Samer303

Člen
  • Počet príspevkov

    821
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

187 Výborné

1 Nasledovník

O Samer303

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

8 718 zobrazení profilu
  1. Asi skúsiť to na inom NTB nemáš možnosť či? Lebo ak to neodpája na mobiloch je možné, že je problém niekde aj v tom notebooku, pripojiť cez kábel si skúšal? Prípadne skús zavolať ešte na technickú linku, a prípadne možno ti odporučia reklamovať, možno naozaj je to chybný kus, aj keď nejako tomu neverím, keď na mobile to nevypadáva.
  2. Presnú informáciu kedy sa začne je zaťažko povedať aj pre Telekom si myslím, lebo si zober ak ti sľúbia presný dátum a nedodržia ho tak potom ľudia budú ......, takto keď povedia, že tento rok tak aj tak sa deje to isté, ale v menšom rozsahu si myslím.
  3. Už na pobočke nešiel? Či si ho vôbec neskúšal zapnúť a vyskúšať rovno na pobočke? Lebo ak nešiel na pobočke tak to si ho ani preberať nemal a povedať im nech ho pošlú späť.
  4. Da sa, ale ak pocas viazanosti tak jedine s pokutou, aka by bola vyska pokuty zistis na hociktorej pobocke pripadne zavolaj na infolinku ale vo vacsine pripadov sa ta pokuta platit neoplati lebo jej vyska byva dost vysoka.
  5. Ak berieš ADSL ako spomínaš stačí ti normálny, prémiový sa oplatí pri optike asi jedine. Pokiaľ viem ADSL je maximálne 20Mb/s? (keď tak ma opravte nie som si istý) čiže 1Gb/s porty by ti boli úplne zbytočne, aj 5Ghz wifi keďže pri 2,4Ghz do 100Mb/s nie je žiadny problém.
  6. Odporúčam sa spýtať skôr kuriéra, ktorý ti bude volať pred doručením, ja osobne mám skúsenosť, s tým, že sa to nedalo, ale myslím si, že záleží od kuriéra, a ak sa to nebude dať tak len povedz, že chceš doručenie na druhý deň.
  7. A ak mu to ešte nestačí môže sa pozrieť aj sem https://www.telekom.sk/kontakt/dolezite-telefonne-cisla/ tam, je tiež krásne napísané, že nonstop.
  8. @Crank30 normálne na technickú podporu, ktorá je nonstop 0800 123 777
  9. Pridaj si produkty v Môj Telekom cez rodné číslo napríklad a tam potom uvidíš dátum zriadenia. tu sa prihlásiš: https://www.telekom.sk/web/mojtelekom/dashboard prihlasuješ sa tými istými údajmi ako tu na fóre.
  10. https://forum.eset.com/topic/17047-how-to-install-in-windows-xp/ Nesúví táto téma moc s Telekomom nijak, ale aj tak to je taký problém zadať do googlu ESET Windows XP? Mne to zabralo 13 sekúnd ak nie menej asi to bude o lenivosti.
  11. Inak stačilo by, už nezakladaj dalšiu tému, pozerám, že už štvrtýkrát si ju založil, treba čakať na odpoveď, založenie ďalšej témy s tým istým obsahom ničomu nepomôže.
  12. skús postup ako sa píše tu:
  13. Pravdepodobne nie, bude to to isté, len s tým, že Magio GO Box je lepšia varianta pre televízory, v prípade ak chceš pozerať na PC tak cez prehliadač.
  14. Podľa stránky na wiki https://www.telekom.sk/wiki/televizia/magio-go#-10 je tam písané to, že iba na území EÚ.
  15. Čo sa týka hovoru z operátorom to funguje stále, len po zavolaní na infolinku Vás to neprepojí rovno na operátora, a prepáčte, ale Vaše "s nahraným hlasom ja neviem komunikovať" to si nechajte pre seba, s nikým nekominikujete, len postupujete podľa inštrukcií a stláčate na telefónnom mobile číslice, zároveň ak toto nezvládnete nerozumiem ako ste dokázali napísať sem na fórum. Zároveň ak je obtiažne pre Vás kontktovať Telekom cez e-mail potom je jedine možnosť pre Vás zastaviť sa na hociktorej pobočke osobne.