Samer303

Člen
  • Počet príspevkov

    770
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

171 Výborné

1 Nasledovník

O Samer303

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

4 341 zobrazení profilu
  1. To ešte stále ho nemajú? Ako to už je trochu smutné, ako sa ním chválil, a potom už nebol na sklade a odvtedy už poriadne dlho ho nenaskladnili, to keď nechcú spraviť aplikáciu pre AndroidBox tak by mohli ho mať na sklade, ale keď ani to nevedia, tak nech radšej tú aplikáciu spravia, lebo ten box je taký nanič keď nemá smart funkcie a ani len samotný USB port je nefunkčný.
  2. @spartakus nechoď na pobočku, zbytočne tam pôjde, tam ti nijak nepomôžu, tí predavajúci ti v takomto prípade nepomôžu, oni s tým nič nemajú, rovno ti dajú číslo kde máš volať alebo niečo, fakt zbytočne tam pôjdeš.
  3. Na technickú podporu môžeš zavolať aj dnes v pohode, funguje 24/7.
  4. Tak dobre, dnes som nahodil ten router, a akože... som prekvapený, a dobre som spravil Toto mi vyšlo prvýkrát keď router bol na obvyklom mieste kde bol aj ten starý Huawei, bolo to cez stenu, normálne ale už som sa obával, že zbytočne vyhodené peniaze za wifi adaptér a následne mesačne 0,49€ za to, že to ide tak isto, keďže cez mobil mi to nameralo krásnych 190Mb/s. Následne som posunul router o 2 metre a router nie je už cez stenu a zároveň je od adaptéra celkom ďaleko, a toto je výsledok: (z rezervou, keďže teraz som skúšal znova a bolo 177Mb/s, toto bol najvyšší test čo vyšiel) Takýto výsledok som vôbec nečakal, na wifi, a oplatilo sa, adaptér tento: https://www.datart.sk/tp-link-archer-t2u-nano-ac600-wifi-dual-band-usb-adapter-archer-t2u-nano.html za 14€ (super rozmery má, keď to porovnám so starším čo mám ASUS N14 kupoval som za 30€ ešte dávno) a poplatok mesačne 0,49€ je v pohode tiež.
  5. @Tataracik podla @rastaman aj pri 2,4GHz je to nebezpecne
  6. Ten router co som spominal od Telekomu je pre optiku cize optiku, 300/30Mb/s a chcem vytiahnut najviac ako sa da kedze kabel neprichadza do uvahy. (Necakam plnu 300Mb/s realne viem ze to nie je mozne) Inak ako napriklad ja som nikdy nemal problem s vypadavanim, ten Huawei co mam teraz tak fakt skoro vobec, predtym som mal pri slabsej optike Belkin router od Telekomu a tiez nebol problem. Vyskusam tento “premiovy” a uvidim, kedze nejako neviem ako bude lepsia 5GHz u kupeneho lepsieho routra, viem ze ludia si ich kupuju kvoli lepsiemu signalu, ale to moj pripad nie je kedze mne krasne pokryje cely byt a este aj viac zvlada.
  7. No jednoizbovy prerobeny kvazi na dvojizbovy tak ze rovno vojdes a si v kuchyni, a hned vedla je miestnost kde je PC. (Router je akurat hore na kuchynskej linke ) Zvazoval som a risknem to, len som musel objednat si wifi adapter do PC s podporou 5Ghz kedze akrualny nema, a v pondelok zajdem to vymenit, podla informacii priamo od Telekomu uz by mali mat na vsetkych telekom centrach tie premiove routre, zaujimave ze klasicke nemavaju, chapem nemaju to kde skladovat, otazne v akom mnozstve a ci vobec budu mat na danom centre kde ja pojdem, no som zvedavy necham sa prekvapit.
  8. Dobre, ďakujem za vysvetlenie, no asi to ešte zvážim, so signálom to sa nebojím zároveň keďže sa jedná o malý byt kde signál je v pohode plný v celkom byte, v pohode aj ešte nižšie na schodisku (bývam úplne hore v bytovke :D). No keby som mal akurát v tej miestosti kde je PC aj Wifi router neriešim wifi ale rovno kábel, lenže router je vo vedlajšej miestosti a to na kuchynskej linke ešte aj a teoreticky je to cez jednu nie moc hrubú stenu.
  9. Aha, ďakujem myslel som si, len som si nebol istý. No a čo sa týka 5Ghz oplatí sa to? Prípadne typujem, že rýchlosť by mohla byť hádam rýchlejšia keďže oproti 2,4Ghz to nie je také zahltené pásmo, a hlavne aký adaptér zvoliť do nejakých 20€ prípadne ak by sa našiel
