Peter Bugar

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Peter Bugar

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Dobrý deň, keď už nedvíhate telefóny tak píšem poprosim o informácie ku službe MPLS ake sú podmienky k zriadeniu sluzby dakujem
  2. Zdravím , oni už zabudli na ovečky , hlavne , že platíš a od nich nič nechci. Servis zabudni a bonus už dávno odysiel . Ponuka pre verných -žiadna , internet a servis ( raz sa dočkaš) jednoducho kašlú na vernú ovečku
  3. oktober.- kontakt Telekom . potvrdenie objednávky a zadané všetký udaje , a potvrdená objednávka , stačilo iba poslať lebo som ju potvrdil ale mala sa este uistiť slečna z telacentra , kontaktovať mala na druhý deň....smola kontaktovala až o týždeň čo už sa zmenili podmenky ......podaný podnet a nik nerieši do dnešného dňa, ako s tela centrom niečo riešiť je smutné do dnešného dňa nik normálny tam nieje aby zacal riesť problém ktorý spoločnosť spôsobila A to je iba jedná časť , nasledné kontaktovanie z mojej starny a stale nič, rekamácia vraj bola riešená ale nik nekontaktuje , smutné NEVIETE NIC DODRZAT  a SLUZBY  SU O HO....., SREVIS DETO, KOMUNIKACIA 0 bodov
  4. Viete mi konečne niekto povedať ak sú natom riešenia sťažností a objednávok? Lebo takú komunikáciu ako má spoločnosť Telekom som v živote nikde nestretol. Riešenie reklamácie a objednanie nového tel. zároveň nový paušál sa rieši od OKTOBRA 2014 - tak to je už fakt HANBA