Samer303

Člen
  • Počet príspevkov

    758
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

167 Výborné

1 Nasledovník

O Samer303

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

3 895 zobrazení profilu
  1. Tak to vyrieš ako minule, hlavne zavolaj na infolinku: 0800 123 456 prípadne na fb stránku do chatu, alebo na chat na stránke telekom.sk. Tu ti bohužiaľ nijako nevieme pomôcť
  2. Človek to tam má pekne napísané, a vyzerá to tak, že to ani nečítal len to odfotil a sem prišiel sa pýtať čo robiť Nabudúce odporúčam "čítať s porozumením".
  3. Existuje tu ešte značka Xiaomi, Telekom ich síce nemá v ponuke, ale ak ťa má aj s nejakou "trápnou" dotáciou ten mobil vyjsť 400€ to je celkom drahý, na to, že Xiaomi kúpiš za 200€ a určite s podobnými parametrami. Ale ono aj tak tie mobily už sú strašne identické nikto nemá poriadne nič origiálne, napríklad keď som pozrel teraz čo chceš ten A70 tak držal som v ruke Huawei P20 lite, a aj tuším to bol Xiaomi Redmi Note 7 a keby som mal dať vedľa seba tieto mobily tak vyzerajú strašne identicky a svojimi vlastnosťami asi taktiež. Taktiež, sa divím, že sa oplatí ešte niekomu kupovať v roku 2019 mobil u operátora, kde to fakt nevyjde extra lacnejšie, kedysi tiež si pamätám som mával mobily od operátorov lebo vtedy ešte boli za ne malé poplatky, a vadilo mi aj čakanie 2 roky dokým skončí akcia, ale dnes, radšej kúpiť za hotové niekde v e-shope najlepšie, a aspoň pri niektorých telefónoch, napríklad tu u Samsungu môžeš očakávať aj oneskorené aktualizácie, keďže operátor má proste nejakú potrebu to ešte kontrolovať či čo vlastne robí a tým to zdržuje, a takáto vec by sa mala pekne zakázať, normálne nech oficiálne každý dostane aktualizáciu od výrobcu, operátor to nemá čo brzdiť.
  4. To fakt rozmýšľa niekto nad kúpou Samsungu? Ja z vlastnej skúsenosti musím povedať, že Samsung už nikdy, je to predražený šmejd, a ani pekný nie je a reálne môžeš ho po roku aj vyhodiť, alebo bude starý keďže Samsung vydáva telefóny ako na bežiacom páse. Síce som prešiel na Apple a som spokojný o 100%, ale keby som si vyberal mobil z Androidom Samsungu sa vyhnem oblúkom. Zároveň toto je môj názor, možno sa niekomu ich mobily páčia, ale po vlastnej skúsenosti a to hlavne S6 už nikdy, chápem starý mobil jak nič, ale keď bol nový tak pár mesiacov v pohode ale po čase už nepoužiteľný a dnes? Doteraz ho mám niekde v šuflíku, ale použiteľný nebude Hej je to mobil z roku 2015, čiže 4 roky bude mať, ale ak nedokáže toľko mobil vydržať, to je bieda, a ak to porovnám s iPhonom 6S, ktorý vyšiel v tom istom roku a tento mobil teraz po 4 rokoch bude fungovať ako na začiatku, a stále sa dokonca predáva.
  5. Zároveň by som chcel vidieť, čo chceš riešiť s televíziou, keby si im napísala tak by tvoj e-mail tak odignorovali keďže tu sa jedná o problém na strane Telekomu, ktorý vyriešiš reklamáciou, spraviť takúto reportáž pre nenažrané televízie plné reklám to by sa im neoplatilo
  6. Ako mohlo toto niekoho napadnúť Však keby dali takéto SMS zadarmo by skrachovali
  7. Áno, presne tak také ceny ako sú uvádzané na stránke Telekomu.
  8. V prípade ak nemáte retenčnú ponuku tak skúsiť sa pozrieť, či daný paušál čo máte tak v tej sume nie je paušál ÁNO lepší a ak je tak určite prejsť na paušál ÁNO, v prípade, že máte momentálne retenčnú ponuku čiže zľavu tak pravdepodobne prechod na paušál ÁNO bude pre Vás nevýhodný
