Lacika333

Člen
  • Počet príspevkov

    18
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

3 Neutrálna

O Lacika333

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1.  Lubos, mozeme sa tesit z ciastocneho uspechu? Mozno len z toho, ze 4 pracovnicky reklamacneho oddelenia riesili moju reklamaciu a jedine ta posledna vedela citat? Preco tie predchadzajuce zamietli reklamaciu doslova v dvoch vetach a po 15 mesiacoch dohadovania mi pride odpoved, ktoru si dovolim zverejnit: Po opatovnom  presetreni uvadzanych skutocnosti sme zistili, ze chybou na strane nasej spolocnosti Vam bola zriadena systemovo  predmetna sluzba, za co sa Vam touto cestou ospravedlnujem. Neopravnene vyuctovane poplatky Vam vratime samostatnym dobropisom.  Preco to zrazu ide?  Reklamaciu nemozeme povazovat za uzavretu, nakolko tam zostalo este dost nezodpovedanych otaziek. Kedze uz TELEKOM priznal svoju chybu, verim, ze sa mu bude teraz lahsie odpovedat aj na tie zvysne.V inom pripade odchadzam za sluzbami k inemu partnerovi, nakolko TELEKOM je pre mna velmi nedoveryhodny, nie svojimi sluzbami, ale pristupom jeho niektorych pracovnikov.  Doporucujem pani ing K.S. , ktora sa podpisala pod odpoved, nech si este raz precita reklamaciu a zamysli sa, ci ta jej odpoved je uplna !  
  2.  Pozrel, nie som prvy den pri PC a maily posielam a prijimam denne. Keby som to prehliadol ja, urcite by to neprehliadol Statny odborny dohlad a novinari.
  3.  Vie niekto, kolko trva poslanie mailu z TELEKOMU? Postou mi pride dopis na druhy den, mail je vraj na ceste uz treti den, to je rychlost sluzieb v TELEKOME
  4.  Dnes rano mi prisla sms, ze moj podnet je rieseny. Patral som na zakaznickom centre, aky podnet, ked som ziadny nedaval. Zistili sme, ze je to ta reklamacia zo dna 19.6.2015! Hura, mozem sa len tesit, ze reklamacne centrum sa uz prebralo zo zimneho spanku a po 37 dnoch zacalo nieco konat! Na druhej strane to vyvracia ich tvrdenie adminovi Lubosovi, ze bola poslana odpoved na reklamaciu, nemohla byt, ved prave zacali riesit, alebo uz pred dvoma tyzdnami vedeli zaver ? V TELEKOME je mozne vsetko! Dobre rano TELEKOM
  5.  Lubos, nedostal som do tejto hodiny ziadnu odpoved na reklamaciu !  Na tomto trvam, poslal som ti kompletnu reklamaciu, ak si ju pozorne cital, bola tam jedna z moznosti, ako ma byt zakaznik informovany o jeho vyriesenej reklamacii. Tieto moznosti ponuka TELEKOM, ja som jednu z nich zvolil, dovody su jasne. Doteraz mi odpoved neprisla, to znamena jednu z dvoch moznosti a to, ze na reklamacnom oddeleni si robia co chcu, alebo nevedia citat, obidve moznosti su velmi realne.  Preto trvame spolu s Odborom statneho dohladu na tom, ze na uvedenu reklamaciu TELEKOM NEODPOVEDAL v sulade s poziadavkami v reklamacii.  Bola tam podmienka mailom, aby sa vsetky zainteresovane strany dostali k odpovedi okamzite. Tuto poziadavku TELEKOM IGNOROVAL, preto je jeho odpoved zatial nevybavena.  Pristup reklamacneho oddelenia len potvrdzuje moj predchadzajuci nazor na nich. Robia lajdacky, necitaju reklamacie, inac by si vsimli ze je ziadana odpoved mailom, nakolko moje pracovne povinnosti ma nutia byt dlhodobo mimo bydliska, mail bol jedina, najrychlejsia prijatelna odpoved
  6.  Mas zle informacie, niekto ta zavadza, do dnesneho dna mi ODPOVED NEPRISLA !  Je pravda, ze ma kontaktoval technik vcera okolo 10:00 aby so mnou presiel aktualnu situaciu, bol prekvapeny, ze to nebolo vyriesene uz pred 6 tyzdnami, po jeho navsteve a zaslani spravy.  Taka je skutocnost, klamu uz aj adminov, ak to neni pravda, zverejnite tu odpoved, co mi mali poslat.  V pripade potreby som ochotny tu zverejnit cele znenie reklamacie a mozeme ju konfrontovat s tym, co tvrdi TELEKOM ! Zatial NEODPOVEDALI ani v jednom z osmych bodov reklamacie
