Samer303

Člen
  • Počet príspevkov

    670
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

138 Výborné

1 Nasledovník

O Samer303

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

3 599 zobrazení profilu
  1. Skúsiť zavolať na tehnickú linku: 0800 123 777 Zároveň rozčulovať sa nad tým a písať tu nadávky to nijako nikomu nepomôže, všetko sa dá vyriešiť.
  2. Stáva sa to často? Že vypadne a následne nabehne? Lebo napríklad mne sa toto stalo keď silno pršalo, ale po chvíľe nabehol signál a inak to už odvtedy nespravilo, ale ak toto máš už dlhodobo alebo sa to opakuje zavolaj na technickú linku: 0800 123 777
  3. Bohužiaľ, môže sa stať, že niekto zrovna dostane vadný kus, ale táto šanca je malá zároveň. A tu pri tvojom prípade ide inak hlavne o chybu informovanosti zamestnancov. A čo sa týka reklamácii, tak výmena kus za kus nefunguje to takto ihneď, vždy ide tovar na reklamáciu, ktorá môže trvať maximálne 30 dní. Zároveň Telekom si pravidlá v reklamácii nevymýšľa, ak sa nemýlim tak TV síce kupuješ od Telekomu, ale Telekom to kupuje od niekoho iného cez ktorého rieši reklamáciu, a doba 30 dni je daná zákonom, čiže kto si dá, že možnosť vymeniť rovno kus za kus bez čakania to je na ňom, a keby takáto vec u reklamácie bola bol by si už informovaný pred kúpou. A čo sa týka, že platíš aj keď je na reklamácii to máš zajedno, tak či tak aj keby si neplatil za ten čas tak musel by si navyše mesiac platiť, keďže len tak by ti splátku neodpustili.
  4. S tvojho príspevku aj po opätovnom prečítaní vôbec neviem čo potrebuješ, zároveň skôr kontaktuj priamo Telekom, tu na fóre ti možno nemáme ako pomôcť.
  5. Je to tak ako to je, bohužiaľ, reálne aj tak oplatí sa ti kúpiť skôr telefón za hotové než riešiť cez operátora. A situácia je fakt zlá, keďže najnovšie a najdrahšie Samsungy/iPhony či Huaweie sú dostupné, ale tie lacnejšie vôbec, ja sa divím, že žiadny s týchto veľkých operátorov nemá telefóny od Xiaomi, čo je veľká chyba, keďže tieto mobily sú dobré a za dobrú cenu a pri dotácii na paušál by vyšli dosť lacno, možno ten dôvod bude, že ich nepridajú, nedivil by som sa. Už tá doba mobilov za 1€ skončila bohužiaľ, keby aj bolo, že mobil do takých 50€, lenže teraz aj nový telefón aby si za neho platil 500€ a to aj s dotáciou, to je celkom veľa, hlavne na to, že človek keď im platí za paušál mesačne 40€ a ešte keď si zoberie mobil a chce ho splácať dajme tomu keď taký drahý tak mesačne 30€ (aby ho čo najskôr splatil) tak to máme už 70€ len operátorovi čo je fakt veľká suma
  6. @layek to chcem vidieť, lebo oni nemajú ich takzvanú "kapacitu" ani len na HD programy, zároveň ani poriadne nie je toľko programov vysielaných v HD a nie to v 4K. Zároveň @Marek306 si asi skôr myslí, že kedy budú nové, ktoré budú mať sprístupnený USB port či SMART funkcie. Čo sa, ale asi nikdy nestane, jediná zmena je taká, že človek dostane menší box a iné prostredie toho boxu je teda design. Ako mať SMART funkcie či USB v televízore je už bežné pre novšie televízory, ale určite je veľa ľudí čo ešte nemá SMART televízor a ani len USB port, a riešenie pri tomto prípade je ďalšia zbytočná krabička aby si to mohol mať, na takýchto veciach by mal Telekom popracovať, ale to sa nestane, USB port nesprístupnia, lebo sa budú oháňať autorskými právami (čo je pekné, ale tak hádam je každého vec čo si bude cez to púšťať), zároveň potom keď s tým majú problém, prečo iný výrobcovia dokážu ten USB port mať funkčný, a ešte k tomu, ono toto celé je ich výmysel takto úmyselne to zablokovať.
  7. Keď povedali na technickom, že problém nevidia, tak my ti tu nemáme už ako pomôcť. Keďže ako píšeš, cez deň normálne to ide a večer spomalene, a router určite sám od seba sa nepokazí tak, že pôjde v určitom čase spomalene. Tu bude to, že je preťažená sieť vo večerných hodinách alebo ešte to čo spomína filipec. A to, že to išlo pred týždňom to je v pohode, len čo ty vieš či nejaký ľudia nemajú nový internet či prešli na VDSL a hneď sa niečo môže zmeniť.
  8. Tak ako to chceš sa to bohužiaľ nedá, ak chceš rozšíriť wifi na väčšiu vzialenosť s ďalším routrom ten router musí byť pripojený káblom s tohto Huaweiu, druhá možnosť cez wifi ako by si to chcel tak je kúpiť wifi extender len tam nastáva to, že rýchlosť prenosu sa predĺžením zníži.
  9. Čo je to za porovnanie, že jeden mobil je z roku 2018 a druhý 2017, zároveň určite sa nedá porovnať, že je iPhone 7 konkurenciou S8, keďže jeden má Android a druhý iOS, zároveň keby kupovať iPhone, tak ak nechceš jeden s tých veľkých (X, XS, XR) tak jedine sa oplatí iPhone 8.
  10. Nie je, magio box sa nedokáže pripojiť na wifi jedine káblom, buď natiahni kábel alebo použi powerline (https://www.telekom.sk/glitel-gp-7420)
  11. Jediny kto tu ukazuje svoju inteligenciu si ty. Ak tu my spamujeme aby sme mali cim viac prispevkov tak to si myslim ze ty robis, zaroven @Juraj0506 ti odpovedal pekne, riesilo sa to tu x-krat len ze ty nevies pouzit vyhladavanie tu na fore, ale musis zakladat zbytocne novu temu to je uz tvoj problem.
  12. A to fakt by som sa ja osobne na to vyprdol keby stál mesačne box 5€ a viac možno by som to osobne zvážil, ale pri takejto cene zase neskrachuje nikto. Ale je to len môj názov, nech si každý robí ako chce, ale pravda je taká ako píšem, že prenájom nie je zase drahý a má výhodu, že keďže ho stále platíš tak máš ho stále v záruke a máš možnosť ho reklamovať vlastne hocikedy.
  13. Jedine: https://www.telekom.sk/televizia/magio-go/magio-go-tv-box len to má háčik, že už je dlhodobo vypredaný, vyšlo by ťa to vlastne jednorázovo a následne keď máš vlastne jednu televíziu tak máš zadarmo Magio Go, len tu už nastáva to, že mal by si možno menej programov a zároveň málo ich je v HD pri Magio GO. Ale aj tak si myslím, že 2,95€ za ten druhý box ťa nezruinuje.
  14. Alebo možné je iba to, že sused má router na mieste bližšie k tebe kde to skúšaš, lebo typujem, že nevieš asi kde vlastne má sused router.
  15. Ach a SAT zase nič A nech nehovoria mi,že na to nie je kapacita, a aká? Keď na to nie je kapacita, tak akože niekedy bude? Lebo ak nie je tak potom nikdy nebudú akože programy, ktoré sú dostupné v HD?