Samer303

Člen
  • Počet príspevkov

    247
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

23 Výborné

1 Nasledovník

O Samer303

  • Hodnosť:
    Profík

Nedávni návštevníci profilu

1 394 zobrazení profilu
  1. Kedy končí balíček typujem, že dokážeš sám vyrátať, logicky za 3 mesiace čiže 3 fakturačné obdobia. Ak sa nemýlim budeš musieť potom zavolať alebo sa zastaviť v Telekom pobočke aby si nepokračoval s programom Magio L ale M, čo osobne viem tak tiež som mal na skúšku takto na 3 mesiace Magio L, ale po 3 mesiacoch mi ostalo už Magio L. Toto je môj prípad, je možné, že sa to deaktivuje automaticky na nižší balík.
  2. Podľa tohoto návodu? https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/kedy-mi-konci-viazanost-akcia-na-mobilnom-telefone Ak áno ale nejde to, tak máš 3 možnosti: 1. Ísť na hociktorú Telekom pobočku a tam sa spýtať. 2. Zavolaj na infolinku: 0800 123 456 (iba v pracovné dni od 8.00 do 21.00 hod.) 3. Napíš na chat telekomu, nájdeš ho na stránke telekom.sk, väčšinu času sa tam objavuje.
  3. https://www.telekom.sk/wiki/televizia/rodicovsky-zamok Vyskúšaj, ak ani jeden s týchto PIN kódov nepôjde potom kontaktuj bezplatnú linku technickej podpory na čísle 0800 123 777, prípadne na ten stránke čo som poslal dole nájdeš: POTREBUJETE POMÔCŤ? a hneď vedľa tohto slova klikni a spustíš chat s techickou podporou.
  4. Choď reklamovať, teda ak je v záruke, ak nie tak telekom už od minulého roka ponúka prenájom modemu či routra za 0,50€ mesačne (čiže router nie je tvoj a máš ho len v prenájme, čo je výhodnejšie kvôli reklamácii keďže ak stále platíš prenájom máš stále záruku)
  5. V tomto príspevku nájdeš odpoveď, presnejšie PIN kód nezistíš ale zmeníš ho pomocou PUK kódu, ak ani ten nevieš alebo nemáš ho niekde tak:
  6. Napíš na e-mail forum@telekom.sk alebo @Mateyovi
  7. Tu: https://www.telekom.sk/wiki/zariadenia/modemy-a-routre Tu vždy nájdeš všetky routre od Telekomu, ktoré sú momentálne ponúkané a ktoré boli kedysi ponúkané ale teraz už nie sú, ale niektorí ich ešte vlastnia keďže kedysi sa routre a modemy predávali, teraz sa prenajímajú. Inak ponuka čo pozerám taká istá zatiaľ neponúkajú nič nové v tomto roku.
  8. Čo presne potrebuješ? Ak čakáš odpoveď od telekomu napíš im priamo. Tu na fóre odpoveď nečakaj.
  9. Kontaktuj telekom na ich chate alebo na linke (0800 123 456), alebo sa zastav do najbližšej pobočky. Ale každým dňom je nižšia pokuta keď tak. Presné číslo ti tu bohužiaľ nikto nedokáže zistiť.
  10. Nemusí uvádzať svoje práve meno, nie je to v pravidlách, že je nutné to uvádzať, ani teba nikto nenúti uvádzať práve meno, odporúčam prečítať https://sk.wikipedia.org/wiki/Pseudonym hlavne: " Právo na pseudonym je jedno zo základných osobných práv" Na stanovisko Telekomu čakať môžeš ale nie tu, tu na fóre nie. Túto otázku smeruj priamo telekomu cez kontaktný formulár.
  11. Nabudúce nezakladaj dvakrát tému, taktiež nezverejňuj svoje osobné informácie takto verejne, odporúčam ich čo najskôr zmazať. K veci, s tejto témy: citujem od užívateľa @ASK: Posledná veta znie, že možné je iba zaslať poštou na tvoje trvalé bydlisko. Iná možnosť bohužiaľ nie je.
  12. Neviem to presne ale typujem asi max. 24 hodín. Ale ak máš ešte do 31.1 internet od orange tak napríklad 28.1 si podaj žiadosť o Magio internet a po 1.2 už by mal ísť, aj skôr. Router od Telekomu máš kvôli IPTV? Aký to je router? Lebo ak to je router k ADSL aj tak ti budú musieť poslať optický modem s routrom.
  13. @ewicska toto sem nepatrí, nabudúce si založ svoju tému, taktiež nabudúce vyskúšaj použiť vyhľadávanie tu na fóre najprv alebo aj na google keď som osobne zadal iba "pin a puk kod telekom" tak hneď prvý odkaz na google je odkaz sem na fórum kde v diskusii je aj následná odpoveď na tvoju otázku Od užívateľa @samuel.stejskal presnejšie je to táto odpoveď na tvoju otázku:
  14. @bu2ckland pravda, najlepšie sú tie ich reklamy pri filmoch ktoré dajú na 20 minút a film má asi 1 hodinu a 30 minút a s ich reklamami aj 3 hodiny. JOJ-ka na facebooku som čítal, ako píše, že reklamy sú ich najväčším zdrojom príjmov bez nich by nemohla fungovať ich stanica, to je síce pekné, ale keby tie reklamy boli pomenej a nie tak veľa.
  15. Bohužiaľ tu na fóre nikto ti nebude vedieť povedať prečo máš toľko zaplatiť, tvoju otázku musíš priamo smerovať telekomu, najlepšie bude ak zajtra zavoláš na infolinku: 0800 123 456, alebo im skús napísať zajtra na chat, ktorý sa vyskytuje na hlavnej stránke telekom.sk