Rado323ff

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Rado323ff

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Dnes som volal na linku telekomu o upresnenie času príchodu technika a bolo mi oznámené že technik nepríde že je tam nejaká chyba v objednávkach , to už vážne si so mňa robíte srandu. Dňa 9.11.2015 mi prišla sms že 18.11.2015 príde technik a nič . Pán na zákazníckej linke mi povedal že teraz sa to musí riešiť ako porucha že si mám nahlásiť poruchu optického internetu ktorý vlastne fyzicky ešte ani nemám . Takže ďalšie tri dny bez internetu Ďakujem telekom za poskytovanie vážne super služieb. Samozrejme optický internet budem platiť od 13.11.2015 lebo v syteme ho evidujú ako zriadený a funkčný od 13.11.2015 vôbec tam nemajú vtom bordel. Som teraz zvedaví kedy sa mi ozve technik. Pochopiteľne nečakám žiadne ospravedlnenie alebo nejakú kompenzáciu týchto problemou aj keď problém nastal zo strany telekomu . Dúfam že v piatok už budem môcť napísať že konečne mám internet už zriadený a nie len ich systéme ale aj fyzicky.
  2. Dobrý deň, popíšem tohto týždnovú skusenosť s telekomom. Keď že mi končí viazanosť na DSL internet od telekomu a teraz u nás v meste spúšťaju novú opticku sieť volala mi pani s telekomu že či by som nechcel optický internet v podstate za tú istu cenu ako som mal DSL, dohodli sme sa na podmieknách hlavne na jednej pre mňa dôležitej že DSL mi vypnú až budem mať zriadenú optiku bolo mi povedané že nie je problem že to takto robia bežne. A tu nastal problém. Par dní na to čo som volal s pani zo zakazníckej linky mi prišla sms že dňa 18.11.2015 príde technik preveriť možnosť zriadenia optického pripojenia. 12.11.2015 mi prišiel balík od telekomu dva ruotre nejaká plyšová hračka a pripojovacie údaje. Dnes 13.11.2015 rano prišla sms že vaša objednávka bola vybavená k 13.11.2015 8:33 a moje prihlasovacie udaje zatial som to bral že všetko je v pariadku tak ako sme sa dohodli. Prídem domov a zisťujem že mi prestal ísť internet volam na poruchovú službu kďe mi povedia že dsl je už odpojené že mám využívať novú službu optiku, ale ako keď že nemám ešte zriadenú žiadnú optickú zásuvku.  Na to mi bolo povedané že musím počkať až dojde technik a zriadí mi opticku zásuvku. Keď som mu povedal že s pani som dohodol na tom že dsl vypnú až bude optika sfunkčnená jeho odpoveď bola len ticho a otázka sčím mi može ešte pomoc... Ja viem že sa dá 5dní prežiť bez internetu(keby ho žena nevyužívala pri práci) , ale tady ide o  princím prečo slubujú niečo keď to nevedie dodržať. Asi platí u telekomu známe porekadlo: Keď vtáčka lapajú pekne mu spievajú.  :-)