Juraj

Bývalý člen nášho tímu
  • Počet príspevkov

    29
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Juraj

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Ahoj @kukajzik neplánujeme pridávať QR kód a čiarový kód do papierových faktúr a faktúr v portáli Môj Telekom. Ak máš elektronickú faktúru, môžeš pohodlne platiť cez platobné tlačidlo priamo v PDF faktúre s predvyplneným príkazom na internet banking, alebo využiť našu mobilnú aplikáciu Telekom, kde máš možnosť platby platobnou kartou. Juraj
  2. Ahoj @kubik1977, na aplikacií pre Windows Phone už pracujeme. Dáme určite vedieť, keď bude pripravená. Juraj
  3. Ahoj @marjeke ak ti odpoveď od @ASK pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra s rovnakou otázkou Ďakujeme
  4. Ahoj @PDUBO, mrzí ma, že nie si spokojný s riešením tvojej požiadavky. Ak mi pošleš do súkromnej správy svoje kontaktné údaje a detaily, rád preverím možnosti a alternatívy. Verím, že sa nám podarí situaciu objasniť. Ďakujem, Juraj
  5. Ahoj @koby321, ak ti odpoveď od @ASK pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra Ďakujeme
  6. Ahoj @antonsomora, v rámci rozširovania nášho portfólia testujeme každé zaujímavé zariadenie a na základe rôznych technických a komerčných kritérií sa následne rozhodujeme o jeho zaradení do ponuky. Odporúčam ti sledovať našu webstránku, tam sa vždy najrýchlejšie dozvieš o zaradení nových produktov. Ďakujeme za pochopenie. Prajem pekný deň Juraj
  7. Ahoj @p.zavadil,    Ospravedlňujem sa za neskoršiu odpoveď. Nová aktualizácia pre Sony Xperia Z2 bude dostupná čoskoro, preto prosím o trpezlivosť.    Pekný deň Juraj
  8. Ahoj @Vincent Monozlay,    Áno, zaevidovali sme túto chybu, ktorá súvisí s aktualizáciou na iOS 9. Na jej odstránení pracujeme, čoskoro vydáme aktualizáciu aplikácie, ktorá tento nedostatok vyrieši.  Ďakujeme za pochopenie.    Prajem pekný deň:smileyhappy: Juraj
  9. Ahoj @Crestron, ak ti odpoveď od @Lusilienka pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra :) Ďakujeme
  10. Ahoj @homiejepan1, ak ti odpoveď od  @Lusilienka pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako Riešenie. Možno tak pomôže aj ostatným na fóre :) Ďakujeme.
  11. Ahoj @lenicka2606, ak ti odpoveď od @JürgenVonHelmut pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra  :) Ďakujeme
  12. Ahoj @Avril1502 zatiaľ žiaľ nemáme bližšie informácie o dostupnosti operačného systému Lolipop pre Sony Xperia M2.  Čo sa fólie týka, na našich predajniach ponúkame taktiež príslušenstvo k mobilným telefónom, navštív ktorúkoľvek našu pobočku a informuj sa o dostupnosti.    Prajem pekný deň:smileyhappy: Juraj
  13. Ahoj @zdenka.figurova, ak ti odpoveď od @Killibetka pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra :smileyhappy: Ďakujem
  14. Ahoj @Dj Toffy, ak ti odpoveď od @tsto pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako riešenie. Môžeš tak pomôcť iným užívateľom fóra :smileyhappy:  Ďakujeme
  15.  Ahoj @Rolko87, zatiaľ nemáme žiadnu informáciu o tom, či výrobca v najbližšej dobe pripravuje nejaký update SW.    Pekný deň Juraj