e1.

Člen
  • Počet príspevkov

    3
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O e1.

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Stanislav183, si cudzinec, alebo máš priezvisko Lakatoš, že ti nechcú predať telefón k paušálu bez dokladovania príjmu? V živote som u žiadneho operátora nemusel dokladovať príjem.
  2. Toto vôbec nie je riešenie. Žijeme v 21. storočí a je choré, aby som kvôli takejto prkotine chodil do predajne Telekomu a potom ešte do pobočky banky. Nechápem, že prečo je taký problém nastaviť nemenný variabilný symbol ako to má napr. Orange a bol by svätý pokoj. Inkasové služby nemám rád, ale ak chcem napr. z práce uhradiť faktúru za telefón, tak mám smolu, lebo nepoznám variabilný symbol. U Orangeu tento problém, stačí si pozrieť platbu spred mesiaca, skopírovať údaje a prevodný príkaz je zadaný.
  3. Nie je možné zmeniť ani z nižšieho na vyšší, ak nižší (lacnejší) program nie je z aktuálne ponuky. Treba mať program ktorý je v aktuálnej ponuke.