  7.  Uplynul dalsi den bez odpovede na reklamaciu, co ponuka otazku na generalneho riaditela pana Ing. Miroslava Majoroša. Viete o tom, ze Vase reklamacne oddelenie si VOBEC neplni povinnosti reklamacneho oddelenia? Pracuju tam ludia, ktori NEMAJU ZAUJEM riesit reklamacie, ich odpovede su rovnake na vsetky problemy: Na zaklade Vami popisovanych skutocnosti som opatovne preverila uvedenu situaciu .Zial opakovanym presetrenim som nezistila ziadne nove skutocnosti.   To svedci o tom, ze neskumali reklamaciu a ani nevedia o co ide, pretoze po telefonickej konzultacii s technickym a fakturacnym oddelenim som bol uisteny, ze sa problem nebude opakovat. Zial pani z oddelenia reklamacii poslala odpoved bez preskumania problemu. Preto sa Vas pytam, najdete odvahu a odpisete, preco drzite vo firme pracovnikov, co si nerobia riadne svoju pracu, ale naopak robia hanbu celemu TELEKOMu? Nedokazali nic ine, ako skopirovat univerzalnu odpoved a co je vrchol, na moju reklamaciu NEODPOVEDALI vobec, ani v zakonnej lehote.  Poprosim adminov, sprostredkujte tento prispevok panovi Majorosovi, ked bude uvazovat o odmenach, nech nezabudne na reklamacne oddelenie, ved mu brania firmu pred zakaznikmi aj cez mrtvoly.
  8.  Lubos, dakujem za reakciu, necuduj sa mi, po tom vsetkom, co som preskakal s reklamacnym oddelenim si jediny po 15 mesiacoch, co chce pomoct. Doterajsi pristup Telekomu by mohol sluzit ako namet pre horor a bol by to serial. Tvrdis, ze sa to neda vybavit za jeden den. Taku odpoved beriem a bral som ju celych 30 dni, co mal Telekom na odpoved na moju reklamaciu. Pokial mam cakat X dalsich dni, svedci to o jedinej moznosti, ze reklamacne oddelenie si neplni svoje povinnosti a nema ziadny zaujem pomoct zakaznikovi, ved by poskodili svojho chlebodarcu a to nemozu. Keby bol opak pravdou, uz by som mal doma odpoved a vedel by som na com som. Jednoznacne moj problem konci na sude, kde budu musiet vysvetlit vsetky otazky a zamestnavatel by v inej firme okamzite vymenil takych lajdakov za ludi, ktori mu nebudu robit hanbu. Urcite si mal moznost nahliadnut do historie mojho pribehu a ak mozes, napis preco som doteraz nedostal odpoved na reklamaciu. Je to tak tazke odpisat, alebo nevedia najst vinnika a v zapale prace presvihli termin, ci uz kaslu na zakony a idu svojou nadnarodnou cestou ?  
  9.   Pomaly bude koncit dalsi pracovny den a V Telekome sa nenasiel nikto, kto by uz po zakonnej lehote poslal odpoved na reklamaciu.  Mozno som spravil chybu ja tym, ze som ziadal na 8 otaziek, 8 konkretnych odpovedi, asi som tym pretazil cele reklamacne oddelenie, mal som poslat 8 reklamacii, kazdu solo, mozno by som uz mal aspon dve odpovede.  Snahu prejavil jedine admin Lubos, ked si vyziadal podrobnosti, ale tym to zatial skoncilo.  Vzhladom na situaciu, som nuteny ziadat o svoje prava sudnou a medialnou cestou a velmi ma mrzi, ze Slovenke telekomunikacie, pri ktorych som zacinal s ich dobrymi sluzbami sa po case zmenili na firmu, ktora sa im nevyrovna ani po clenky. Pokazili im dobre meno a tym si odhanaju zakaznikov, nevedia zabezpecit to, co zakaznik ziada, neprizna si svoju chybu, ak ju spravi a sprava sa arogantne pri posudzovani reklamacii.  Lubos, dakujem za snahu, ale asi si zistil, ze u vas vo firme niektorym ludom nic nevysvetlis. Do telefonu mi naslubovali vsetko, ale ked bolo treba konat, nenasiel sa ten, co slubil. Preto som zacal ziadat vsetko cez mailove odpovede, nakolko moja praca ma zamestnava po celom Slovensku, je preto mail jedina rychla komunikacia.  Este raz dakujem osobne tebe, nie Telekomu.  Cauko
