Samer303

Člen
  • Počet príspevkov

    760
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

169 Výborné

1 Nasledovník

O Samer303

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

4 027 zobrazení profilu
  1. @sladkym - asi ťažko, reálne čo mám skúsenosť v jednom meste kde je asi len jedna pobočka Telekomu, že po objednaní routra ho nemali a prišiel kuriérom, čiže ak niekde majú a niekde nie tak to potom nechápem čo je to za systém, keď reálne typujem, že už ani veľa mobilov asi na predajni nemajú a pošlú kuriéra radšej. Inak ale teraz si zoberme, neviem síce ako to je, ale ak na predajni nemajú routre, a niekto kto si platí prenájom tak sa mu pokazí a ide ho reklamovať, tak čo zoberú ho a on čaká akože na nový, bohvie koľko a dovtedy vlastne nemôže využívať internet. Ako dá sa chápať, že priestory pobočiek nie sú veľké skladovo a sú schopní mať ledva asi mobily a ovládače na výmenu, ale keby to bolo tak, že objednáš v ten deň (pracovný deň) a príde ti to kuriérom na druhý deň nepoviem, ale aby ti pri objednaní dajme tomu keď boli notebooky a počítače, najprv príde kuriérom za dlhý čas zmluva a až následne to zariadenie, tiež za dlhý čas, to sú fakt pomalé služby. Ako keby bol problém kuriér do 24 hodín.
  2. Pekné od teba, že si sa podelil o zážitok, ale to je asi tak všetko, nič nezmožeš, radiť ti tu nemá zmysel, hlavne keď sám si si odpovedal, že nech ti neradíme o volaní na inflolinku, a podobne, keď reálne nič nemôžeš ani robiť, zároveň ani riešiť s kuriérom kedy to bude, lebo osobne mám skúsenosť, že proste Telekom mi nevedel poslať ani len číslo balíka. A inak na takéto problémy by to chcelo aby Telekom pri predlžovaní viazanosti najlepšie, posielal aj nejaké upozornenie, že či telefónne číslo prípadne aj adresa sú aktuálne, lebo u nich aj zmena adrey je celkom problém, mám takú skúsenosť, že známa predlžovala viazanosť a tuším aj niečo si brala nejaké zariadenie, a proste oni sa na pobočke nespýtali či na túto adresu doručiť, logicky áno akú tam máš tak tam stále možno bývaš, ale proste mali by sa ťa spýtať či to sedí a prípadne zmeniť tú adresu, lebo proste človek keď zmení bydlisko predsa nemôže myslieť na všetko kde treba zmeniť adresu, a zároveň v Telekome tiež typujem, že je to taký proces, že musíš aj papiere podpisovať, toto by mohli pekne zakompnovať do Môjho Telekomu ak to tam nie je, takéto veci by sa mohli dať pekne riešiť cez internet, zoberme si teraz je doba, kedy naozaj človek nechce ísť nutne keď netreba a je to fakt úplná maličkosť či zmena, na pobočku a ešte si tam vystáť radu, lebo fakt čo sa mne vždy stalo na viacerých pobočkách vždy som čakal prípadne bolo tam fakt dosť ľudí, a najhorší sú tí čo polhodinu vyberajú mobil, ako keby si nevedeli predom pozrieť na internete aké sú v ponuke a vytypovať, že ktoré si možno odskúša, a nie tam ty kokso prezerať a skúšať dvadsať mobilov a možno si nakoniec žiadny nezoberie, iba zdržuje
  3. Tak to vyrieš ako minule, hlavne zavolaj na infolinku: 0800 123 456 prípadne na fb stránku do chatu, alebo na chat na stránke telekom.sk. Tu ti bohužiaľ nijako nevieme pomôcť
  4. Človek to tam má pekne napísané, a vyzerá to tak, že to ani nečítal len to odfotil a sem prišiel sa pýtať čo robiť Nabudúce odporúčam "čítať s porozumením".
  5. Zároveň by som chcel vidieť, čo chceš riešiť s televíziou, keby si im napísala tak by tvoj e-mail tak odignorovali keďže tu sa jedná o problém na strane Telekomu, ktorý vyriešiš reklamáciou, spraviť takúto reportáž pre nenažrané televízie plné reklám to by sa im neoplatilo