  9. To isté čo aj iný zákazníci a zároveň tu: Pekne niekto popísal, že odškodnenie za ten deň by bolo možno nejakých 0,30€, inak ako takto ja chápem všetkých situáciu, keby sa mi toto stalo tak tiež možno čakám lepšie odškodnenie, ale vyhovieť sa predsa nedá všetkým, si zober, že tým, čo majú Easy tak toto ich možno poteší, áno potom sú tu tí čo majú veľa dát a neobmedzené volania a SMS, a tých akože chceš ako odškodniť? Keby mali riešiť individuálne odškodnenie, pre každý paušál či zvlášť pre Easy tak to by bolo nespravodlivé z časti. Najlepšie odškodnenie aké by mohli všetci dostať je, že odpustí sa jedna faktúra, to je maximálne odškodnenie aké by človek mohol dostať si myslím, ale tu nastáva problém, že ten kto má Easy čo dostane keď neplatí faktúru? Prípadne nespravodlivosť je taká, že jednému odpustia faktúru v hodote 70€ a druhému dajme tomu iba 20€, vo všetkom je proste nejaká nespravodlivosť. Taktiež keď všetci tu chcú nejaké odškodnenie, akože aké si predstavujú, ani to aké sami nevedia!!!
  10. Aj keby to bolo realizovateľné tak, zaplatíš na poplatkoch celkom dosť, a reálne kto si objednáva nejakú izbu tak typujem, že nebude platiť SMS-kou takúto sumu, výhodnejšie je platbou na účet a zároveň je to bez poplatku pre teba, síce to je každého vec ako to spraví, ale neverím, že ti pôjde biznis aj takouto cestou, osobne by som takéto ubytovanie ani nezvažoval Inak tu na fóre sa odpisuje priamo, nežiada sa o odpoveď e-mailom ani tak, že nech ti niekto zavolá.
  11. Bohužiaľ, keďže máš retenčnú ponuku tak vieš prejsť iba na cenníkovú ponuku pri paušáloch ÁNO. Tento detail mal sa už od začiatku zapracovať do tejto informácie, keďže väčšina ľudí má retenčnú ponuku a pre nich tým pádom je vždy nevýhodné prejsť na paušál ÁNO.
  12. Aj keby to malo byť možné tak s tým, že to chceš kúpiť si cez internet a následne asi by si chcela aby ti ju do zahraničia doručili, to nebude možné, simkartu ti doručia len v rámci SR, zároveň keby si vypĺňala tento formulár o Easy kartu: https://www.telekom.sk/volania/easy/objednavka/nova-easy-s-datami/mam-zaujem tak tam je povinný údaj rodné číslo a aj číslo občianskeho preukazu. Zároveň ak tam kde bývaš teraz sa tá krajina nachádza v EU tak potom by malo niečo platiť aj v iných štátoch EU, ale ak tá krajina nie je v EU, tak potom asi reálne na Slovensku typujem, že takto pre tých čo prídu zo zahraničia tak možno by sa simkarta dala kúpiť jedine na pobočke, zároveň treba následne počítať s tým, že ak by si si aj nejakú predplatenku vybavila tak najväčšia platnosť aká môže byť je 12 mesiacov platí kredit a aj simkarta.
  13. Tu: https://www.telekom.sk/wiki/internet/zmeny-v-pristupe-do-elektronickej-posty Sú tam aj obrázkové návody pre mobil, zároveň nabudúce odporúčam skúsiť vyhľadávanie pomocou Googlu, keďže sám som tak spravil a našiel to veľmi rýchlo, nezabralo mi to ani 10 sekúnd a našiel som to
  14. Odpoveď na tvoju otázku máš nad tvojím príspevkom, neviem bohužiaľ akú inú odpoveď čakáš, hádam si nemyslíš, že dostaneš odpoveď s presným časom.
  15. Zájdi na pobočku alebo napíš cez kontaktný formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/