Samer303

Člen
  • Počet príspevkov

    644
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

125 Výborné

1 Nasledovník

O Samer303

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

3 302 zobrazení profilu
  1. Asi si myslím, že ani nespojazdni, keďže reálne percento koľko ľudí používa tento prehliadač je určite malé, väčšina využíva tie alternatívne ako Google Chrome či iné. Skôr by som ja navrhoval keby dokázalo fungovať radšej MagioGo bez hocijakého doplnku.
  2. Otázne je kde, ono vo viacerých dedinách je toto maximum, a keby malo prísť zlepšenie tak jedine asi VDSL aj to je taká malá šanca. Po skončení viazanosti odporúčam inú variantu zvoliť čo je rýchlejšia ak je teda dostupná na tvojej adrese.
  3. @starec_2377 mohlo, však ono aj TV či PS4 boli pre nových zákazníkov síce len, ale ako hovorím v auguste ešte bol notebook Lenovo a počítač Lenovo, čiže ponuka sa nejako rýchlo zmenila, a zároveň nerozumiem prečo nedokáže Telekom mať v ponuke notebook aspoň stále, aj keď ono ten notebook čo bol či ten počítač neboli nič extra, ale oplatilo sa to, hlavne s tou výhodou, že to môžeš platiť mesačne ako doplatok. To čo teraz ponúkajú a tebe aj ponúkali to na bezdrôtovú domácnosť to je ponuka čo je stále, teda aspoň minimálne tie powerline majú stále a jedine čo pridali dávnejšie sú tie slúchadlá a myška a ten wifi extender, ale si myslím, že na takúto ponuku nenalákajú si nových zákazníkov ani si neudržia tých stálych.
  4. A doplácať 300 či 400€ za mobil čo stojí 1000€ je pekná suma, celkovo aj tak pri iPhone 8 by si doplácal určite 200€ typujem, že určite aj viac keďže ten mobil stojí 699€ a to by si fakt musel mať dobrú dotáciu na telefón a aj vysoký paušál aby ťa vyšiel tých 200€ aj menej. Zároveň ak nemáš záujem doplácať také veľké sumy tak od iPhonu daj ruky preč, tam by si fakt asi len málo doplácal pri iPhone SE, ktorý už dlho nemá Telekom v predaji.
  5. Bohužiaľ tu neočakávaj odpoveď od nikoho s Telekomu, sme tu hlavne my zákazníci ako ty. Zároveň myslíš asi televízor Zároveň oni momentálne asi iba aj tak dopredávajú tieto veci iba keď si predlžuješ či berieš nový paušál, zároveň TV bola v rámci vianočnej akcie, ktorá ak sa nemýlim už skončila keďže už je po Vianociach. Čiže ono teraz asi ani nič moc neponúkajú k predĺženiu TV či internetu, čo je fakt divné keďže ja osobne som predlžoval v auguste a vtedy bol k dispozícii PC lenovo a nejaký notebook, a príchodom vianočnej akcie sa vyparili obidve veci, sa divím, že momentálne pri predĺžení akcie nedá nič poriadne zobrať.
  6. To bohužiaľ nie je možné, ako sa píše tu: https://www.telekom.sk/magenta1#/ Čiže je nutné aby ten čo sa chce pridať mal aj mobilné číslo od Telekomu.
  7. Podľa mňa to bude tak, že bude využívať to čo ty, čiže čo využije tebe sa stiahne, nemyslím, si že by si vedel prideliť presný počet dát čo chceš zdielať, ale zase to neviem na 100% lebo o tomto ani asi nie je napísané. Inak ako to presne je zistíš najlepšie, že vyplň tento formulár: https://www.telekom.sk/mam-zaujem/internet-v-mobile/zdielanie-dat-1-sim/formular a oni ťa kontaktujú a spýtaš sa, zároveň si to môžeš zriadiť.
  8. Jedine ešte vyskúšať zavolať na techníckú podporu na číslo: 0800 123 777 kde možno poradia, ale internetom to určite nebude, rýchlosť máš až veľmi silnú. Či zvýšia rýchlosť to ti tu inak nebude nikto vedieť povedať, zároveň s MagioGO je to celkovo také nanič, stále aj keď si človek za to platí má nejaké problémy, ani moc HD programov nie je, a komu ide MagioGO bezproblémovo tomu závidím TIež nechápem ako vlastne Telekom môže predávať niečo čo nefunguje na 100%.