  10. Zdravim, myslite ze sa oplati prechod z routra HUAWEI HG8245H na ten ich novy: https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/sagemcom-5655ac ? Ide mi o Wifi, viem ze ma 5Ghz ale zistil som ze moj wifi adapter ho nepodporuje cize ho nevyuzijem, a otazne teda ci klasicka 2,4Ghz by bol prenos lepsi a rychlejsi lebo mi pride zbytocne platit este navyse 0,49€ ked by rozdiel nebol, akoze nie je to vela ale aj tak zbytocna by pre mna potom ta vymena bola.
  11. @sladkym - asi ťažko, reálne čo mám skúsenosť v jednom meste kde je asi len jedna pobočka Telekomu, že po objednaní routra ho nemali a prišiel kuriérom, čiže ak niekde majú a niekde nie tak to potom nechápem čo je to za systém, keď reálne typujem, že už ani veľa mobilov asi na predajni nemajú a pošlú kuriéra radšej. Inak ale teraz si zoberme, neviem síce ako to je, ale ak na predajni nemajú routre, a niekto kto si platí prenájom tak sa mu pokazí a ide ho reklamovať, tak čo zoberú ho a on čaká akože na nový, bohvie koľko a dovtedy vlastne nemôže využívať internet. Ako dá sa chápať, že priestory pobočiek nie sú veľké skladovo a sú schopní mať ledva asi mobily a ovládače na výmenu, ale keby to bolo tak, že objednáš v ten deň (pracovný deň) a príde ti to kuriérom na druhý deň nepoviem, ale aby ti pri objednaní dajme tomu keď boli notebooky a počítače, najprv príde kuriérom za dlhý čas zmluva a až následne to zariadenie, tiež za dlhý čas, to sú fakt pomalé služby. Ako keby bol problém kuriér do 24 hodín.
  12. Pekné od teba, že si sa podelil o zážitok, ale to je asi tak všetko, nič nezmožeš, radiť ti tu nemá zmysel, hlavne keď sám si si odpovedal, že nech ti neradíme o volaní na inflolinku, a podobne, keď reálne nič nemôžeš ani robiť, zároveň ani riešiť s kuriérom kedy to bude, lebo osobne mám skúsenosť, že proste Telekom mi nevedel poslať ani len číslo balíka. A inak na takéto problémy by to chcelo aby Telekom pri predlžovaní viazanosti najlepšie, posielal aj nejaké upozornenie, že či telefónne číslo prípadne aj adresa sú aktuálne, lebo u nich aj zmena adrey je celkom problém, mám takú skúsenosť, že známa predlžovala viazanosť a tuším aj niečo si brala nejaké zariadenie, a proste oni sa na pobočke nespýtali či na túto adresu doručiť, logicky áno akú tam máš tak tam stále možno bývaš, ale proste mali by sa ťa spýtať či to sedí a prípadne zmeniť tú adresu, lebo proste človek keď zmení bydlisko predsa nemôže myslieť na všetko kde treba zmeniť adresu, a zároveň v Telekome tiež typujem, že je to taký proces, že musíš aj papiere podpisovať, toto by mohli pekne zakompnovať do Môjho Telekomu ak to tam nie je, takéto veci by sa mohli dať pekne riešiť cez internet, zoberme si teraz je doba, kedy naozaj človek nechce ísť nutne keď netreba a je to fakt úplná maličkosť či zmena, na pobočku a ešte si tam vystáť radu, lebo fakt čo sa mne vždy stalo na viacerých pobočkách vždy som čakal prípadne bolo tam fakt dosť ľudí, a najhorší sú tí čo polhodinu vyberajú mobil, ako keby si nevedeli predom pozrieť na internete aké sú v ponuke a vytypovať, že ktoré si možno odskúša, a nie tam ty kokso prezerať a skúšať dvadsať mobilov a možno si nakoniec žiadny nezoberie, iba zdržuje
  13. Tak to vyrieš ako minule, hlavne zavolaj na infolinku: 0800 123 456 prípadne na fb stránku do chatu, alebo na chat na stránke telekom.sk. Tu ti bohužiaľ nijako nevieme pomôcť
  14. Človek to tam má pekne napísané, a vyzerá to tak, že to ani nečítal len to odfotil a sem prišiel sa pýtať čo robiť Nabudúce odporúčam "čítať s porozumením".
  15. Zároveň by som chcel vidieť, čo chceš riešiť s televíziou, keby si im napísala tak by tvoj e-mail tak odignorovali keďže tu sa jedná o problém na strane Telekomu, ktorý vyriešiš reklamáciou, spraviť takúto reportáž pre nenažrané televízie plné reklám to by sa im neoplatilo