Samer303

Člen
  • Počet príspevkov

    826
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

187 Výborné

1 Nasledovník

O Samer303

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

9 810 zobrazení profilu
  1. To už musíš sa sťažovať na tých čo vymysleli zrušenie roamingu a zaviedi reguláciu, Telekom ani ani žiadny operátor s tým nič nenarobí, musí tieto pravidlá dodržiavať inak bude pokutovaný. Zároveň to, že ponúka tento balík Telekom je zjavne jeho dobrá vôľa niečo takéto ponúkať, a cena zase nie je až tak prehnaná ako sa zdá mi príde.
  2. Napíš na chat na stránke https://www.telekom.sk/ alebo najlepšie zavolaj na infolinku pre bližšie informácie: 0800 123 456
  3. Tiež sa pridám k @eM Kei mazať, to asi každému chodia takéto e-maily, tiež že ich to stále baví, ak existuje niekto taký naivný, že by aj takú sumu poslal, tak ihneď mu odobrať prístup k internetu, navždy.
  4. "Kód na magio sat" to je teda vysvetlenie situácie, ťažko pochopiť o čo ide, mňa napadá jedine, že ti vyhodilo rodičovský zámok - https://www.telekom.sk/wiki/televizia/rodicovsky-zamok Pri Magio SAT je kód pre odblokovanie 1234 Ak to nie je to čo chceš tak volaj na uvedené číslo vyššie, alebo popíš lepšie svoj problém, takýto popis je dosť nedostačujúci pre pomoc.
  5. Ak ho nemáš poistený proti takýmto poškodeniam, tak nie, prasklina vznikla sama od seba či pádom? Ak pádom tak potom určite to ani na reklamáciu nedávaj to ti ihneď neuznajú.
  6. Asi skúsiť to na inom NTB nemáš možnosť či? Lebo ak to neodpája na mobiloch je možné, že je problém niekde aj v tom notebooku, pripojiť cez kábel si skúšal? Prípadne skús zavolať ešte na technickú linku, a prípadne možno ti odporučia reklamovať, možno naozaj je to chybný kus, aj keď nejako tomu neverím, keď na mobile to nevypadáva.
  7. Presnú informáciu kedy sa začne je zaťažko povedať aj pre Telekom si myslím, lebo si zober ak ti sľúbia presný dátum a nedodržia ho tak potom ľudia budú ......, takto keď povedia, že tento rok tak aj tak sa deje to isté, ale v menšom rozsahu si myslím.
  8. Už na pobočke nešiel? Či si ho vôbec neskúšal zapnúť a vyskúšať rovno na pobočke? Lebo ak nešiel na pobočke tak to si ho ani preberať nemal a povedať im nech ho pošlú späť.
  9. Da sa, ale ak pocas viazanosti tak jedine s pokutou, aka by bola vyska pokuty zistis na hociktorej pobocke pripadne zavolaj na infolinku ale vo vacsine pripadov sa ta pokuta platit neoplati lebo jej vyska byva dost vysoka.
  10. Ak berieš ADSL ako spomínaš stačí ti normálny, prémiový sa oplatí pri optike asi jedine. Pokiaľ viem ADSL je maximálne 20Mb/s? (keď tak ma opravte nie som si istý) čiže 1Gb/s porty by ti boli úplne zbytočne, aj 5Ghz wifi keďže pri 2,4Ghz do 100Mb/s nie je žiadny problém.
  11. Odporúčam sa spýtať skôr kuriéra, ktorý ti bude volať pred doručením, ja osobne mám skúsenosť, s tým, že sa to nedalo, ale myslím si, že záleží od kuriéra, a ak sa to nebude dať tak len povedz, že chceš doručenie na druhý deň.
  12. A ak mu to ešte nestačí môže sa pozrieť aj sem https://www.telekom.sk/kontakt/dolezite-telefonne-cisla/ tam, je tiež krásne napísané, že nonstop.
  13. @Crank30 normálne na technickú podporu, ktorá je nonstop 0800 123 777
  14. Pridaj si produkty v Môj Telekom cez rodné číslo napríklad a tam potom uvidíš dátum zriadenia. tu sa prihlásiš: https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/dashboard prihlasuješ sa tými istými údajmi ako tu na fóre.
  15. https://forum.eset.com/topic/17047-how-to-install-in-windows-xp/ Nesúví táto téma moc s Telekomom nijak, ale aj tak to je taký problém zadať do googlu ESET Windows XP? Mne to zabralo 13 sekúnd ak nie menej asi to bude o lenivosti.