Katarína Čonková

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Katarína Čonková

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Áno aj ja do 31.12.2014...od januára mám asi smolu, ale ak mi neprídu domov takéto zbytočnosti, tak mi zaúčtujú trojnásobnú faktúru, lebo však ...mali nezrovnalosti v mojej viazanosti, potom mi zase aktivujú niečo, čo som si neobjednala....zle ma informujú o akcii a sume, ktorú by som mala uhrádzať...celé zle. Dúfam,že už po doriešení všetkého v pobočke v Bory Mall, bude situácia ako roky späť :)
  2. Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať , prečo, ak si vo vašej pobočke niečo aktivujem a podpíšem zmluvu, prípadne dodatok, mi príde domov ďalší dodadok...napr. Magio Go (4x - zbytočne...10 zbytočných papierov). Prečo nie je akceptované, to, čo si zákazník vyberie a zazmluvní. Načo táto ďalšia administratíva. Som v telekome už asi od r. 2000...samozrejme vždy to bol iný názov, ale bola som až do 31.12.2014 maximálne spokojná. Od januára 2015 som už riešila minimálne dve reklamácie a samozrejme neprofesionálne podávanie informácie klientovi a zavádzanie. Až teraz v auguste som sa konečne dostala k človeku v Bory Mall, ktorý vedel o čom hovorí a podával jasné informácie a nezavádzal ma žiadnymi bočnými akože akciami. Vedela som presnú sumu a obsah mojej zmluvy.  Môže mi niekto vysvetliť prečo teda vás systém vygeneruje na základe novej zmluvy...niečo...a vy to potom ako spoločnosť posielate niekoľkorát klientovi...??? škoda papiera a motanie klilenta. Veď vaši klienti nie sú všetci vš vzdelaní a niekedy ani tí nerozumejú všetkému čo pošlete. Jednoznačne ak si niečo zazmluvním, tak to má byť jasné a zrozumiteľné v zmluve a žiadne ďalšie záležitosti a dodatky nemajú byť posielané a ešte aj klamete v sprievodnom liste, že som si uvedenú službu aktivovala telefonicky....Skúste sa zamyslieť ako klientovi "pobyt" v telekome čo najviac spríjemniť a čo najdlhšie si ho udržať a nie robiť všetko preto, aby ste ho poriadne vytočili.