Samer303

Člen
  • Počet príspevkov

    378
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

54 Výborné

1 Nasledovník

O Samer303

  • Hodnosť:
    Super Profík

Nedávni návštevníci profilu

1 946 zobrazení profilu
  1. Máš ďalšie tri možnosti: 1. Napísať na chat na stránke telekom.sk 2. Ísť osobne na hociktorú pobočku Telekomu 3. Zavolať na infolinku 0800 123 456
  2. @Tataracik no hej, vyzerá to, že odbiehajú od inej práce, reálne oni nie sú určite zamestnaní ako niekto kto pracuje na fóre, ale určite nejakú inú pracovnú pozíciu majú a toto je pre nich niečo navyše čo pravdepodobne nerobia asi dobrovoľne keďže keď tu bol @Matey to vyzeralo tu lepšie. No hej, úroveň fóra by sme nemali my ťahať, ale je smutné to, že momentálne to robíme. @hgt65 Reklamy mal kedysi dobré, ale to už je minulosť, prišiel Sagan a išlo to dolu vodou, hlavne pre to lebo dať Sagana do reklamy na mobilného operátora je celkom blbosť, to ti nikto nepôjde potom do Telekomu. To, že je fórum mŕtve očividne nevidí nikto s vedenia, oni ani veľké percento zamestnancov nevie o tomto fóre si myslím, a vedenie určite tiež nie. Inak také menšie klamstvo je aj toto v https://forum.telekom.sk/contact/: Čo vlastne nie je pravda, stačilo mi sa pozrieť na všetky profily adminov a ani jeden nie je online, a podľa tohto textu to vyznie, že toto je ich pracovná doba a mali by ju dodržiavať. Ak niekto sa o toto fórum stará alebo kto nariadil nech sa vytvorí, tak ten si očividne myslel, že sa o to tu budú zákazníci starať, čo je nereálne, a hlavne stále nie je doriešené to, že niektorí jedinci si myslia, že tu na fóre vyriešia také veci, ktoré vyriešia iba cez infolinku alebo osobne na pobočke, a tým pádom tu vzniká zbytočný SPAM, ktorý zároveň by mal byť zmazaný ale nie je.
  3. Číslo po prenesení ti ostáva len sa mení operátor. Číslo ale neprenesieš skôr ako po 9.6,2018 kedy ti končí viazanosť, a keby si ho chcel skôr preniesť môžeš ale platíš pokutu, ktorá bude nízka, ale tak hádam to už vydržíš hádam do 9.6 predsa to je zachviľu. Tomuto ťažko pochopiť čo si napísal, ale ak to myslíš tak, že podáš výpoveď u Telekomu o zrušenie tak tým pádom číslo už neprenesieš keďže to číslo sa zruší. Ak chceš teda to isté číslo čo máš u Telekomu mať u iného operátora jednoducho iba po skončení viazanosti u Telekomu choď k tomu operátorovi kde chceš preniesť číslo a tam vyriešiš nový paušál a takto a povieš, že si chceš preniesť číslo a u Telekomu nič nerieš, prenos vyrieši ten druhý operátor za teba.
  4. Asi ani už nebude funkčná už od 2016 nie je funkčná podľa tohto príspevku.
  5. Riešenie je, a to prechod na Magio SAT kde táto možnosť je, pri ADSL asi nikdy nebudú dva HD, lebo to by proste ten internet nezvládol, reálne to asi len to najlepšie VDSL a optika zvládne.
  6. @mk4391734 nerozumiem prečo odpovedáš na už skoro rok starú tému, a neviem čo je ti na tom divné, sú aj menšie deti na internete, pri internete nie je určená veková kategória.
  7. Takto je u mňa internet, bežím na wifi na optike 300/30Mb/s a pri hrách nemám problém. Hovorí sa, že na hry jedine kábel, čiže ak máš možnosť natiahni ho Hádam nemáš tak nahovno umiestnenú optickú prípojku ako ja, v kuchyni hore na kuchynskej linke, a tam kde mám PC by som asi ťahal internet cez vchodové dvere a všelijako, proste technici čo prišli mi sem dať optickú prípojku boli asi lenivý, chcel som ju priamo pri PC (prípadne aspoň natiahnuť iba optický kábel až do izby kde je PC) ale oni to spravili tak, aby to mali veľmi jednoduché a nemuseli všelijako naťahovať to, tak to dali tam kde im bolo výhodné a povedali "však na wifi môžete fungovať", ale na druhú stranu nechcem nikde vŕtať takže asi aj preto to dali tam kde dali, lebo bez vŕtania by sa to nenatiahlo Ale to už hovorím od veci
