Lukas949

Člen
  • Počet príspevkov

    95
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

44 Výborné

O Lukas949

  • Hodnosť:
    Znalec
  1. NA Magio sat su dostupné kanály : Prima COOL, Prima Love, Prima Max, Prima Krimi, Prima ZOOM a ten odpadovy kanal Prima PLUS
  2. Jedina dobra rada uchodiť z telekomu kade ľahšie keďže si nevedia vážiť dlhoročného zákazníka. Sam som preniesol uz dve čísla jedno tam bolo 10 druhe 14 rokov a a pojdem prenasat este aj posledne 18 ročné číslo.
  3. Pred 4 rokmi sme riesili vas telekomunikacny stlp ktory mame umiestneny vo dvore . Uz pred 4 rokmi uz bol nakloneny . Dnes je nakloneny este viac . Stlp ma diery . Vtedy povedali ze na jar to daju do poriadku . Uz presli 3 jary . A stale si ho nevsimaju. Treti den cela skrinka otvorena. Ked sa takto staraju o svoje zaridenia ako na nej maju poskytovat kvalitne sluzby . Ale potom ich technik ludom povie do telefonu ze kto nam to zapajal u nas sluzby nemozu ist. Ano jasne ze nekozu ist ked takto sa staraju o svoju infrastrukturu
  4. Ja som mal ano L za 18 ale už mi pomaličky končilo . Nikdy som neplatil za pausal cenníkovú cenu alebo som mal sluzby zadara k paušálom . Vzdy sa s nimi dalo dohodnut bez problemov . Samotný predajca na predajni vzdy bez problemov pozrel do systému a hneď volal a vybavoval zľavy. Teraz pride človek na predajnu a tam predajcovia dutý že vôbec co chceme že oni nic nemajú pre verných a keď povie zakznik že ide prec tak sa len usmej.
  5. Dost o tom pochybujem . V Telekome sa udiali nejake veci a na zakaznikov doslova kašlú . Tiež by som sa tam rad vrátil raz ale isto nie pokial budú mat takýto pristup k zákazníkovi . A najlepsi gól keď ich zamestnanec na zákazníckej linke sa snaží presviedčať aky sú oni super aky majú dobrý zákaznícky pristup k zakaznikom a že oni davaju zľavy verným zakaznikom a nie novým . A v tom momente som už naozaj nevydržal byt kľudný v tom rozhovore . Že asi my nie sme verný zákazníci keď tam sú cisla len 14 a 10 rokov . A vsetko zaplatené na cas . A s trucu už prenesiem asi aj to najstaršie cislo co tam je 18 rokov . Kde sú tie časy EuroTelu keď si est naozaj vážili zakznika. A bohuzial keby mi aj teraz ponuknu ano L za 24 aj tak sa to stále neoplati. Ano l nieje hodné ceny 24 eur.
  6. Telekom ďakujem za zmazanie komentáru . @warfulk pokial chces platit viac za menej sluzieb tak kľudne .
  7. Zalezi na akej technologii vyuzivas Tv sluzby DSL VDSL a Optika. Na DSL je dlhodobe obmedzenie že davajú len dva boxy na a pustia len 1HD+1SD Na VDSL môžu mať zákazníci sledovať 1HD + 1HD (ale neviem ci uz pri VDSL davaju aj treti box) Tam by mali isto to obmedzenie ze 1HD+1HD+1SD Na optike by asi take obmedzenie nemali mať ale predpokladám že ho na optike maju ze je možné sledovať len 1HD+1HD a ostatne SD aj ked pri optike je možné sledovať až na 4 boxoch
  8. @Warfulk pokiaľ je pre teba úplne normálna vec platiť 30 Eur za pausal tak si plať. Ale pokiaľ si nevedia važiť dlhoročného zákazníka ktorý im vždy pravidelne platil a nikdy nemal nedoplatok na službách a este mu chcú zdražovať služby ako to bolo v našom prípade tak možu rovno zabudnúť. Lebo oni si myslia ze zakazník je blbá ovečka a ze budú tvrdiť že 2+2 = 8 tak im uverí. A to že nedokážu ponúknuť nič normálne nieje môj problém ako zákazníka . Ale keď sa ťa snažia presvedčiť o tom že ked im budeš platiť za menej služieb viac tak to už zákazníka vytočí. Ked mas na jednom cisle neobmedzené volania sms/mms a 1 Gb dát za 15 eur a oni ta idu presviedčať že keď budeš platiť 20 eur za neobmedzené volania sms/mms a 500Mb . A pri druhom čísle ked mal zakaznik neobmedzene volania sms/mms a10 Gb dát za 18 eur a idu mu to ponúkať za 30 eur môžu zabudnúť. Konkurencia pri prvom čísle Neobmedzené volania sms/mms a 4Gb za 15 eur a druhé číslo neobmedzené volania sms/mms a 17 Gb za 19 eur. Keď im chces platit 30 eur plať. jedno číslo bolo u nich 10 druhe 14 rokov ostalo tam posledné ale aj to pojde na prenos ked si nevážia zákazníka.
