Samer303

Člen
  • Počet príspevkov

    877
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

207 Výborné

2 Nasledovníci

O Samer303

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

10205 zobrazení profilu
  1. Podaj najlepšie žiadosť o výpoveď v decembri, keďže je povinná 1-mesačná výpovedná lehota, čiže ak podáš v decembri tak ešte potom do 31.1.2021 by si mal výpovednú lehotu, zároveň ak podáš v decembri výpoveď tak zmluvnú pokutu neplatíš lebo počas výpovednej lehoty ti už skončí viazanosť. Čiže ak to chceš čo najrýchlejšie riešiť tak takto, lebo ak podáš výpoveď až po viazanosti resp. po 6.1.2021 tak následne reálne výpovednú lehotu budeš mať ešte celý február.
  2. Nižšie na obrázku som zisťoval či je to pravda a o ničom takú informáciu nemajú. A nedáva to zmysel aby rušili Môj Telekom, lebo ak sa nemýlim cez aplikáciu nepripojíš si produkty ako internet či TV, bez telefónneho čísla, ak sa mýlim tak ma opravte.
  3. To sa pri takej 30€ zľave neoplatí brať na paušál. Na inej stránke kúpiš za takú nižšiu cenu. Už sú fakt tie dotácie biedne, nie ako kedysi 1€ za mobil, síce pri iPhone toto neplatí, ale ak mám dajme tomu paušál za 30€ ešte aj s viazanosťou na 24 mesiacov a dajú mi bonus na mobil iba 20-50€ tak to ďakujem nechajte si. Pri takomto drahom mobile by mala byť aspoň 100€. Síce viem, že každý paušál má jednotný bonus, ktorý platí pri hocijakom mobile, ale proste je to málo. Jediná výhoda je, že splátky nijak nie sú spoplatnené, čiže nepreplatíš nič navyše. Platiť po 30€ mesačne je v pohode, ale dať na šupu 300€ je dosť.
  4. Malo by sa to automaticky prestaviť bez hocijakého zásahu, ale ťažko identifikovať z tvojho popisu aký čas myslíš, osobne mám skúsenosť, že pri MagioSAT boxe po zmene času sa aj na boxe zmenil automaticky a ani netuším či je možné meniť vôbec čas v nastaveniach boxu.
  5. Nedostatok informácií, keby som mal moderátorské práva normálne na šupu zmažem túto tému a nechám dotyčného nech mu dopne, že má poriadne písať príspevky.
  6. Najistejšie bude priamo Telekomu napísať tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ alebo pre skoršiu odpoveď v pondelok zavolať na infolinku. Tu môžeme iba špekulovať ako to bude, lebo reálne operátor nie je až taká vec k životu potrebná, a v nariadení o zákaze vychádzania nie je napísané, že operátori môžu mať otvorené. A telefón po oprave na teba počká. Ale otázne či Telekom a ostatní operátori vôbec vedia ako to bude, lebo vláda tiež si nariadenia dáva do platnosti dva dni predtým.
  7. Tu si bohužiaľ na fóre kde si radia užívatelia navzájom, odporúčam napísať cez tento formulár aby bola spravená náprava tejto chyby: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  8. A s tým počasím nesúhlasím, mal som dlhé roky satelit od Telekomu a občas pri búrke maximálne vypadol signál, možno keď snežilo, ale to na Slovensku v niektorých častiach nie je bežné Stačí zavolať na vyššie uvedenú technickú linku tam poradia a pomôžu. Na infolinku s takýmto problémom nevolať, rovno by ťa odkázali na technickú linku.
  9. Možno myslíš Rastamana si myslím jediný ten mi napadá "péčko" - neznamená nič jedine taký význam, že je to slovo P. Ťažko to brať za nadávku, ak vôbec.
  10. No nejde no, jedine skúsiť informovať sa na zák. linke 0800 123 456, lebo tu ti nemáme ako poradiť. Ešte je možnosť sa zastaviť na pobočke kde to na 100% vyriešiš.
  11. Bohužiaľ tu si na verejnom fóre kde ti nemáme ako pomôcť, odporúčam zavolať na bezplatnú linku 0800 123 456, alebo skôr napísať cez tento kontaktný formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ Zároveň to naozaj potrebuješ faktúry aby boli posielané v papierovej forme? Aký to má zmysel? Ak to platíš aj tak cez internet a chodí ti to v papierovej forme to je iba zbytočný papier, ktorý aj tak vyhodíš. Ale ak platíš v hotovosti tieto faktúry tak to chápem.
  12. V tom je potom nejaký bordel Malo vôbec zmysel meniť niečo na paušáloch ÁNO? Zmenilo sa niečo? nemyslím si osobne.
  13. @PopernikLaco tu sme na Slovensku, keby aj dali poplatok nie je sa čomu diviť, tu spoplatnia hocičo. Tiež som bol prekvapený keď som videl u konkurencie, že za takúto výmenu chcú 10€ za nič reálne, skôr by to malo byť zadarmo keďže pre nich je to ušetrenie keď nemusia ti dať simkartu predsa, ale zjavne chcú ryžovať na tom. No, uvidíme hlavne ak niekedy teda Telekom začne ponúkať e-sim.
  14. A určite neodídu kvôli e-sim, keď reálne konkurencia (kyslík) majú túto službu za poplatok 10€. A neverím, že u Telekomu to nebude inak, a potom ľudia budú plakať, že prečo je to také drahé. A tiež kedysi neexistovalo niečo ako e-sim a ani dualsim a boli sme všetci spokojní, to len teraz sú nejaké vysoké nároky a každý zrazu potrebuje dve simky, ale zase nikomu to nezazlievam, síce ja som spokojný so svojím paušálom, ale vačšina nie je a e-sim je možnosť ako mať čo najlacnejšie služby. Zároveň to tiež je také, že okolo dlhoočakávanej služby je veľké "haló" a potom už nikto to nerieši moc a zároveň to možno ani toľko ľudí nevyužije ako vyplakáva, že to chcú. Príklad je ApplePay tak dlho sa čakalo a keď to prišlo tak to všetko utíchlo a čo vídam tak dosť ľudí aj tak platí kartou než mobilom, ak keď reálne mobilom je to bezpečnečnejšie. Celkovo si myslím, Telekom nemal nči sľubovať a ani také, že ČOSKORO povedať, lebo potom ľudia len čakajú a čakajú. Lepšie je fakt nič nepovedať, a rovno to len keď to bude hotové spustiť.
  15. Ešte vyskúšaj napísať cez formulár tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/