Samer303

Člen
  • Počet príspevkov

    937
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

227 Výborné

3 Nasledovníci

O Samer303

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

10846 zobrazení profilu
  1. Tomu si hlavne namala veriť, lebo ona reálne nemala ako vedieť kedy ho vyskladnia a kuriér doručí. Telefón príde, môžu to jedine tak urgovať inak pochybujem, že ti povedia presný termín doručenia.
  2. Reklamovať ho ani nechoď možno by to zobrali ale určite by zistili, že si si ho rozbila vlastným zavinením a na to sa záruka nevzťahuje. Opraviť na svoje náklady jedine.
  3. Treba citat poriadne aj zmluvy. Urcite k tomu bol nejaky dokument kde je informacia o aktivacii predplatenky, ake ma telefonne cislo atd. A plati aj to vyssie co pisal @A1B2C3
  4. https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/ako-mozem-poziadat-o-zrusenie-zmluvy-pre-sluzby-pevnej-siete-Telekom O zrušenie služieb môže požiadať majiteľ alebo splnomocnená osoba osobne, prostredníctvom predajného miesta Telekom Centra. Druhá možnosť je smerovať žiadosť na zrušenie služby pevnej siete Telekom písomne: na adresu: Slovak Telekom, Centrum služieb zákazníkom, Bajkalská 28, 81762 Bratislava. Iba tieto dve moznosti mas pri vypovedi zmluvy.
  5. To je pekná lenivosť to ten Môj Telekom je celý na okrasu keď ani poriadne nefunguje. Dokedy to spojazdia zase premenujú tie paušály, aj to by už mohli s tým prestať nemá to zmysel, toľko názvov už bolo.
  6. Nápodobne, a už sa mi stalo aj to, že ak ma to aj pustilo tak som zadal meno a dal spustiť chat a dlho načítavalo a nič, tak refreshnem stránku a potom mi napíše toto a znova čakám. A aj to niekedy nevychytám akurát keď je voľný operátor. A inak stará verzia chatu mi prišla lepšia v tom, že žiadna Olívia tam nebola, a akože nehovorím, že to je posun dopredu, že niečo takéto spravili, ale proste aj tak ten robot ti na 90% nepomôže, robí len to čo má naprogramované nič viac. Už napr. keď chcem zistiť viazanosť tak aj tak ma to prepne na operátora a musím znova písať svoju požiadavku, síce je možno nereálne prepojiť systém aby ti robot odpísal dokedy máš viazanosť a takéto informácie, ale keby aspoň vedel sa spojiť dajme tomu s Môj Telekom na ktorom som prihlásený a mám tam svoje služby a rovno napíše operátorovi čo chcem. Ako síce už pravda, že to si viem v Môj Telekom pozrieť viazanosť, ale napr. iné veci dajme tomu cez ten chat keby sa dali. Inak celkovo ako využiť ten chat radšej využijem správu cez FB kde mi odpíšu keď budú mať čas a celkom rýchlo a nemusím riešiť takéto niečo, že ma to nepustí kvôli obsadenosti operátorov. Zároveň možno by nebolo zlé riešenie cez WhatsApp ako má kokurencia, všetko je možné, len to bol príklad.
  7. Logicky keby si o to požiadal na technickej linke tak to vykonajú pre všetkých, ale ak si lenivý tam volať to povedz rovno. Nechcel som ťa nijak uraziť, ale za ten čas čo si napísal sem príspevok tak si mohol už dávno napísať na technickú podporu cez chat alebo tam zavolať. Som si myslel, že člen čo tu má cez 100 príspevkov už hádam vie ako to tu funguje na fóre.
  8. Tak aby chodila faktúra tebe to by musel byť paušál písaný na tvoje meno. Čiže by si musela prijsť na Slovensko a vybaviť ten paušál a mame dať simkartu a faktúry budú tebe chodiť a ona využívať paušál. Vedela by si síce si objednať ten paušál na svoje meno a nechať doručiť tomu pre koho ho chceš na jeho adresu na SK, ale tu nastáva problém, že podpísať zmluvu musíš ty.
  9. Samozrejme. Konzola nie je ničím odlišná ako keby si ju kúpila v inom e-shope.
  10. Toto je verejné fórum kde toto píšeš zbytočne. Napíš sem: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam Ale asi ti rovno viem povedať, že šanca, že by začali kvôli jednému podnetu to riešiť je nulová. Ja osobne som z touto spoločnosťou nemal žiadny problém doručenie prebehlo v poriadku, čiže tvoj problém bude skôr individuálny.
  11. Všetko sa dá riešiť, zavolať na nonstop technickú linku: 0800 123 777. Samo sa nič nevyrieši, a ak sa nebude dať jednoducho odíď ak máš inú možnosť pripojenia k internetu. Osobne som dlhé roky mal najprv DSL od Telekomu a neskôr optiku, problémy skoro žiadne, a keď bol aj problém tak jeden telefonát na technickú linku a bolo vybavené.
  12. @gtomi1 ako síce sa pýta na maďarskú audio stopu, aj pekne od teba, že si mu to v maďarčine napísal, ale toto fórum je lokalizované pre Slovenských zákazníkov. + platí na Sovensku po Slovensky. A zároveň ak niekto hľadá pomoc tak ako ja čo nevie maďarsky absolútne nemôžem tušiť čo si napísal.
  13. Asi nie je reálne ako poradiť, lebo ak to fungovalo tak to bol asi zázrák. Lebo Telekomácke STB boxy sú fakt v tomto nanič. Jedine čo som dávnejšie čítal, že ovládač od Logitech Harmony funguje so STB, ale dávať hentaké peniaze za obyčajný ovládač keď už je dosť, že človek si kúpi televízor za 500€ dajme tomu a má skvelý ovládač ale smutné, že ak má STB tak mu je nanič. Lebo fakt tie STB sú beznájdejné, pár univerzálnych ovládačov som skúšal a aj som zadával manuálne kód pre značku KAON a proste STB nič ani len nezareagoval. Keby aspoň boli tie ovládače k tým STB kvalitné, ale ani to nie sú, ten PHILIPS ovládač čo k tomu dávajú som osobne dvakrát reklamoval lebo nereagovali tlačidla a zároveň ani nereaguje ten ovládač na 100% k boxom.
  14. Treba rovno volať na 0800 123 777
  15. Alebo potom je tu ešte možnosť klasicky ísť na hociktorú podočku a tam to zrušiť.