inka7

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O inka7

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Takisto som dlhoročný zákazník ( ešte som mala na začiatku tie prvé EASY-čka) a dávajú mi zľavu len 10%  na paušál:( Je to veľmi smutné, nechcela som odísť ,mám tu celú rodinu,  ale..... Nevedia mi dať nič viac, len HAPPY paušál, kde ušetrím nejaké 2€.  Ani keď som povedala, že chcem vziať aj EASY PECKU pre synčeka. Na jeho prvé telefonovanie stačí. U oranžových mi ponukli za prenos oveľa viac  a pre syna super balíček. Dnes idem k modrým a rozhodnem sa.
  2. Prepáčte, ale ja tu neriešim či chcem taký, alebo onaký paušál.  Ja sa pýtam, z akého dôvodu a podľa akej zmluvy mi ho zmenia automaticky, keď v tej mojej nič take nie je.
  3. Mám  200naj  a chcu ho zmeniť na Happy S za nezmenenú cenu. Napísali, že ho zmenia automaticky, je výhodnejší,ale ja to teraz nechcem. A v zmluve nič také nemám. Som takmer 20r. zákazník v Telekome a určite chcem niečo iné.
  4. Dobrý deň. Prišla mi sms , že mi bude môj paušál od 8.10. automaticky zmeneny na iný- výhodnejší:) Rada by som vedela preco a na základe  čoho ??? Viazanosť mi končí až v novembri a ja to nepotrebujem a nechcem. Ďakujem za odpoveď.