  10.   Poslal som potrebne udaje, len by ma este zaujimalo, ci sa pozriete na vzniknutu situaciu este tento rok.  Nemienim platit za nieco, co nemam a vobec si nezelam mat obchodneho partnera, co ma ako zakaznika zavadza, natahuje cas, ale nemieni odstranovat svoje problemy. Zvysuje to zbytocne moju reziu, preto odchadzam za skutocnymi sluzbami, ktore su jasne stanovene pravidla a kde za svoje platby dostanem vsetko, co objednam. Preto by som potreboval vediet, ci to stihnete v tomto storoci, pretoze sa s Telekomom natahujem uz 15 mesiacov a nic ste nevyriesili. Zbytocne mi telefonicky slubujete ako to je vyriesene, ako budu vratene neopravnene stiahnute financie ( pre neznalých zakaznikov su to uz STOVKY € )  Skoncila Vam zakonna lehota na odpoved na moju reklamaciu zo dna 19. 6. 2015. Do dnesneho dna sa Vam neracilo odpovedat, svedci to o charaktere firmy a hlavne o drzosti pracovnikov reklamacneho oddelenia, ktori nemaju zaujem zatazovat sa nejakymi problemami zakaznikov, ale vsetci zakaznici sa vlastne skladaju aj na ich vyplaty, preto by sa mali zamysliet, co bude, ked vsetci prejdu ku konkurencii.
  11.  Samozrejme, ze vedel, ale myslim si, ze som podnikol vsetky dostupne kroky z mojej strany a na rade je Telekom, mohol by konecne zareagovat a odpisat na dodanu mailovu adresu!  Samozrejme, nebranim sa ani takemuto kroku, udaje dodam...  Tel. cislo neudam, pretoze som telefonicky dostal minimalne 8 slubov, ako to bude vyriesene k mojej spokojnosti a ked som sa dozadoval splnenia slubov, nebolo mozne vypatrat toho, co volal a sluboval, preto na doporucenie Statneho odborneho dohladu TRVAM na pisomnych odpovediach v maily, ktory mi na tento ucel vytvorili a maju nan pristup.  
  12.  Mas neskutocne stastie, ze sa vobec ozvali. Ja po 25 rokoch odchadzam od Telekomu, pretoze nereaguju na reklamacie, robia podvody so zmluvami a nepriznaju si svoju chybu. Na poslednu reklamaciu vobec nereagovali, neodpisali, ani nic neriesili, takze vznika narok na odstupenie a kompenzaciu doslova ukradnutych financii, ktore fakturovali bez naroku. Je to smutne, ze po tolkych rokoch spokojnosti, treba spravit razny krok. Nenecham sa nadalej okradat a varujem vsetkych, dajte si pozor !  Dufal som, ze na tomto fore zareaguje niekto kompetentny, ale vidim, ze nie, je to pre nich velmi hakliva tema a nepriznaju si chybu a uz vobec nie verejne do fora !  Takze nikdy viac Telekom !  Konkurencia mi ponuka tie iste sluzby a po zratani vsetkych platieb usetrim 38 € mesacne, tak preco zostavat?
  13.  Si jeden z mala stastlivcov, mne ani neodpisali na reklamaciu, vlastne zo zakona maju este par hodin cas, ale skoro 30 dni bez reakcie, to su ozaj kvalitne sluzby ! Kontaktna mailova adresa stale bez odpovede a ani telefonicky ziadna reakcia, no uvidime, zacneme sa branit podla zakona.  Tento prispevok je predmetom mojich sukromnych spotrebitelskych skusenosti s Telekom. V zmysle platnej domacej a medzinarodnej legislativy su fyzicke osoby opravnene zdiela svoje spotrebitelske skusenosti verejne za ucelom informovania ostatnych spotrebitelov a ich potencialneho varovania pred rizikami, ktore na trhu posobia.  Preto zvazte, ci Telekom !
  14.  Mna by tiez zaujimalo, ci sa dockam aspon odpovede, uz ani nedufam, ze sa moj problem vyriesi. Pokial viem mali by mi na reklamaciu odpovedat v zakonnej lehote a teraz uz bezia doslova posledne hodiny, tak uvidime.  
  15.  To vies, patria k Telekomu a maju prisne pravidla, co mozu a co nemozu zverejnit, svoju firmu musi povinne kazdy zamestnanec Telekomu branit aj cez mrtvoly, inac si hlada na druhy den pracu. Tak to bolo aj s pracovnikom, ktory zapricinil problem pred rokom, Telekom to zatlka az doteraz, ale pracovnik bol pre istotu odstraneny zo svojho postu, robil hanbu firme, musel ist ...  Preto sa tu k haklivym temam zasadne nevyjadria, co keby sa to obratilo proti nim !