Jozef Vida

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Jozef Vida

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Dobrý deň. Nemá niekto vedomosť, kde by som našiel návod na nastavenie DO -T...Home. X 300T? Ďakujem Jozef
  2. Ano, mám W10
  3. Chrome nainštalovaný, rozšírenie nainštalované. Prihlásenie do Magio Go, O.K. . Zakliknem pozerať televíziu objaví sa obrazovka ako v uvádzam v prílohe a koniec. Tam som skončil.
  4. Dobrý deň. Už takmer dva roky sa snažím spojazdniť Magio GO na PC. Žiaľ neúspešne. 14.10.2017 mi bude končiť viazanosť. Budem sa rozhodovať, či predĺžiť, alebo ukončiť zmluvu. S ničím iným problém nemám, tak neviem či mi niekto poradí, alebo sa už mám na to vykašľať. Alebo, žeby tu nebol niekto, kto by mi poradil?
  5. Skúšal som všetko možné aj nemožné. Na mobile to nepotrebujem, ja to chcem aby mi to chodilo na počítači. Kašli na to. Pôjdem sa spýtať na Mokrohájsku, tam to určite bude niekto vedieť. Pekný deň a s Telekomom pokoj. Jozef
  6. Hneď po zriadení Mágia to chvíľu chodilo myslím že ešte s tým "VeriMatrix.msi" pod Firefoxom. Potom to padlo a od vtedy to už nikdy nešlo.
  7. Keď sa prihlásim do Magio GO, a zvolím "POZERAŤ TELEVÍZIU" objaví sa chybová hláška "Nemáte konto pre go platformu Vaše ID (112111) a tam končím. To je celé.
  8. To je zbytočné. Ja mám Magio Go už dva roky a ešte ani raz som sa k programom nedostal. Jednoducho to nejde a nikto pre teba z TELEKOMU nikdy nič nespraví. To sa všetko len vyhovára, zavolajte tam, voláš tam tak ťa pošlú k Pavlovi, zavoláš k Pavlovi tak ťa pošlú k Havlovi a stále dookola. Čakám, kedy mi skončí viazanosť a odchádzam od TELEKOMU k inému poskytovateľovi s ktorým sa bude dať aspoň normálne komunikovať.