Lukas120

Člen
  • Počet príspevkov

    119
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

19 Nadpriemerné

O Lukas120

  • Hodnosť:
    Znalec
  1. Ale však klud podľa európskej agendy 2020 ma mat každá európska domácnosť do roku 2020 prístup kminimalne 100Mbit internetu a50% k 1Gb internetu .
  2. Operátory ponúkajú sluzby a rok 2020 sa nezadržateľne blíži
  3. Tak je to dane že to ma byt internet do domacnosti. Každá európska domácnosť ma mat prístup k minimálne 100Mbit a až 50 % domacnosti 1Gb. A aká technológia pripojenia sa použije už je na operátoroch.
  4. To nehovorim ze to ma stat na pleciach len telekomu. To ze dali operátori dali nejkay prislub bolo len tým ze najskôr bolo EU nariadene ze kazda domácnosť ma mať minimálne 30 Mbit. Ale to sa zmenilo a každá domácnosť ma mať dostupnosť do roku 2020 minimálne 100 Mbit.
  5. .V Digitálnej agende pre Európu sa uvádza, že do roku 2020 by všetci Európania mali mať prístup k internetu s rýchlosťou pripojenia presahujúcou 30 Mb/s a najmenej 50 % európskych domácností by malo mať zmluvu na pripojenie na internet s rýchlosťou nad 100 Mb/s. Neskôr bolo toto stanovisko upravené a rýchlosti sa zmenili na 100Mbit/s a 1 Gb/s pre 50% obyvateľstva. Na prvý pohľad to znie super. Však aj Slovensko je členom európskej únie, takže každý Slovák by mal mať možnosť sa za 5 rokov pripojiť k cenovo dostupnému 100Mbit/s internetu. To som veľmi zvedavý ako to chce telekom dosiahnuť aby každý zákazník mal minimálne 100 Mbit/s do konca tohto roku .
  6. Dobrý deň. Ako je mozne spávanie vašich technikov k vašim zákazníkom po nahlásení poruchy internetu zakaznik akurát tak od vášho technika dostal vinadané do telefónu že kto nám to zapájal že to u nás nemôže ist. Týmto sme. Automaticky zrušili internet u Vás a išli ku konkurencii. Internet sme mali od vás viac ako 5 rokov. Viac ako dva roky VDSL . Ako ako som počul toto je bežne správanie technikov minimálne v našej oblasti z zakaznikom Naďa do telefónu naziape a ich najlepsie dovetkom buďte radi že Vám to vôbec ide. A keď Vám to nepojde ani nevolajte na technickú podporu. Kedy konečne prestane zavádzať zakaznikov s tým že ponúkate optiku do domu keď zo nieje a ide iba o VDSL takze metaliku. Asi nabudúce keď tu bude pobehovať vás geniálne vyškolený predajca mu treba povedat nech ukáže tu optiku kde ju mat natahanu.
  7. Pokial si predlzovala paušál tak kontrola spotreby funguje az od nasledujúceho fakturačného obdobia.
  8. Na DSL pripoja 2 magio boxy mozes sledoavť 1 HD a1SD program sucasne na dvoch boxoch. Pri nahrávaní programu budem most sledovať nahrávaný program a 1 dalsi. Ale v tom pripade pri sledovani na 2 TV budes moct sledovať len nahrávany program alebo len ten program ktory sleduje na 1 boxe. Na satelite môže mať pripojene až 4 boxy a to v kombinácii: 2 boxy s HDD + 2 boxy bez HDD 2boxy s HDD + 2 boxy s HDDready 4 boxy s HDD ready 4 boxy bez HDD pripadne lubovoplna kombinácia 4 boxov (bez HDD alebo HDDready) Pri nahrávaní na boxoch HDDready možes sledovať len programy z rovnakého transponderu ako je nahrávaný program.
  9. ked to závadzali tak paltilo ze su to tie isté. Ale či robeli v poslednom obdobý nejaké zmeny to neviem.
  10. XL obsdahuje VOLANIA neobmedzené volania do všetkých sietí v SR neobmedzené prichádzajúce roamingové volania v susedných štátoch 1000 minút odchádzajúce volania zo SR a zo susedných štátov do EÚ 1000 minút prichádzajúce roamingové volania vo zvyšku EÚ
  11. Tak už Telekom Primu vyradil z ponuky. Ale vyriešil to aspoň tým že pridali Prima Zoom
  12. Na co cakas volaj technicku podporu
  13. O výmenu sim karty može požiadať len majitel na ktorého je sim karta napisana v systeme operátora.
  14. Happy XS obsahuje : 50 minút 100 Mb A neobmedzene volania mimo špičku a cez víkendy do telekomu. + v krjinách PL, CZ, AT a HU mas prijate hovory zdarma a odchádzajúce v rámci minút. Za 8,99 € mas viac ako len 50 minút.
  15. Skusit reštartovať box. Ak nepomože volať technicku podporu 0800123777