Diginkovci

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Diginkovci

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Áno, porucha už bola potom odstránená. Ďakujeme
  2. Dobrý večer, chcem sa opýtať, čo už má klient urobiť, aby mu bola poskytnutá služba, za ktorú si platí? Minulý piatok sme doma nahlásili poruchu magio televízie a internetu. Technik sa na to prišiel pozrieť až na 4.pracovný (6.kalendárny deň), avšak internet PO TÝŽDNI je stále nefunkčný!!! Myslím si, že platiť za nič by nechcel žiadny užívateľ!!! Dúfame, že daný problém sa adekvátne vyrieši v čo najkratšom čase a daný časový interval, počas ktorého bola televízia a internet nefunkčný, sa odrazí aj na faktúre.