irisia

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O irisia

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dobrý deň.Poverila som moju novú banku,aby mi preniesla účet. Na starom účte mi funguje už len internet banking.Mala som tam súhlas s inkasom a splatnosť bola 18.4.Prišla mi správa,že platba nebola zrealizovaná,zo starej banky.V novej banke mám už všetko prenesené,ale telekom nemám.A nakoniec mi prišla aj od vás správa,že som nezaplatila internet.Neviem,čo s tým mám robiť.Mám to osobne zaplatiť,alebo mám ešte počkať ,čo sa udeje v mojej novej banke?
  2. Stratila som PIN kód ,ktorý potrebujem k pripojeniu služby v mojom profile.Ako mám zistiť,aký je,prípadne ako postupovať,aby som dostala nový? Ďakujem.