Matej

Člen
  • Počet príspevkov

    222
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

42 Výborné

O Matej

  • Hodnosť:
    Profík
  1. ďakujem za odpovede a ako to je s tým uplatnením tej pokuty? Dajú mi ju ihneď ako požiadam (trebárs na prevádzke) o zrušenie zmluvy, alebo až po uplynutí tej 30 dňovej výpovednej lehoty? Ak to je až po 30 dňoch, akou formou to posielajú? Šek alebo tak?
  2. Ďakujem za odpovede a @folky nie nie, nejdem rušiť zmluvu, ja sa len informujem do budúcnosti lebo celkom tým pokutám nechápem a nikde to nie je vysvetlené. najmä odpoveď na túto otázku by mi to asi najviac objasnilo: Mám TV+internet+pevnú linku s viazanosťou na 24 mesiacov od 17.10.2017. Aktuálny cenník je platný od 17.10.2018 (teda v polovici mojej viazanosti). Ak chcem zmeniť zmluvu (zrušiť trebárs pevnú linku), ale nechcem platiť zmluvnú pokutu, kedy najneskôr môžem (som mohol) požiadať o zmenu zmluvy, ak to vôbec bez pokuty bolo možné?
  3. Dobrý deň, chcem sa spýtať na otázky ohľadom rušenia/zmeny služieb a zmluvnej pokuty. Odkedy sa uplatňuje právo odstúpenia od zmluvy bez zmluvnej pokuty z dôvodu zmeny cenníka? Počíta sa do tejto doby aj výpovedná lehota? Príklad: Mám TV+internet+pevnú linku s viazanosťou na 24 mesiacov od 17.10.2017. Aktuálny cenník je platný od 17.10.2018 (teda v polovici mojej viazanosti). Ak chcem zmeniť zmluvu (zrušiť trebárs pevnú linku), ale nechcem platiť zmluvnú pokutu, kedy najneskôr môžem (som mohol) požiadať o zmenu zmluvy? Taktiež sa chcem spýtať, či zákazník môže požiadať o zrušenie/zmenu služby vždy, keď vyjde nový cenník v oblasti v ktorej má zmluvu (trebárs má magio televíziu a zmení sa cenník služieb pevnej sieti, ale v tom cenníku sa nemenia služby za samotnú televíziu) stále má právo odstúpenia od zmluvy/ zmenu zmluvy bez platenia zmluvnej pokuty? Ako telekom účtuje zmluvnú pokutu? V deň podania žiadosti o zrušenie/zmenu služby alebo až po uplynutí výpovednej lehoty? Ďakujem za odpovede
  4. @TLukino problém vôbec nemusí byť na strane operátora, alebo ak aj je na strane operátora (napríklad sa im "pokazilo" vedenie od tvojho domu/bytu k ústredni ku ktorej si pripojený a ostatné káble sú v poriadku, tak oni o tom nemusia vedieť ak im to neoznámiš) .. preto je dobré, vždy keď ti nejde internet alebo televízia, najskôr skontroluj všetky káble, všetky kontrolky na routeri a ak sa zdá všetko v poriadku (káble zapojené, kontrolky na routri všetky svietia na zeleno), skús ešte reštartovať router, prípadne odpojiť káble, ofúknuť ich a zapojiť naspäť. Posledný krok by som volil, továrenské nastavenia routra, alebo taký "hard reset"... resetnúť router pomocou tlačidla "reset" na routri (niektoré routre to majú ako tlačidlo a niektoré ako takú dierku, do ktorej musíš vopchať špáradlo a chvíľu držať aby sa resetol) POZOR ale, po tomto resete budeš musieť znovu nastaviť router (a pravdepodobne doňho zadať aj PPoE meno a heslo k pripojeniu na internet, ktoré je v zmluve). Ak ti ani tak nepôjde internet, volaj bezplatné číslo - poruchy telekomu - 0800 123 777 tam ťa prepoja s technikom, ktorý pozrie či je problém na ich strane a prípadne ti poradí čo robiť. K telefonátu bude ideálne, ak si zoberieš k sebe zmluvu, môže sa ťa pýtať na číslo účastníka alebo na iné veci (ale neopýta sa na nič, čo by nebolo v tej zmluve).. takže zmluvu do ruky a volaj
