online

Člen
  • Počet príspevkov

    25
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

4 Neutrálna

O online

  • Hodnosť:
    Radca

Nedávni návštevníci profilu

2 041 zobrazení profilu
  1. Informácie a skúsenosti na jednom mieste?
  2. Čo mám robiť, ak som uhradil faktúru a uviedol som nesprávny variabilný symbol? V prípade, že ste uhradili faktúru s nesprávnym variabilným symbolom, môžete poslať doklad o úhrade doplnený o správny variabilný symbol na e-mailovú adresu: pohladavky.mob@telekom.sk (v prípade služieb mobilnej siete) pohladavky.pev@telekom.sk (v prípade služieb pevnej siete) Poslaním uvedeného dokladu zabezpečíte, že vaša platba bude v našich systémoch zaevidovaná správne.
  3. Pri aktivácii služby CLIP stačí poslať SMS správu v tvare CLIP ZAP na 12323 Pri deaktivácii služby CLIR poslať SMS správu v tvare CLIR VYP na 12323
  4. Tvoje alebo volajúceho? Máš paušál alebo Pecku? aktiváciou služby CLIP alebo deaktiváciou,vypnutím služby CLIR
  5. toto treba riešiť s operátorom https://www.telekom.sk/kontakt/dolezite-telefonne-cisla
  6. Technické linky https://www.telekom.sk/kontakt/dolezite-telefonne-cisla
  7. Tu ti nikto z kompetentných neodpovie, kontaktuj operátora https://www.telekom.sk/kontakt
  8. @tomino predsa dobitím kreditu
  9. aj mne to robilo, treba sa spojiť s operátorom, alebo aktivovať cez internet https://www.telekom.sk/osobne/telefonovanie/mobilne-sluzby-a-tarify/easy/registracia/?_ga=1.198807212.2027804953.1484649211
  10. Počas viazanosti nie je to možné, po skončení viazanosti je to možné.
  11. Treba to nahlásiť operátorov,i dá to do poriadku.
  12. Robert Redford Park City, Utah Rectify 4