Hornad74

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O Hornad74

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Vie mi prosim , niekto konečne vysvetliť prečo , keď mi omylom telekom zrušil pevné pripojenie k internetu na adrese Záhradná 20, Družstevná pri Hornáde okres Košice-okolie a teraz už čakám druhý týždeň na znovu pripojenie , tak sa nič nedeje len ústne sú mi podávané informácie typu , že už sa to nedá z technických dovodov. Žasnem , že v tejto dobe takáto firma smeruje skor k obmedzovaniu prístupu na internet a pritom deklaruje pravý opak. Zažil som už všeličo , ale toto je vrchol. Najprv ma odpojíte v bode ktorý som ani nechcel odpojiť a potom sa dozviem, že spať sa to už nedá pripojiť. P.Sepeši v klientskom centre pre podnikateľov v OC Optima urobil maximum, ale vidím, že aj on je bezmocný proti tejto iracionalite na kompetentných technických úsekoch Telekomu. Ďakujem Vám za stratený čas a nervy v súvislosti s touto kauzou. Nabudúce si nedovolím Telekom obťažovať požiadavkou na pripojenie k internetu, lebo vidím, že aj obec vzdialenú 10km od Košíc nedokážete plnohodnotne technicky podchytiť. Ešte raz vďaka. Túto mojú negatívnu skúsenosť som ochotný šíriť aj prostrednictvom FB, aby Vás nedajbože ostatní potenciálni zákazníci neotravovali takýmito pre Vás nesplniteľnými požiadavkami.