Juraj

Bývalý člen nášho tímu
  • Počet príspevkov

    29
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Juraj

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Ahoj @kukajzik neplánujeme pridávať QR kód a čiarový kód do papierových faktúr a faktúr v portáli Môj Telekom. Ak máš elektronickú faktúru, môžeš pohodlne platiť cez platobné tlačidlo priamo v PDF faktúre s predvyplneným príkazom na internet banking, alebo využiť našu mobilnú aplikáciu Telekom, kde máš možnosť platby platobnou kartou. Juraj
  2. Ahoj @marjeke ak ti odpoveď od @ASK pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra s rovnakou otázkou Ďakujeme
  3. Ahoj @PDUBO, mrzí ma, že nie si spokojný s riešením tvojej požiadavky. Ak mi pošleš do súkromnej správy svoje kontaktné údaje a detaily, rád preverím možnosti a alternatívy. Verím, že sa nám podarí situaciu objasniť. Ďakujem, Juraj
  4. Ahoj @koby321, ak ti odpoveď od @ASK pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra Ďakujeme
  5. Ahoj @Vincent Monozlay,    Áno, zaevidovali sme túto chybu, ktorá súvisí s aktualizáciou na iOS 9. Na jej odstránení pracujeme, čoskoro vydáme aktualizáciu aplikácie, ktorá tento nedostatok vyrieši.  Ďakujeme za pochopenie.    Prajem pekný deň:smileyhappy: Juraj
  6. Ahoj @Crestron, ak ti odpoveď od @Lusilienka pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra :) Ďakujeme
  7. Ahoj @homiejepan1, ak ti odpoveď od  @Lusilienka pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako Riešenie. Možno tak pomôže aj ostatným na fóre :) Ďakujeme.
  8. Ahoj @lenicka2606, ak ti odpoveď od @JürgenVonHelmut pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra  :) Ďakujeme
  9. Ahoj @Dj Toffy, ak ti odpoveď od @tsto pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra :smileyhappy:  Ďakujeme
  10. Ahoj @Tomas Bodnar,  spustenie LTE roamingu do budúcnosti plánujeme. Určite o tom budeme informovať, keď to bude aktuálne :)   Prajem pekný deň Juraj
  11. Ahoj @Tomas42 momentálne analyzujeme situáciu a užívateľskú základňu Windows phone, v prípade zvýšeného záujmu sa budeme zaoberať touto otázkou detailnejšie, preto ťa prosím o trpezlivosť.   Prajem pekný deň Juraj
  12. Ahoj @mirko1141   Uvedené telefónne číslo patrí jednému z našich externých partnerov, ktorí ponúkajú naše produkty zákazníkom formou telefonického predaja. Zákazník sa môže sám rozhodnúť, či si ponúkané paušály chce zakúpiť alebo nie.  Na tejto linke si môžeš skontrolovať, či si bol kontaktovaný niektorým z našich externých partnerov https://www.telekom.sk/partneri   Prajem pekný deň Juraj
  13. Ahoj @Ivana1311, ak ti odpoveď od  @JürgenVonHelmut pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako Riešenie. Možno tak pomôže aj ostatným na fóre  Ďakujeme.
  14. Ahoj @SonnySK, ak ti odpoveď od  @JürgenVonHelmut pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako Riešenie. Možno tak pomôže aj ostatným na fóre  Ďakujeme.
  15. Ahoj @lukas.petovsky, Odporúčam ti kontaktovať našu bezplatnú zákaznícku linku 0800 123 456, kde ti kolegovia vysvetlia aktuálnu ponuku.