  8. Bohužiaľ musíš napísať inde, tu sme len my obyčajný ľudia, nikto so zamestnancov, čiže nikto s kompetentných sa tu nenachádza a určite ani nikto s nich sem nechodí (ani nevedia možno, že ich firma má fórum :D)
  9. @andyandy754 to mu asi nevysvetlíš, on asi chce vedieť presne do bodky dôvod prečo v jednom byte/dome nemôžeš mať viac prípojiek, dotyčný ale asi moc rozumu nemá keď stačí si len pomyslieť čo za blbosť ho napadlo len s toho, že kto by chcel mať doma dve prípojky, a to napríklad, že v hornej časti domu mám 30Mb/s internet a v dolnej 80Mb/s a to by ma zaujímalo na čo by bolo dobré.
  10. Keď sme pri tejto téme, najzaujímavejšia je tá vec, že ak sa nemýlim tento Ľuboš čo tu je teraz už na fóre bol pred Mateyom tuším a teraz je ako vidím znova, a ešte @Terka, dokonca aj to, že teraz sú tu dvaja tá aktivita je nulová, @Matey sa tu o to staral, a aktívne. Ak tu nemá byť aktívny nejaký zamestnanec Telekomu, ktorý niečo vie tak nech to tu zavrú. Lebo bez niekoho priamo s Telekomu toto fórum nemá význam, sú problémy, ktoré dokáže niekto skúsenejší kto sa v tomto vyzná poradiť ale sú veci, ku ktorým my čo nie sme zamestnanci Telekomu nemáme prístup. A ak tu majú byť ľudia s Telekomu, čo budú len písať vygenerované príspevky, a dajú tému ako vyriešenú tak to nech naozaj toto fórum skončí. (zároveň nerozumiem prečo nepoveria aj obyčajných ľudí na takéto veci, aby si trošku uľahčili prácu, ale to sa asi nestane keďže toto je fórum firmy kde právomoci budú mať vždy asi len zamestnanci)
  11. @Tataracik to je to... situácia je biedna, keďže tu už Matey nie je bohvie či to bude riešiť, taktiež či aj na to nezabudol, tu: kde spomínal, že uvidí čo sa s tým dá spraviť, bolo to 23.12.2017
  12. Ťažko povedať, keďže stále Telekom testuje či čo robí pri každej aktualizácii a vždy každý update vyjde neskoro, čomu osobne nechápem aké majú právo takto to testovať a oneskorovať update oproti telefónom čo nie sú zakúpené v Telekome tak pri tých ti príde aktualizácia hneď ako ju vydá Samsung. Zaujímavé, ale, že asi iba pri Samsungu to robia keď pri iPhonoch to nerobia.
  13. Dvoma pripojeniami to proste nevyriešiš, lebo nič také sa nedá spraviť. No na pôvodnú rýchlosť vieš vrátiť až po skončení viazanosti, prejsť na lepší program vieš počas, ale na slabší nevieš iba po konci viazanosti.
  14. Nerozumiem o akej zálohe hovoríš, keď jedinú možnosť máš tú ktorú som ti napísal, a tiež neviem prečo by ti nemali zvýšiť internet.
  15. No ak už je v cene nájmu ten internet L tak potom jedine požiadaj toho kto ti to prenajíma, že chceš vyšší internet a následne, že budeš doplácať, to je najjednoduchšie riešenie, ale aj tak zaujímavé, že prenajímajú byty už s internetom, je to celkom také nanič, lebo kto chce lepší internet tak to musí riešiť cez prenajímateľa čo je zvyčajne dlhšia doba ako ísť sám do Telekomu a do pár dní máš lepší net A nie cez jeden optický kábel nedá sa aby išlo viac pripojení ako tak, žeby v jednej časti bytu bol internet L a v druhej XL, každý má nárok na jednu prípojku do domu/bytu.