Lukas949

Člen
  • Počet príspevkov

    68
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

16 Nadpriemerné

O Lukas949

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Internet ti pojde aj nadalej, akciovu cenu mas este 6 mesiacov po viazanosti. Po 30 mesiacoch prechádzas na klasickú cennikovú cenu čo je podstatne vyssia oproti akciovej. Pokial ches novu zmluvu volaj zakaznicku linku, navseteva predajne pripadne chat na telekom sk. alebo objednávka na telekom.sk online
  2. Tip pre zákazníkov, ktorí stále evidujú problém s prichádzajúcou prevádzkou: ak vám neprechádzajú hovory či SMS, odporúčame zadať kód ##002# a vytočiť ho ako hovor. Následne je potrebné telefón reštartovať (vypnúť/zapnúť), prípadne zmeniť v nastaveniach mobilnej siete režim siete na 2G/3G (GSM/WCDMA). Ak vám ani po tomto vyskúšaní niečo nefunguje, stále platí možnosť poslať svoje číslo do FB správy. Za pochopenie ďakujeme Informácia je od rána na stránake telekom.sk aj tu na fore to dal admin
  3. Požiadať môžeš o prekládku ale celu ti ju na 99,99% zaplatíš
  4. Ako vidim tak telekom taku sluzbu neplánuje spustit aj ked v CZ ju T-Mobile ma
  5. Staci doobjednať další box . Staci zavolať na zak. Linku alebo návšteva predajne
  6. Vzdy keď pride SMS je v nej uvedené cislo adresáta akých sluzieb sa to týka . Takze nie nic jednoduchšie ako zavolať na zákaznícku linku 0800123456. a informovta sa na to . A pokial je to neoprávnene tak musis mat potvrdenia o to že faktury mas uhradené. A spísať reklamáciu či už na predajni, alebo office@telekom.sk pripadne poštou na ich adresu.
  7. Zmluvná pokuta klesá aj pri pevných službách. Je to napísané aj v zmluve .
  8. V novej je moznost platit kartou. Co je podľa mna pohodlnejšie keďže zadáš si len rak kartu a mozes platit bez problemov . A v mnohých bankach si tak aj znížiť poplatok za vedenie uctu keďže ako podmienky na zníženie poplatku majú určitý počet trazakcii kartou alebo urcitu sumu co musí bytkartou zaplatená.
  9. Vramci káblového Magia bby mal byt prvý box bez aktivačného poplatku.
  10. Magio sat : samoinsatlacia 0€, inštalácia technikom 19,90€. Mesačný poplatok závisí od zvoleného balika. Boxy je cena závisí od toho či sú s nahrávaním (2,95€) aktivačný poplatok (29,9€) alebo bez nahrávania HDD ready (1,95€) aktivačný poplatok (0€) to je pri prvom boxe pri ďalšom každom boxe sa sa plati aktivačný poplatok aj mesačný . Internet tiež cena podľa baliku ktorý chces. Sluzby ti vyskaldaju do chytrého balika nie je podmienka aby si mal aj pevnú linku aktivovanú . Pripadne mozno budeš mat dostupnú aj magio tv po kabli (dsl pripadne Vdsl ) . Pri káblom mágiu na dsl a Vdsl je obmedzenie moznost zriadit sluzbu len na dva tv prijímače . A je mozne vzdy sledovat len jeden HD program . Takze ak na jednom tv mas zapnutý HD na druhom tv mozes pozerať len SD . Magio sat je mozne zriadit až na 4 tv a na kzdom mozes sledovat HD programy . Pokial sa nic nemenilo tak na satelite je mozne objednať dva boxy s HDD +dva bez HDD ( alebo dva s podporou pripojenia externého disku) , pripadne všetky 4 boxy môžu byt bez HDD alebo s podporou pripojenia disku. Tu stránka na vyskladanie chytrého balika : https://www.telekom.sk/dostupnost/nove-lokality
  11. Lebo sa palti mesiac dobredu ako tu vsetci vraveli a tiez ako to sami spominaju vo videu. Druha vec je že faktury za pevne sluzby vzdy fakturovali za cely mesiac teda napr. od 1 do 31 januara. A nie nedávali fakturacne obdobbia na pených sluzbach fakturacne terminy ako pri mobilnych sluzbach ale mozno to zmenili.
  12. Prezisťoval som info primo na servise m:zone : Dobrý deň prajem, iPhone XR by mal podporovať nasledovné: GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz) UMTS/HSPA+/DC-HSDPA (850, 900, 1700/2100, 1900, 2100 MHz) CDMA EV-DO Rev. A (800, 1900 MHz) FDD‑LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 29, 30, 32, 66, 71) TD‑LTE (Bands 34, 38, 39, 40, 41) 800 MHz To by mal byť LTE band 20, takže áno, je podporovaný.
  13. A k tomu tomu SIPU neviem o tom ze by telekom fakturoval sluzby cez SIPO. Telekom väčšinou zriaduje INKASO a to si sami ztrhnu z uctu v posleny den uhrady faktúry. Úhrada faktúry: Inkaso – každý mesiac budeme z vášho účtu inkasnou cestou sťahovať poplatky za 1. časť dvojmesačnej faktúry v termínoch splatnosti, uvedených na faktúre, Hotovosť – ePoukaz na úhradu (šek) – vaša faktúra bude obsahovať 2 peňažné poukazy, ktoré uhradíte v termínoch uvedených na faktúre (každý mesiac len jednu čiastku), Hotovosť – na predajných miestach Telekomu, Prevod na účet – úhradu pošlete na niektorý z účtov Slovak Telekomu, podľa sumy a termínov splatností uvedených v hlavičke faktúry. A v SMS o vystavení faktúry mas uvedeny kod adresáta ktorého sa faktura týka aj variabilny symbol .
  14. No kedze kupoval iPhone v m:zone nepredpokladam ze by zakupil iphone určeny pre ine frekvecie ale stat sa to môže. Skôr odhadujem na zlu simku .
  15. Na zákazníckej linke ta overia aj cez rodné číslo nie len kód adresáta. A faktúry v aplikaci sa nachádzajú v záložke faktúr . A pokial sa nič nemenilo tak pri pri pevných službách telekom má fakturačné cely mesiac od 1-31 daného mesiaca. A pri mobilných službách používa fakturačné dni od 7-6. , 15-14., 22-21. V mesiaci ale to sa mohlo zmeniť. Ale najjednoduchší spôsob volaj zakznicku linku