zostalo asi 20 minút, ku ktorým sa nedalo nijako dostať. Musel som čakať do skončenia, kým sa nezačal iný program a potom som sa cez prechádzajúci program k tomu mohol dostať. Možno by stálo za to: - v prípade, ak má program viac ako 90 minút - tak umožniť ho pretočiť dopredu aj cez 90 minút, - umožniť spustenie programu od začiatku - teraz musím hľadať, kde sa daný program vlastne začína, čo nie je vždy jednoduché
  7. kedy približne sa počíta s tým, že nová aplikácia bude dostupná aspoň na všeobecné testovanie?
  8. Chcem sa opýtať, kedy bude k dispozícii archív pre rôzne kvality - hlavne tú najvyššiu. Keď v archíve prepnem manuálne na akúkoľvek inú kvalitu ako je Auto, tak dostanem informáciu, že Stream je dočasne nedostupný. To nie je celkom pravda, lebo nebol dostupný nikdy. Od začiatku je dostupná len kvalita Auto. A tá, povedzme si pravdu je možno pozerateľná na tablete 8 palcov no pri väčšom rozmere už je problém čítať písmená, ak sú zobrazené v programe na obrazovke a to nehovorím, keď si to pustím cez Android TV na väčšej obrazovke. Niekde som v minulosti čítal, že ak som v sieti Telekom, tak by kvalita Magio Go mala byť lepšia, lebo je tam nastavená vyšší dátový tok. Mám VDSL v sieti Telekom, no kvalita je rovnaká ako keď to pustím napr. cez 3G sieť Orange. Plánujete to nejako riešiť kvalitu v budúcich verziách? Chápem, že na Slovensku iní operátori veľmi netlačia na kvalitu a archív ponúkajú v priemernej kvalite. UPC to začína tlačiť aj v HD kvalite. Odporúčam pozrieť si HBO Go, ktorý síce nevysiela v HD ale tá kvalita je v porovnaní s Magio Go na sto honov vzdialená.....
  9. super, už sa tešíme
  10. Volal som, že vraj technická chyba, pošlú ďalej na preverenie
  11. Volal som, že vraj technická chyba, pošlú ďalej na preverenie. 
  12. Taká z ktorej je všetko jasné : 'Neznáma chyba' 
  13. Sériové nahrávky mi nejdú, po ich aktivovani sa zobrazí chyba
  14. Samozrejme som tým myslel, že by mal byť v archíve len pre tých, ktorí majú Tuki Tuki  k dispozícii. Je to rovnaké ako v prípade balíkov kanálov. Keď ich niektoré nemám k dispozícii, tak ich nemám ani predplatené. 
  15. Bolo by fajn, ak by mal program Tuki Tuki plnohodnotný 7 dňový archív. Program je vyrábaný na objednávku Telekom u, tak by s tým verím nemal byť problém. Nahrávanie relácii nie je cestou, keď chcem, aby deti nevysedavali pri televízore, ale aby si niečo pekné pozreli po slovensky, keď na to je priestor.