Peter Sivý

Člen
  • Počet príspevkov

    38
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Príspevky odoslal/-a Peter Sivý


  1. Zdravim

    Mam problem, tyka sa internetu na Easy karte. Mame doma 2 telefony Huawei P10 lite. Na jednom z nich bola predtym SIM karta s pausalom, internet vzdy bez problemov fungoval.

    V oboch telefonoch su SIM karty s Easy programom. Denne je mozne presurfovat 200MB za 0.50eur. Problem je, ze ani jeden telefon sa nechce pripojit. Niekedy pomoze restart telefonu, niekedy "vyssia moc" :-). Oba telefony maju nastavene APN podla navodu na stranke Telekomu.

    Mam dojem, ako keby v Telekome neresetli moznost pripojit sa na druhy den, resp. po precerpani 200MB sa spojenie s telefonom jednoducho odmietne.

    Nic ine ma nenapada, kedze telefon je nastaveny dobre a v telefone fungoval internet s pausalom.

     

    Vdaka za kazdu pomoc


  2. Zdravim

    Mam problem, tyka sa internetu na Easy karte. Mame doma 2 telefony Huawei P10 lite. Na jednom z nich bola predtym SIM karta s pausalom, internet vzdy bez problemov fungoval.

    V oboch telefonoch su SIM karty s Easy programom. Denne je mozne presurfovat 200MB za 0.50eur. Problem je, ze ani jeden telefon sa nechce pripojit. Niekedy pomoze restart telefonu, niekedy "vyssia moc" :-). Oba telefony maju nastavene APN podla navodu na stranke Telekomu.

    Mam dojem, ako keby v Telekome neresetli moznost pripojit sa na druhy den, resp. po precerpani 200MB sa spojenie s telefonom jednoducho odmietne.

    Nic ine ma nenapada, kedze telefon je nastaveny dobre a v telefone fungoval internet s pausalom.

     

    Vdaka za kazdu pomoc

    odpoveď sa páči : 1 osobe

  3. Zdravim

    Mam Huawei P20 Pro na pausal (od Telekomu samozrejme), mam zapnutu sluzbu VoLTE, aj som dostal update na telefon pre P20 Pro od Telekomu, zapinajuci tuto sluzbu.

    Maval som ikonu VoLTE hore v liste, ale od urciteho casu sa prestala zobrazovat. Signal mam vyborny, som v oblasti pokrytej LTE.

    Viete nieko poradit, ako sa da zistit, nejakym servisnym kodom, alebo cim, ci je VoLTE aktivne? Pripadne ak by si to vsimol niekto z technickeho oddelenia Telekomu, ci nejaky novsi update omylom nevypol tuto sluzbu?

    Vdaka za rady


  4.  

    Nič moc teda, je to úplne ako S8 len s tým, že možno menšie úpravy a má pero, a cenovka bude 1000€ určite a aj pri trápnych paušálových zľavách bude veľká cenovka, si pamätám tie časy kedy boli telefóny na paušál za 1€ a teraz pri takýchto telefónoch aby ťa vyšiel ledva na 300€ musíš mať asi 100€ paušál čiže ťa ten mobil výjde tak isto :D 

    Čiže Note 8 dopadla ako Note 7, tak, že Note 7 bola S7 Edge s väčším displejom a perom. Čiže tento Samsung si môže tak kúpiť niekto kto potrebuje do pero inak radšej nech si kúpi teraz a bude ju mať hneď a to S8/S8+

    1. musíš mať asi 100€ paušál čiže ťa ten mobil výjde tak isto :D 

    Pausal platis za sluzby (telefonovanie, smsky, mms, data...) a preto nemozes pocitat cenu telefonu ako sucet mesacnych poplatkov za pausal

    2. Note 7 bola S7 Edge s perom

    Cize Note 5 bol ako S6 len s perom, Note 4 ako S5 len s perom, Note 3 ako S4 len s perom, Note 2 ako S3 len s perom.

    Tvoja logika nepozna hranice 

    #troll


  5. Informacia z livechatu Samsungu:

    Citát

    Konkrétní informace ohledně aktualizace firmware pro Váš mobilní telefon nemáme v tuto chvíli k dispozici. 
    Aktualizace jsou uvolňovány postupně, ve vlnách. Pokud Vám mobilní telefon píše, že žádná aktualizace není k dispozici, znamená to, že ve svém zařízení již máte nejaktuálnější dostupnou verzi Androidu pro Vaše zařízení.
    Jakmile bude nějaká aktualizace pro Váš mobilní telefon připravena, zařízení Vás bude samo informovat. Oficiální informace je 1. čtvrtletí roku 2017. Tď se již tedy jedná o otázku několika týdnů.