Samer303

Člen
  • Počet príspevkov

    872
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

206 Výborné

2 Nasledovníci

O Samer303

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

10 166 zobrazení profilu
  1. Najistejšie bude priamo Telekomu napísať tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ alebo pre skoršiu odpoveď v pondelok zavolať na infolinku. Tu môžeme iba špekulovať ako to bude, lebo reálne operátor nie je až taká vec k životu potrebná, a v nariadení o zákaze vychádzania nie je napísané, že operátori môžu mať otvorené. A telefón po oprave na teba počká. Ale otázne či Telekom a ostatní operátori vôbec vedia ako to bude, lebo vláda tiež si nariadenia dáva do platnosti dva dni predtým.
  2. Tu si bohužiaľ na fóre kde si radia užívatelia navzájom, odporúčam napísať cez tento formulár aby bola spravená náprava tejto chyby: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  3. A s tým počasím nesúhlasím, mal som dlhé roky satelit od Telekomu a občas pri búrke maximálne vypadol signál, možno keď snežilo, ale to na Slovensku v niektorých častiach nie je bežné Stačí zavolať na vyššie uvedenú technickú linku tam poradia a pomôžu. Na infolinku s takýmto problémom nevolať, rovno by ťa odkázali na technickú linku.
  4. Možno myslíš Rastamana si myslím jediný ten mi napadá "péčko" - neznamená nič jedine taký význam, že je to slovo P. Ťažko to brať za nadávku, ak vôbec.
  5. No nejde no, jedine skúsiť informovať sa na zák. linke 0800 123 456, lebo tu ti nemáme ako poradiť. Ešte je možnosť sa zastaviť na pobočke kde to na 100% vyriešiš.
  6. Bohužiaľ tu si na verejnom fóre kde ti nemáme ako pomôcť, odporúčam zavolať na bezplatnú linku 0800 123 456, alebo skôr napísať cez tento kontaktný formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ Zároveň to naozaj potrebuješ faktúry aby boli posielané v papierovej forme? Aký to má zmysel? Ak to platíš aj tak cez internet a chodí ti to v papierovej forme to je iba zbytočný papier, ktorý aj tak vyhodíš. Ale ak platíš v hotovosti tieto faktúry tak to chápem.
  7. V tom je potom nejaký bordel Malo vôbec zmysel meniť niečo na paušáloch ÁNO? Zmenilo sa niečo? nemyslím si osobne.
  8. @PopernikLaco tu sme na Slovensku, keby aj dali poplatok nie je sa čomu diviť, tu spoplatnia hocičo. Tiež som bol prekvapený keď som videl u konkurencie, že za takúto výmenu chcú 10€ za nič reálne, skôr by to malo byť zadarmo keďže pre nich je to ušetrenie keď nemusia ti dať simkartu predsa, ale zjavne chcú ryžovať na tom. No, uvidíme hlavne ak niekedy teda Telekom začne ponúkať e-sim.
  9. A určite neodídu kvôli e-sim, keď reálne konkurencia (kyslík) majú túto službu za poplatok 10€. A neverím, že u Telekomu to nebude inak, a potom ľudia budú plakať, že prečo je to také drahé. A tiež kedysi neexistovalo niečo ako e-sim a ani dualsim a boli sme všetci spokojní, to len teraz sú nejaké vysoké nároky a každý zrazu potrebuje dve simky, ale zase nikomu to nezazlievam, síce ja som spokojný so svojím paušálom, ale vačšina nie je a e-sim je možnosť ako mať čo najlacnejšie služby. Zároveň to tiež je také, že okolo dlhoočakávanej služby je veľké "haló" a potom už nikto to nerieši moc a zároveň to možno ani toľko ľudí nevyužije ako vyplakáva, že to chcú. Príklad je ApplePay tak dlho sa čakalo a keď to prišlo tak to všetko utíchlo a čo vídam tak dosť ľudí aj tak platí kartou než mobilom, ak keď reálne mobilom je to bezpečnečnejšie. Celkovo si myslím, Telekom nemal nči sľubovať a ani také, že ČOSKORO povedať, lebo potom ľudia len čakajú a čakajú. Lepšie je fakt nič nepovedať, a rovno to len keď to bude hotové spustiť.
  10. Ešte vyskúšaj napísať cez formulár tu: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  11. Viacerí si dajú za ten od Telekomu vlastný router, lebo väčšinou sú tie od Telekomu šmejdy. Ale je to individuálne, ja osobne toto som nikdy neriešil, keďže pri mojom 1-izbovom byte je signál všade pri jeho malej rozlohe a zároveň je jedno kde router umiestnim. Čiže ak má niekto viacizbový byť dajme tomu 3-izbový tá wifi už nemusí byť taká dobrá a nemusí byť všade, vtedy je lepší dať za to svoj router. Sám to vidím pri ADSL u mojej známej kde router má pri jej veľkom dome naozaj slabý dosah.
  12. @informovanost to ma napadlo ako druhé ale nechcel som zachádzať do takej úchylnosti
  13. Akože nevyznám sa v tom, ale akože radšej napíš, ale podľa mňa nič na to od Telekomu asi nepotrebuješ, keďže oni ešte budú hádam aj radi, lebo ak by si im mal písať, že žiadaš o to aby to odstránili oni, tak buď to nespravia alebo by sa to dlho naťahovalo. Ak to chcete v rámci tej štvrti riešiť tak by im to vadiť nemalo ak nijak nepoškodíte káble. Inak ten brečtan vyzerá ako riadna obluda buď sa oň nik nestaral aby sa nedotkol stĺpu, ale celkovo by tam bolo lepšie aby nebol ani kúsok od neho, keď je vidno čo dokáže spraviť.
  14. Tam asi je problém s povolením staníc.
  15. tak tých je reálne málo ale zároveň aj celkovo ľudí s pevnou linkou mi príde, už to nie je ako kedysi, ani sa to neoplatí podľa mňa.