Samer303

Člen
  • Počet príspevkov

    839
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

190 Výborné

2 Nasledovníci

O Samer303

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

10 027 zobrazení profilu
  1. https://www.telekom.sk/wiki/faktury-a-platby/platenie-faktur#-2
  2. ZTE

    Typujem, že tento router máš v prenájme kedy platíš 0,50€ mesačne. Ak je to tak tak zájdi na Telekom pobočku a bezplatne by ho mali vymeniť.
  3. Tiež mám skúsenosti v okrese Trenčín a bez problémov. Vždy je to skôr o jednotlivých kuriéroch, ktorý kazia meno spoločnosti a ľudia potom hádžu vinu na spoločnosť. Takisto to je v každej kuriérskej spoločnosti sa nájde jeden či viacero takýchto kuriérov.
  4. Toto je problém operátorov, sústredia sa na "vlajkové lode" a ostatok ako keby neexistoval, a ak aj nejaké mobily v strednej triede majú tak akurát tie čo sú odpad. V dnešnej dobe, ale aj tak na úkor toho, že môžem mať nižší paušál bez telefónu si radšej kúpim v normálnom e-shope kde je cena rovnaká možno aj nižšia. Tie zľavy na mobily aj tak sú dosť nízke oproti minulosti, hlavne ak niekto nemá paušál nad 30€ tak reálne nemá moc veľkú zľavu na zariadenie.
  5. Počkaj radšej, lebo takto im zbytočne dáš peniaze do vačku za nič reálne. Sám mám skúsenosť, že viazanosť mi končí v Auguste, viazanosť za internet a magio síce nie je veľká len 24€ ale so zariadením je dokopy 48€. S tým, že keby som chcel zariadenie dosplácať normálne, že to sa nedá. Tiež zákazníkom veľa rokov a nula bodov, zároveň každým rokom ani žiadnu zľavu poriadnu nevedia dať pri internete a magiu, jedine takú, ako každému a to len na pár mesiacov inak je to bieda.
  6. Málo informácií, ťažko poradiť keď nevieme detaily. Najprv odporúčam vyskúšať zavolať na technickú linku: 0800 123 777
  7. https://www.telekom.sk/documents/10179/17346824/PDF_ponuka+kanalov+IPTV+01_20.pdf/ tu nájdeš zoznam kanálov čo ponúka Telekom. Podľa informácií JOJko nie je v ponuke, ale je tu stanica Ťuki TV, vysiela ju iba Telekom a zároveň tiež patrí pod JOJ.
  8. Nie, nie som. Len hovorím ako to naozaj je, a aké má možnosti
  9. Ak máš viazanosť na nižší balíček je možné prejsť s tým, že vyspovedáš zmluvu jedine. Ak nemáš viazanosť vôbec tak zmenu môžeš vykonať.
  10. @milos.vavro riešenie je ešte https://www.telekom.sk/wiki/volania/eu-nonstop - 8€ mesačne, a keďže píšeš ,že pracuješ v Nemecku tak nemôžeš povedať, že na to nemáš, ak si tam lebo viac zarobíš ako u nás tak 8€ mesačne ťa k bankrotu nedostane. Ako rozumiem ako tiež by ma to hnevalo, ale zároveň treba to brať celé pozitívne, že vôbec roaming ako tak skončil, logické je, že je tam pravidlo, že v zahraničí nemôžeš využívať paušál viacej ako doma, lebo tým pádom by polovica Slovákov si vybavili lepšie paušály v zahraničí a na SK fungovali na nich. Zároveň netuším kde chceš prejsť, všade platia rovnaké pravidlá, a jedine Telekom čo viem ponúka túto možnosť EU nonstop.
  11. V tom prípade ak ti skončila viazanosť v januári 2020 a nepredĺžila si ju tak je zvýšená cena oprávnená, ale ak si ju predĺžila a následne je cena vyššia než má byť kontaktuj Telekom priamo cez kontaktný formulár tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam
  12. Pri objednávaní cez internet takáto tabuľka ti v neskoršom kroku vyskočí kde máš presne popísané ako budeš platiť.
  13. To už musíš sa sťažovať na tých čo vymysleli zrušenie roamingu a zaviedi reguláciu, Telekom ani ani žiadny operátor s tým nič nenarobí, musí tieto pravidlá dodržiavať inak bude pokutovaný. Zároveň to, že ponúka tento balík Telekom je zjavne jeho dobrá vôľa niečo takéto ponúkať, a cena zase nie je až tak prehnaná ako sa zdá mi príde.
  14. Napíš na chat na stránke https://www.telekom.sk/ alebo najlepšie zavolaj na infolinku pre bližšie informácie: 0800 123 456
  15. Tiež sa pridám k @eM Kei mazať, to asi každému chodia takéto e-maily, tiež že ich to stále baví, ak existuje niekto taký naivný, že by aj takú sumu poslal, tak ihneď mu odobrať prístup k internetu, navždy.