Maarti

Člen
  • Počet príspevkov

    5
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Maarti

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dobrý deň, Chcel by som sa opýtať ako riešiť spomalenie internetu po krátkom odpojení od DSL siete (Mama nestihla v čas vyplatiť faktúru ,ale hneď na druhý deň ju vyplatila) či volať na technicku podporu alebo stačí nejaký ten čas počkať ? (spomalenie už aj tak z dosť pomalého internetu (Download Max. 5Mbps aj to iba opčas , Upload 0,5 Mbps na 1Kbps Max -.- a upload som radsej ani neskusal )   
  2. @bu2ckland tak vyriešil som to tam že som kúpil nový router TP-Link a zlepšil sa ping približne na výsledky zo speedtestu a zlepšil sa aj download trošku ... 
  3. @bu2ckland tak vyskúšal som router u kamaráta ktorý ma tiež približne taký istý odber a taký istý internet ale silnejší router, tak z toho vyplinulo ze musim vymenit router za silnejsí alebo kupit zosilovač avšak, ak by som kúpil napríklad TP-link router v hocijakom obchode zrejme by nešlo úplne nahradit vypožičaný router od Telekomu ? 
  4. @bu2ckland No šak práve keby to skákalo z 35 na 45 tak to mi je šum a fuk , ale ono to občas vyskočí až na 1000+ ... Router mam vypožičaný a ďakujem za radu určite vyskúšam :) 
  5. Dobrý deň,  chcel by som sa informovať o možnosti zrýchliť odozvu (ping) a upload pri tomto routeri (ADB VV3212) pri predchodzajúcom routeri (zyxel neviem presnu značku ) nebol žiadny problem aj keď sme na sieti pripojený 3-4 uživatelia + TV (3 PC + 2 mobily/tablety ) , po prípade či sa dá bez problémov vymeniť za iný .  Aj keď to v speedteste ukazuje ping 35(príloha) v skutočnosti to najnižšie bolo 45 a skáče to ak sa na sieť pripoja 2 uživatelia ...