  6. Ako mohlo toto niekoho napadnúť Však keby dali takéto SMS zadarmo by skrachovali
  7. Áno, presne tak také ceny ako sú uvádzané na stránke Telekomu.
  8. V prípade ak nemáte retenčnú ponuku tak skúsiť sa pozrieť, či daný paušál čo máte tak v tej sume nie je paušál ÁNO lepší a ak je tak určite prejsť na paušál ÁNO, v prípade, že máte momentálne retenčnú ponuku čiže zľavu tak pravdepodobne prechod na paušál ÁNO bude pre Vás nevýhodný
  9. To isté čo aj iný zákazníci a zároveň tu: Pekne niekto popísal, že odškodnenie za ten deň by bolo možno nejakých 0,30€, inak ako takto ja chápem všetkých situáciu, keby sa mi toto stalo tak tiež možno čakám lepšie odškodnenie, ale vyhovieť sa predsa nedá všetkým, si zober, že tým, čo majú Easy tak toto ich možno poteší, áno potom sú tu tí čo majú veľa dát a neobmedzené volania a SMS, a tých akože chceš ako odškodniť? Keby mali riešiť individuálne odškodnenie, pre každý paušál či zvlášť pre Easy tak to by bolo nespravodlivé z časti. Najlepšie odškodnenie aké by mohli všetci dostať je, že odpustí sa jedna faktúra, to je maximálne odškodnenie aké by človek mohol dostať si myslím, ale tu nastáva problém, že ten kto má Easy čo dostane keď neplatí faktúru? Prípadne nespravodlivosť je taká, že jednému odpustia faktúru v hodote 70€ a druhému dajme tomu iba 20€, vo všetkom je proste nejaká nespravodlivosť. Taktiež keď všetci tu chcú nejaké odškodnenie, akože aké si predstavujú, ani to aké sami nevedia!!!
  10. Aj keby to bolo realizovateľné tak, zaplatíš na poplatkoch celkom dosť, a reálne kto si objednáva nejakú izbu tak typujem, že nebude platiť SMS-kou takúto sumu, výhodnejšie je platbou na účet a zároveň je to bez poplatku pre teba, síce to je každého vec ako to spraví, ale neverím, že ti pôjde biznis aj takouto cestou, osobne by som takéto ubytovanie ani nezvažoval Inak tu na fóre sa odpisuje priamo, nežiada sa o odpoveď e-mailom ani tak, že nech ti niekto zavolá.
  11. Bohužiaľ, keďže máš retenčnú ponuku tak vieš prejsť iba na cenníkovú ponuku pri paušáloch ÁNO. Tento detail mal sa už od začiatku zapracovať do tejto informácie, keďže väčšina ľudí má retenčnú ponuku a pre nich tým pádom je vždy nevýhodné prejsť na paušál ÁNO.
  12. Aj keby to malo byť možné tak s tým, že to chceš kúpiť si cez internet a následne asi by si chcela aby ti ju do zahraničia doručili, to nebude možné, simkartu ti doručia len v rámci SR, zároveň keby si vypĺňala tento formulár o Easy kartu: https://www.telekom.sk/volania/easy/objednavka/nova-easy-s-datami/mam-zaujem tak tam je povinný údaj rodné číslo a aj číslo občianskeho preukazu. Zároveň ak tam kde bývaš teraz sa tá krajina nachádza v EU tak potom by malo niečo platiť aj v iných štátoch EU, ale ak tá krajina nie je v EU, tak potom asi reálne na Slovensku typujem, že takto pre tých čo prídu zo zahraničia tak možno by sa simkarta dala kúpiť jedine na pobočke, zároveň treba následne počítať s tým, že ak by si si aj nejakú predplatenku vybavila tak najväčšia platnosť aká môže byť je 12 mesiacov platí kredit a aj simkarta.
  13. Tu: https://www.telekom.sk/wiki/internet/zmeny-v-pristupe-do-elektronickej-posty Sú tam aj obrázkové návody pre mobil, zároveň nabudúce odporúčam skúsiť vyhľadávanie pomocou Googlu, keďže sám som tak spravil a našiel to veľmi rýchlo, nezabralo mi to ani 10 sekúnd a našiel som to
  14. Odpoveď na tvoju otázku máš nad tvojím príspevkom, neviem bohužiaľ akú inú odpoveď čakáš, hádam si nemyslíš, že dostaneš odpoveď s presným časom.
  15. Zájdi na pobočku alebo napíš cez kontaktný formulár: https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/