Dušan Švalek

ST manažment 
  • Počet príspevkov

    11
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

9 Neutrálna

O Dušan Švalek

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. Ďakujem všetkým za podnetné otázky. Verím, že sa mi podarilo zodpovedať viaceré témy a môžem vás uistiť, že naše ponuky na rok 2015 ešte nekončia. Máme pred sebou ešte štyri mesiace a môžete sa tešiť na vianočnú ponuku, kopu telefónov a ďalšie novinky.
  2. @Tomas Bodnar   Tomáš, ak máš prehľad o iných trhoch, určite vieš, kde sa pohybujú aj ceny paušálov či dát napríklad aj v Česku, USA či Kanade. Pokiaľ ide o ponuku na Slovensku, primárne sa pozeráme na to, čo preferuje väčšina zákazníkov (čo je pravidelná otázka veľkosti dátových balíčkov) a kam sa budú požiadavky našej klientely uberať. Pokiaľ ide o paušály, ako sme uviedol, skladanie paušálov bolo pred piatimi rokmi in, ale dnes oň zákazníci nejavia záujem. A navyše sa snažíme zjednodušiť portfólio: Viac, Relax, Podľa Seba, Fix, Happy sú veľká ponuka, no zákazník sa v nej ťažšie orientuje, preto sme sa rozhodli sústrediť iba na Happy. Pokiaľ ide o siete, sústredíme sa teraz plne na LTE - a tohtoročné testy od P3 Communications a certifikáty Best In Test potvrdili, že je to dobré smerovanie.   Ale samozrejme, naše ponuky sa vyvíjajú - a príprava tých vianočných je v plnom prúde. Veríme, že jedna z nich osloví aj náročných zakázníkov.
  3. Zdravím @bu2ckland    naši zákazníci môžu skutočne dátovať v zahraničí bez obáv a neželaných faktúr, pretože pri prekročení hraníc sa automaticky každého zákazníka spýtame, či chce používať dáta v roamingu a informujeme ho o cenách: či už pri voľnom surfovaní bez balíčka alebo možnosti kúpiť si balíček.   Je na ňom, či si zvoli túto možnosť - priniesli sme ju preto, aby sme zlepšili zákaznícku skúsenosť z minulosti. A túto funkciu máme ako jediní na Slovensku. 
  4. @Tomas Bodnar - a ešte k tej mape pokrytia :-)   Mám na starosti rezidenčný/mass market segment a v drvivej väčšine prípadov naši zákazníci podrobné informácie o pokryti a type frekvencií nevyžadujú, preto sme nepovažovali za nutné také informácie zverejňovať na webovej stránke, ktoré by sa stali menej prehľadnými. Sústredíme sa na to, aby sme boli veľmi dobrí v rýchlosti siete, kvalite a pokrytí. Vo väčšine týchto ukazovateľov sme na Slovensku číslo jedna, čo nám potvrdili nedávne testy nezávislej firmy P3 Communications, kde sme získali Best in Test certifikát. To je naša mantra - aby mali zákazníci čo najlepšiu skúsenosť na Slovensku.
  5. @Tomas Bodnar - vidím, že ste veľký a detailný znalec Orangeu :-)   Takto, nie všetko, čo uvádzajú iní operátori je dobré a výhodné aj pre našich zákazníkov. My sa sústredíme na to, aby naši zákazníci mali plnohodnotnú rýchlosť a čo najlepšiu zákaznícku skúsenosť. Podľa správania zákazníkov vidíme, že tí, čo už vyčerpajú dátové balíčky, surfujú najmä na video-obsahu, ktorý potrebuje plnohodnotné rýchlosti. A práve preto im ponúkame jednoduché dokupovanie 4G balíčkov viacerých veľkostí. 
  6. Zdravím @filipcanda. Zrejme ide o kombináciu služieb Podľa seba 1. Najlepšie bude, ak mi napíšete súkromnú správu tu na Fóre a pozrieme sa na komplexnú spotrebu minút, SMS i dát a určíme najlepší tarif, s ktorým by ste boli spokojní. 
  7. @JürgenVonHelmut - Momentálne nad zvýšením dát v balíčkoch neuvažujeme. Naši zákazníci využívajú čoraz viac dát v LTE sieti, ale ešte väčšina zákazníkov svoje balíčky nevyčerpá. Pre zákazníkov s vyššou spotrebou dát ponúkame dodatočné balíčky nad rámec Happy.
  8. 3. Budete mat niekedy este pausaly ako O2 Fer, kde si zakaznik sam vysklada pausal podla toho co on potrebuje? V minulosti sme mali skladačkové programy Podľa seba, ale po uvedení Happy dala väčšina zákazníkov prednosť novej rodine paušálov a o skladanie služieb už nie je príliš veľký záujem ako pred piatimi rokmi. Tým zákazníkom, čo by si chceli skladať / dokupovať služby, sme predstavili v júli nové dátové balíčky na dokupovanie dát. Pri vyčerpaní dát sme sa sústredili na možnosť dokupovania balíčkov - zákazník si minie dáta z Happy a po doručení SMS si môže balík objednať cez aplikáciu alebo sa mu objaví webová stránka, cez ktorú si jedným klikom balíček dokúpi. 4. Spravite nieco so samoobsluznym portal Moj Telekom, lebo oproti samoobsluznym portalom Orange a O2 je to otrasne. Náš portál prebieha veľkou rekonštrukciou práve na zlepšenie jeho využiteľnosti a pridali mu jednoduchosť i rozšírili najpoužívanejšie funkcie. Verím, že s novou verziou budete spokojní.
  9. Fuha, to je more otázok, pokúsim sa odpovedať na niektoré :-)   1. Kedy budu volne minuty do USA , Svajciarska a Kanady?   Každý operátor má iný benefit a my sme uprednostnili v Happy prijímanie hovorov v EÚ vo voľných minútach, ktoré Orange nemá. Je to silnejšia výhoda a využíva ju viac zákazníkov, čo vidíme v medziročnom porovnaní prevolaných minút.   2. Preco penalizujete zakaznikov ktory  starsiu verziu Happy, kedze nemaju vo svojich pausaloch volne minuty do EU a  volne minuty na prijate hovory pocas roamingu? Ďakujeme za postreh. Väčšinu zákazníkov sme už migrovali do novej verzie, kde už majú voľné minúty do EÚ i prijaté minúty a ostatní postupne na novú verziu Happy prídu v najbližších mesiacoch. Nejde o penalizáciu, tento benefit postupne získa väčšina zákazníkov Happy.  
  10. Rád by som využil túto príležitosť a zodpovedal aj pár otázok z FB. Lenka sa nás pýtala:   Prišla mi sms že od 1.10. mi konči easy free a bude easy pecka, chcela by som vedieť či aj easy pecka ponúka možnosť mať internet v mobile zadarmo po dobití, kedže tento benefit mi vyhovoval. (smile) Ďakujem.   - Áno, je to pravda. Robíme to primárne kvôli zjednodušeniu ponuky, cieľové portfólio má byť prehľadné a ľahké aj na obsluhu z pohľadu zákazníka. Novinky nie sú menej výhodné, skôr má iné výhody ako denný strop 50 centov, viac MB na jeden deň i hlas. Easy Pecka však benefit internetu v mobile zadarmo po dobití nemá - jeho výhodou je práve 50c strop. Väčšina zákazníkov už prešla na Pecku a postupne na nej chceme privítať aj ďalších zákazníkov.
  11. Dobrý deň, vítam všetkých na mojej prvej hodine otázok. Dnes vám rád zodpoviem všetko o paušáloch, teda o mobilnom hlase. Poďme na to :-)