Michal Snopko

Člen
  • Počet príspevkov

    35
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O Michal Snopko

  • Hodnosť:
    Radca
  • Narodeniny: 06/30/83
  1. Lebo som si prenášal číslo do telekomu a objednaný som mal paušál Tdata 21 a na zmluve je Tideal 21.
  2. Zdravím dá sa urobiť aj zmena programu s Tideal na Tdata počas viazanosti?
  3. Uz to ide
  4. Co sa zase deje? Nefunguju takmer vsetky sk stanice - Go box a magio aplikacia. Pise ze stream je nedostupny....
  5. Telekom: „Áno, do budúcnosti rátame aj s ďalšími platformami a nevylučujeme ani aplikáciu pre SmartTV či zariadenia s Android TV,“ tvrdí provider. Zdroj: https://zive.azet.sk/clanok/137690/co-chystaju-operatori-na-rok-2019-velky-prehlad-ocakavanych-noviniek
  6. Na jar ma byt nova verzia go boxov. Informaciu mam z predajne. Ale ci to bude na jar 2019 alebo 2020 tazko povedat
  7. No pár dní je to zatial OK
  8. Pre istotu to seká už takmer na každom programe Bude sa to aj riešiť?
  9. Tiež mám tento problém večer, markíza a joj seká. Go box mám cez kábel na optike 100/100 takže internetom to nebude. V poslednej dobe je to nepoužitelné večer
  10. Dakujem, aspon ze to takto ide. Telekom by mohol na tom zapracovat aby sa dalo zmenit celkove poradie a nie len oblubene.
  11. Ano ono to ide zmenit aj v aplikacii aj priamo v boxe ale ked to dam ulozit tak sa aj tak nezmenia programy
  12. Vie niekto poradit ako usporiadam programy podla seba? Cez tv go box mi to nefunguje, ostane povodne poradie. Skusal som to aj cez aplikaciu na telefone ale tiez ziadna zmena. Teraz mam od 1 po 6 digi sport
  13. 10 hodín platí pri Magio GO Premium
  14. Mal som rovnaký problém keď provider menil IP adresy, stačí zavolať na technickú podporu a nadiktovať svoju IP a odblokujú ti to. Aspoň u mňa to tak bolo...
  15. Telekom opäť nesklamal, zase systém a je to