  9. Určite bude rýchlejšia, káblom zároveň využiješ plnú rýchlosť 300Mb/s, riešiť lepšiu wifi nemá zmysel, ak je možnosť natiahnuť kábel tak to je najlepšie riešenie.
  10. Hlavne nechápem prečo si znova platil faktúru, keď hovoríš, že si raz platil a potom ti prišla znova za ten istý mesiac, zohľadnené ti to bude o to sa neboj, ale nejde mi do hlavy ako normálny človek čo rozmýšľa toto spraví, že keď príde ďalšia tá istá tak ju zaplatí.
  11. https://www.telekom.sk/mob/objednavka/apple-ponuka/-/scenario/e-shop/hw-pausal/vyber-hw Iba tieto iPhony sú v ponuke, čomu, ale nechápem, prečo Telekom nemá v ponuke iPhone 7 prípadne aspoň 8čku, mať v ponuke najnovšie mobily je síce super, ale celkom obmedzený výber to je potom, zároveň síce neviem aký vysoký paušál máš, ale odporúčam ti skôr kúpiť telefón za plnú sumu čo najnižšiu niekde v obchode, prinajhoršom aj na splátky, nemyslím si aj tak, že u Telekomu by si ho mal za dobrú cenu, tie zľavy zase nie sú moc extra.
  12. No síce keďže si neuviedol číslo domu nedá sa zistiť presne, ale keď som to len tak zadal tak na tej ulici mi vybehlo, že maximum 8Mb/s ako máš ty teraz, a asi tam vyššia rýchlosť ani nebude typujem, ale môžeš si to pozrieť inak tu: https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia Ako bolo písané vyššie prejsť buď na LTE internet alebo niečo lepšie ak je teda dostupné na tvojej adrese, a jedine u iného operátora.
  13. Prispôsobiť sa tomuto, aj keby som chcel nedá sa to, aspoň ja to nedokážem, a myslieť na to aby som kopíroval čo najčastejšie príspevok kvôli Telekomu, že chcú vytvoriť tým "bezpečnosť" tomu neverím. Zároveň neviem ako iným to vadí, ale mne vadí aj taká vec, že ak ma to tu odhlási automaticky, tak keď sa idem prihlasovať na fórum tak po prihlásení ma to hodí do portálu Môj Telekom a pritom ja som sa prihlasoval cez fórum kde som chcel ísť odpísať na príspevok, čiže aj toto je sprostosť. Fakt aj keby len ako som spomínal bolo tu odhlasovanie také ako funguje v internet bankingoch v bankách tak určite by to bolo oveľa lepšie a zvykol by som si na to aj určite ostatný, nie tento výmysel čo tu teraz funguje.
  14. Zároveň je zaujímavé, že Telekom neotravoval keď skončila viazanosť, čo mám skúsenosť, vždy po konci viazanosti zavolajú a ponúkajú, dokonca sú až tak otravný, že niekedy volajú a ponúkajú aj paušál lebo mám u nich iba Internet + TV, ale pochopiť to, že inde mám viazanosť nevedia. Čiže mi je to fakt divné, že nevolali po skončení viazanosti, a taktiež je to aj na danom človekovi aby si sledoval kedy mu končí viazanosť, keďže to má dostupné, prípadne si to vie vyžiadať. Taktiež nechápem, prečo nespravia to tak, že dajme tomu týždeň či mesiac pred koncom viazanosti by prišiel e-mail, alebo skôr SMS, kde upozornenie, že končí viazanosť, a informácia o tom, že ak si ju nepredĺžiš tak budeš platiť väčšiu sumu, to je práve ten problém, že nikto o tomto typujem nevie, že keď si nepredĺži viazanosť bude platiť viac, zároveň typujem, že to je v zmluve, lenže s tou je to tak, že to polovica ľudí nečíta.
  15. Myslím si, že vyskúšať to môžeš, ak sa pozrieš tu: https://www.telekom.sk/doplnkova-sluzba-giga služba je bez viazanosti, čiže ak by ti to nešlo poriadne tak ju deaktivuješ. Taktiež na webe sa nepíše, že 950Mb/s ale treba čítať aj, že to je maximálna dosiahnuteľná rýchlosť sťahovania, čiže tebe môže ísť dajme tomu internet 700Mb/s a je to v poriadku lebo rýchlosť 950Mb/s je maximálne čo dosiahneš nie je vôbec garantovaná.