  5. @pcamaro @pcamaro a ten sused má 80/8 internet? ak áno, tak možno im došlo miesto
  6. @Marosss na toto zariadenie by sa malo dať pripojiť akýkoľvek PC alebo router, či je to zariadenie s wifi alebo bez
  7. @chiccco odstúpiť od zmluvy môžeš tušim do 14 dní
  8. @deny412 resetuj daný router tlačítkom na routeri (podrž ho dlho) a potom ho znovu nastav a odmeraj rýchlosť
  9. @Matey
  10. @123filip ako píše bu2ckland. Pri každej poruche (či je to TV, internet alebo pevná linka od telekomu) volaj poruchy na čísle 0800 123 777. Je to bezplatne a ak je nejaký široký problém, tak ti to oznámi ešte predtým, ako ťa to prepojí k technikom. Momentálne linka hlási "Vážený zákazník, zhoršená kvalita alebo pixealizácia obrazu na magio televízii, je spôsobená silným snežením, ktoré ovplyvňuje príjem signálu. Ďakujeme za porozumenie." .. ak ti ale obraz nejde vôbec, skús očistiť tanier od snehu (ale jemne, až s ním nepohneš/nepoškodíš ho) a tiež ten prijímač čo je na tanieri (tiež opatrne). Ak ti to stále nepôjde, volaj na spomínané číslo a po úvodnom upozornení, ktoré som písal vyššie, ti to poskytne možnosti a následne ťa to prepojí tam kam chceš (v tvojom prípade na technickú podporu mágio televízie cez satelit), kde sa už dostaneš priamo na linku technika a on ti všetko preverí a pomôže ti s problémom
  11. @Bethy123 ako píše Pepsi, domáca sieť znamená že tých cca 6000MB (6GB - gigabajtov dát) syn preniesol v rámci telekom siete (takže nebol v roamingu ani v inej sieti operátora). Aby som ale doplnil a odpovedal aj na ďalšie Vaše otázky. To, koľko času strávil zavesený na internete sa z toho ale nedá vyčítať. Ak ale nie je atómový inžinier a nepíše 30 vedeckých prác zároveň, nie je možné aby mu škola poskytla 6 GB dát mesačne. ALE: Pravdepodobne používa smartfón, v ktorom ak využíva sociálne siete (facebook, instagram a najmä youtube), tak v takom prípade sa tých 6GB za mesiac určite dá nazbierať. Ak má ale v rámci paušálu 6GB voľných dát, tak je len dobre že využíva to čo má v podstate predplatené. Ak má predplatených menej, ale zvyšuje si dátové balíky, tak to už je z pohľadu platiaceho (pravdepodobne Vás) horšie. Čisto na štúdijné účely by mu ale podľa môjho názoru stačilo 500MB (0,5 GB) - 1000MB (1GB) dát a to s veľkou rezervou
  12. @odlozil1, @roland185 áno, telekom to nezrýchli naraz, ale postupne časom to zvyšuje.. ak vám to nepôjde plnou rýchlosťou ani po 14 dňoch, kontaktujte poruchy na bezplatnom telefónnom čísle: 0800 123 777. Pozor ale! rýchlosť internetu merajte pokiaĺ je to možné cez kábel (PC/notebook pripojený cez kábel k routru). Rýchlosť na wifi závisí od wifi routra a aj od wifi prijímača, ktorý ale dosahuje v reále max tak 50-70 mbit/s a čím ďalej od routra ste, tým nižšia rýchlosť. Taktiež magio TV si berie určitú rýchlosť, takže ak meráte rýchlosť keď je zapnutý magio box, alebo keď sa nahráva, tak je možné že nameráte nižšie rýchlosti.
  13. toto je fórum asi si myslel na infolinke 0800 123 456 ?
  14. @Matessoešte hľadáte člena? čo k tomu treba? pokojne napíš aj PM
  15. @Ondrej357 zjednodušene povedané, ak si si zobral k paušálu telefón - toto je akoby splátka ktorá sa odpočítava z ceny toho telefónu. Taktiež to dobre využívajú pri reklamáciach, ale s tým ťa tu nejdem rozčuľovať a prajem ti aby sa ti zariadenie nekazilo