Matej

Člen
  • Počet príspevkov

    230
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

44 Výborné

O Matej

  • Hodnosť:
    Profík
  1. @daniel.liska ahoj Daniel, na ktorom mieste máš SIM kartu? Keďže je to dual-SIM telefón, sú tam sloty (sloty = výrezy, miesta) pre dve SIM karty. Jeden je na nano-SIMky (ten menší) a druhý pre micro-SIMky (väčšia od nano-SIM). Na lenovo s60-a je podpora nasledovná: micro-SIM (väčšia): 3G/4G nano-SIM (menšia): iba 2G ak nemáš k tej maličkej SIM karte už tie väčšie veci z nej, dá sa kúpiť na internete adaptér na to. Prípadne ti možno v telekome vymenia nano-SIM za micro-SIM (to si ale nie som úplne istý či to bude bezplatne. Adaptér stojí na internete okolo 2€ (bez poštovného) https://www.heureka.sk/?h%5Bfraze%5D=adapt%C3%A9r+SIM+karty&min=&max=&o=3
  2. vďaka a ešte sa chcem spýtať, dá sa to len na predajni? skúšal som to cez web, vybral som paušál, zadal som svoje telefónne číslo, overovalo to asi minútu a napísalo že to nejde. Môže to byť tým, že platím aj 9€ zariadenie?
  3. ja mám rovnakú otázku, len opačne, je možné prechod z Áno M dáta na Áno M? (Terezka, alebo si vymeňme SIM karty :D)
  4. tak dnes okolo 14:00 platené na predajni a teraz o 21:00 som to bol skontrolovať a už TV išla tak ako mala neviem asi aj bez reštartu, lebo neviem či by to vedela babka reštartovať Vďaka za odpoveď, označil som ako riešenie
  5. Dobrý deň, včera ma babka zavolala že jej nejde TV. Tak som prišiel a zistil som že faktúry, ktoré mala odložené ako zaplatené, zaplatené neboli. Dnes som to bol doplatiť všetko na predajni "expresnou" platbou priamo tam ale zabudol som sa spýtať, po akej dobe jej zhruba zapnú nazad tú TV? Ďakujem
  6. oprava, už to valí, ďakujeme
  7. Žilinský kraj, optika L
  8. ďakujem za odpovede a ako to je s tým uplatnením tej pokuty? Dajú mi ju ihneď ako požiadam (trebárs na prevádzke) o zrušenie zmluvy, alebo až po uplynutí tej 30 dňovej výpovednej lehoty? Ak to je až po 30 dňoch, akou formou to posielajú? Šek alebo tak?
  9. Ďakujem za odpovede a @folky nie nie, nejdem rušiť zmluvu, ja sa len informujem do budúcnosti lebo celkom tým pokutám nechápem a nikde to nie je vysvetlené. najmä odpoveď na túto otázku by mi to asi najviac objasnilo: Mám TV+internet+pevnú linku s viazanosťou na 24 mesiacov od 17.10.2017. Aktuálny cenník je platný od 17.10.2018 (teda v polovici mojej viazanosti). Ak chcem zmeniť zmluvu (zrušiť trebárs pevnú linku), ale nechcem platiť zmluvnú pokutu, kedy najneskôr môžem (som mohol) požiadať o zmenu zmluvy, ak to vôbec bez pokuty bolo možné?
  10. Dobrý deň, chcem sa spýtať na otázky ohľadom rušenia/zmeny služieb a zmluvnej pokuty. Odkedy sa uplatňuje právo odstúpenia od zmluvy bez zmluvnej pokuty z dôvodu zmeny cenníka? Počíta sa do tejto doby aj výpovedná lehota? Príklad: Mám TV+internet+pevnú linku s viazanosťou na 24 mesiacov od 17.10.2017. Aktuálny cenník je platný od 17.10.2018 (teda v polovici mojej viazanosti). Ak chcem zmeniť zmluvu (zrušiť trebárs pevnú linku), ale nechcem platiť zmluvnú pokutu, kedy najneskôr môžem (som mohol) požiadať o zmenu zmluvy? Taktiež sa chcem spýtať, či zákazník môže požiadať o zrušenie/zmenu služby vždy, keď vyjde nový cenník v oblasti v ktorej má zmluvu (trebárs má magio televíziu a zmení sa cenník služieb pevnej sieti, ale v tom cenníku sa nemenia služby za samotnú televíziu) stále má právo odstúpenia od zmluvy/ zmenu zmluvy bez platenia zmluvnej pokuty? Ako telekom účtuje zmluvnú pokutu? V deň podania žiadosti o zrušenie/zmenu služby alebo až po uplynutí výpovednej lehoty? Ďakujem za odpovede
  11. @TLukino problém vôbec nemusí byť na strane operátora, alebo ak aj je na strane operátora (napríklad sa im "pokazilo" vedenie od tvojho domu/bytu k ústredni ku ktorej si pripojený a ostatné káble sú v poriadku, tak oni o tom nemusia vedieť ak im to neoznámiš) .. preto je dobré, vždy keď ti nejde internet alebo televízia, najskôr skontroluj všetky káble, všetky kontrolky na routeri a ak sa zdá všetko v poriadku (káble zapojené, kontrolky na routri všetky svietia na zeleno), skús ešte reštartovať router, prípadne odpojiť káble, ofúknuť ich a zapojiť naspäť. Posledný krok by som volil, továrenské nastavenia routra, alebo taký "hard reset"... resetnúť router pomocou tlačidla "reset" na routri (niektoré routre to majú ako tlačidlo a niektoré ako takú dierku, do ktorej musíš vopchať špáradlo a chvíľu držať aby sa resetol) POZOR ale, po tomto resete budeš musieť znovu nastaviť router (a pravdepodobne doňho zadať aj PPoE meno a heslo k pripojeniu na internet, ktoré je v zmluve). Ak ti ani tak nepôjde internet, volaj bezplatné číslo - poruchy telekomu - 0800 123 777 tam ťa prepoja s technikom, ktorý pozrie či je problém na ich strane a prípadne ti poradí čo robiť. K telefonátu bude ideálne, ak si zoberieš k sebe zmluvu, môže sa ťa pýtať na číslo účastníka alebo na iné veci (ale neopýta sa na nič, čo by nebolo v tej zmluve).. takže zmluvu do ruky a volaj
  12. @pcamaro @pcamaro a ten sused má 80/8 internet? ak áno, tak možno im došlo miesto
  13. @Marosss na toto zariadenie by sa malo dať pripojiť akýkoľvek PC alebo router, či je to zariadenie s wifi alebo bez
  14. @chiccco odstúpiť od zmluvy môžeš tušim do 14 dní