  9. No skor by som povedal že sa priprav ne prenos . Prave vela ľudí z okolia teraz skončilo v Telekome keďže im nevedeli nic ponúknuť .
  10. Ako keby na tom prvom čísle ponúkli ano M za 15 eur tak by obidve cisla ostali v Telekome. Keďže na tom čísle išlo hlavne o neobmedzene volania a tých 500 Mb by tam bolo úplne postačilo. Išlo len o to aby dali zas tie neobmedzene volania za 15 eur ako bolo doteraz. Ale tak odišli dve cisla oni sú spokojny keď sme odišli.
  11. Prave ano L som využíval a ten som mal 18 mesiacov za 16 eur! Až v novembri mi faktura prisla na 18 eur až keď menili nejake systémi tak prišli na že mi fakturujú nizsie ceny. Ale či bola faktura 16 alebo 18 je jedno . Ale po tom co si pán operator na prvom čísle isiel zomna robit dobrý deň tak to ma v teda vytocilo! A preto keď som už mal zmluvnú pokutu len nejakých 20 eur . Tak som si pozeral ponuky koknkurencie. A to tiež som začal uvažovať nad kupov noveho iPhonu 11 ale mal som ho na plane kúpiť v hotovosti v Apple mzone. Ale nasiel som potom ponuku konkurencie kde mam teraz oficiálne cenu 22,50 a 14Gb na 24 mesiacov plus teraz ďalšie 3 Gb na 6 mesiacov. A keďže mi dali zľavu na iPhone 92eur . Tak pausal ma vychádza priemerne 19 eur . A to u nás v meste vtedy otvárali nanovo predajnu keďže ju prehrávali tak mali este akciu že prvú faktúru mi zaplatí nový operator ! Hej presne pausal Ano L vedeli davat za 18 eur keď som si ho predlžoval bola moznost si k nemu zobrat aj telefon ( jedine nie iPhone) a tiež mi pred tými 19 mesiacmi ponukali Ano XL za 24 EUR a bola moznost brat tiež telefon (okrem iPhonu ) ale vtedy som telefon nechcel tak som bral len ten ano L za 18 eur.
  12. Davali klasické Ano M takze neobmedzene volania SMS/MMS 500Mb za 20 eur takze ziadnu zľavu nedali. A dovtedy sme mali na tom čísle Neobmedzene volania SMS/MMS a 1Gb za 15 eur . Takze chceli zdražiť sluzby o 5 eur dať menej sluzieb a este k tomu aj viazanosť !!
  13. Tak to že mi nevedeli dať ziadnu ponuku pri prvom čísle tak nevedeli si e ma sklamali ale co už. Ale druhé cislo už bolo prenesene kvôli prístupu ich zamestnanca na zákazníckej linke . Keďže na ňom som mal viazanosť do 28.5.2020. Ale pokial si ich zamestnanec myslel že zomna bude robit blbca tak to mu neprešlo. Lebo keď si niekto mysli že si neviem kolko je 2+2 že je 4 a sa snaží nahovoriť že je 8 tak to teda nie . Zomna si ich zamestnanec blbca robit nebude a môžu sa mu poďakovať že som preniesol aj druhé cislo.
  14. @Juraj0506 Nie necudujem sa sami sme prešli s dvomi číslami behom jedneho týždňa prec . A už tam momentalne ostalo len bez záväzkové cislo o ktorom rozmyslam že ho už preniesť len kvôli tomu že si nevážia zakaznika. Ale to druhé cislo Co sa prenasalo tak to viac menej vyprovokoval ich operator keďže sa ma snažil presviedčať o tom že keď zaplatim viac za menej sluzieb je premena vyhodnejsie . A začal namna aku ma. Telekom zákaznícku starostlivosť super tak to už som naňho nevydržal a som tu zákaznícku starostlivosť povedal aku majú keďže sme s ňou mali skusenosti pri internete . Keď po 5 rokoch co mas od nich net mas nahlašeny výpadok a ich technik ti do telefónu povie že kto nás zapájal to u nás nemôže ist. Tak som mu povedal že taku majú zákaznícku starostlivosť . A potom začal točiť o to. Ako si oni vážia verných zakznikov a ako im davaju zľavy . A to bol posledný klinec ktorý mohol dať do rany . Lebo v tom momente som chcel vediet že co to hovori za blbosti keďže sme boli verný s tým číslom 10 rokov . Faktury vzdy na cas zaplatené tak kde je ta vernostna zľava keď sa snažil nanukat Ano M za 20 eur . Tak v tom momente rozhodol že pôjde prec aj cislo ktoré bolo vo viazanosti ale zmluvná pokuta bolo okolo 20 e takze asi tak to majú s verným zakaznikom . To cislo tam bolo 14 rokov . A posledné bez záväzkové tam je viac ako 18 rokov ale tiež asi pôjde prec keďže ma dost ten operator na linke vytočil .
  15. No už asi telekom chce získať klientov konkurencie keď mu dlhoročný zákazníci odchadzaju.