ivan.agh

Člen
  • Počet príspevkov

    9
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O ivan.agh

  • Hodnosť:
    Asistent
  1. kde nájdem to tlačidlo spárovať? nikde som ho totižto nevidel. Potrebujem takú pozvánku poslať ešte raz.
  2. kto mi vie preposlať link na aktiváciu elektronickej komunikácie? včera som bol v pobočke a vypísal žiadosť. následne mi prišiel link , ktorým som ju však nevedel aktivovať na mobile. Večer na PC to už nešlo, lebo link expiroval. Keď volám na helpdesk, tak nevedeli poradiť.
  3. kto mi vie preposlať link na aktiváciu elektronickej komunikácie? včera som bol v pobočke a vypísal žiadosť. následne mi prišiel link , ktorým som ju však nevedel aktivovať na mobile. Večer na PC to už nešlo, lebo link expiroval. Keď volám na helpdesk, tak nevedeli poradiť.
  4. kde si viem tie podmienky znovu precitat? Pripadne yrusit sluzbu, ktoru si nezelam. Tento novy portal, je samozrejme prehladnejsi a intuitivnejsi ako ten stary. To fakt nemaju nikoho na testovanie?
  5. Prave som odklikol nove podmienky pouzivania, bez precitania. O co tam ide? Zbadal som ze sa mi na ucte zjavilo nejake nove telefonne cislo. Dufam, ze je to bezplatne,inka nemam zaujem. Som strasne vytoceny z takychto veci. Pokial sa jedna o zmenu vseobecnych podmienok / beznu, nemam problem, ale prihodit mi sluzbu navyse, to je drzost. Navyse sa mi zacalo zobrazovat, ze mam rok staru neuhradenu fakturu na 55centov. Tak som to zaplatil. Odkial sa takyto bordel berie? Faktury vzdy poctivo platim (aj ked sa mi parkrat stalo, ze po leho te splatnosti, nedopatrenim), kde by som uvital nejaku spravu o tom, ze som nezaplatil, na pripomenutie.
  6. je možnosť pozastaviť internet na niekoľko mesiacov, nakoľko ho nebudem využívať?
  7. už som to nechcel ďalej rozpitvavať, ale dnes som ostal zasa zarazený.   Zaregistroval som Easy, cez net. Keď už sa to musí. Následne telefonát na overenie mojej osoby. Už po niekoľký krát. Bolo mi povedané, že poštou príde aktivačný kód. Dnes dorazil. A som zarazený. Zase treba volať na linku, kde ho zrejme aktivujem. Keby som bol za toto všetko platený, tak OK, ale toto je buzerácia zákazníka.   A čo sa týka Deezeru. Tak som si ho teda vybral ako Vianočný darček. Dnes došli papiere- zmluva, že si ho objednávam. Opäť ani slovko o tom, že po roku ho môžem zrušiť. (odmietam čítať trinásť strán podmienok malými písmenami) Hlavne že na prvej strane je to hlavné, pokuta 100Eur za nedodržanie zmluvy. Tak to už fakt odmietam podpísať. Si robia srandu z ľudí????    Čiže ešte som ani nezačal a opäť sa potvrdili moje staré skúsenosti s TC. Dúfam, že si toto prečíta aj niekto zo zákazníckej spokojnosti, aby mohli začať zlepšovať zameranie sa na zákazníka.
  8. vďaka za odpoveď.  Fórum ja fajn.   Ale ten prístup Telekomu. Je tam síce napísané, že po uplynutí roka bude štandardne spoplatnená služba, ale tu človek nikdy nevie, či nesúhlasí rovno aj s viazanosťou. Bohužiaľ.    A registrovať SIM kartu? To je novinka. Zadávať svoje údaje, občiansky preukaz a rodné číslo. Napriek tomu, že všetky moje údaje už majú, nakoľko som si predlžoval viazanosť :-). Ale OK, beriem to ako moju ochranu. Len to mohli na dokumentoch ku tej karte spomenúť, a nie napísať, že "Od tejto chvíle si môžeš užívať naplno slobodu".   Snáď toto fórum pomôže rozhýbať ten zamrznutý kolos. Veľa návštevníkov prajem.    
  9. Ak sa aktivujem cez kód Vianočný darček - Deezer Plus, po roku ho budem môcť zrušiť? Alebo budem musieť platiť mesačný poplatok? Nikde sa to nepíše a v prípade Telekomu sa pred aktiváciou radšej spýtam.   Dostal som tiež kartu Easy za Euro. Nedá sa z nej však volať. Je tam tiež skrytý nejaký háčik? Napr. nutné prvé dobitie?