Petrush.

Moderátor 
  • Počet príspevkov

    30
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Petrush.

  • Hodnosť:
    Radca
  1. Ahoj MegaGURU, ďakujeme za podnet. O probléme s certifikátom vieme a riešime. Prajem Ti príjemný deň Petrush.
  2. Ahoj Martin, každý operátor si stavia vlastnú sieť a snaží sa pokryť v prvom rade čo najväčšie množstvo populácie (t.j. tam kde zákazníci bývajú najčastejšie) a následne aj veľké množstvo územia, resp. najzaujímavejšie lokality (to je dôvod, prečo pokrývame ako prví najväčšie lyžiarske strediská). Na Slovensku zatiaľ nefunguje zdieľanie sietí, ale každý operátor sa snaží oblasti pokryť čo najlepšie, či už podľa bázy zákazníkov, vyťaženosti siete a ďalších parametrov. Našou aktuálnou prioritou je pokrývanie ďalších oblastí 4G sieťou, ktorá by vyriešila aj Tvoju trasu. Výhoda 4G technológie na vidieku je v lepšom pokrytí vďaka nižšej frekvencii – t.j. jednou stanicou môžeme pokryť podstatne väčšie okolie ako kedysi pri 3G sietí, ktorá potrebovala hustejšiu výstavbu aj mimo miest. Na viacerých slovenských miestach sme prešli priamo z 2G siete na 4G, čo by mohol byť aj prípad tejto oblasti a Tvojej trasy. Na druhej strane si treba uvedomiť, že málo frekventované miesta majú nižšiu prioritu na pokrývanie ako väčšie a dostaneme sa k nim až neskôr. Ak budeme pokrývať okolie Malaciek, Studienky či Borského Mikuláša, budeme o tom určite informovať štandardným spôsobom. A na záver porovnanie s Amerikou, ktoré si spomenul. Táto krajina je ešte náročnejšia na pokrývanie ako Slovensko a našiel by si na nej podstatne väčšie množstvo miest bez pokrytia. A máloktorý operátor sa pustí do pokrývania celej cesty naprieč arizonskou púšťou alebo inými lokalitami, kde sa im sieť nikdy nezaplatí. Americký trh je v tomto smere ešte silnejšou reflexiou: v mestách je výborné pokrytie a prichádzajú technológie v premiére, ale odľahlé oblasti získavajú signál ešte ťažšie. Prajem Ti pekný deň Petrush.
  3. Ahoj opreax, tento SW by mal byť dostupný do týždňa, maximálne dvoch týždňov. Odporúčam sledovať našu stránku, kde sa informácia, verím, objaví. Prajem Ti pekný deň Petrush.
  4. Ahoj MilanGTI, zaradenie nevylučujeme. Odporúčam Ti sledovať náš eshop, respektíve web, kde sa v prípade zaradenia telefónu do ponuky informácia určite objaví. Prajem Ti pekný deň Petrush.
  5. Ahoj Adro, žiaľ, takúto možnosť neposkytujeme. Magio internet a Magio TV je možné zriadiť kedykoľvek, pokiaľ, samozrejme, si v pokrytí týmito službami. Ak máš mobilný paušál a spĺňaš podmienku predĺženia viazanosti, ideálnym riešením pre Teba by bola práve ponuka ,,Magenta 1,, https://www.telekom.sk/magenta1 Prajem pekný piatok a príjemný víkend Petrush.
  6. Ahoj viliam.machyniak, ďakujeme za podnet a správu. Rada ho posuniem na kolegov, ktorí majú na starosti tento produkt. Prajem pekný deň ako aj víkend Petra viliam.machynia
  7. Ahoj Jaco_JJ, ďakujeme za podnet. Preveríme situáciu a budeme Ťa informovať. Prajem Ti príjemný deň Petrush.
  8. Ahoj CIMO_Ivan, v najbližších dňoch očakávame nasadzovanie Tebou spomínaného software Android 6 Marshmallow . Prajem Ti pekný deň Petrush.
  9. Ahoj Ján, ďakujeme Ti za príspevok. Pokiaľ máš informáciu o výstavbe optickej technológie na Tvojej adrese , máš tieto možnosti : 1. vieš prejsť na novú viazanosť s tým, že si ponecháš služby na DSL technológii tak, ako si používal a zaviažeš sa v kampani s novou, 24 mesačnou viazanosťou a po ukončení výstavby optickej siete prejdeš s novou viazanosťou na optiku bez uplatnenia zmluvnej pokuty alebo 2. počkáš na ukončenie prác spojených s káblovaním optikou a následne požiadaš o predĺženie viazanosti už na optickej technológii. Verím, že nám zachováš svoju priazeň a či už si vyberieš prvú alebo druhú možnosť, so službami na optike budeš spokojný Prajem Ti pekný deň
  10. Ahoj @fero172, ďakujeme za Tvoju správu. Mrzí  ma táto situácia. Vedel by si mi prosím napísať tieto údaje : 1. Klient ID / číslo adresáta 2. Meno a priezvisko osoby, ktorá podpísala zmluvu, aby sme sa na to vedeli pozrieť?    Ďakujem pekne Petrush.   
  11. Ahoj @hgt65, ďakujeme za správu.    Tvoja otázka sa týka poplatku za platbu faktúry priamo na predajnom mieste /Telekom Centrum/. Zmena poplatku  nadobudne účinnosť 1.1.2016 a zákazníci  sú o danej zmene informovaní formou stručnej správy vo faktúrach, vystavených v mesiaci november 2015.   Prajem Ti pekný deň :) Petra
  12. Ahoj @Stevig, môžem Ťa požiadať o kontaktovanie cez súkromnú správu?  Napíš nám prosím na seba kontaktné telefónne číslo a presnú adresu /ulicu, číslo domu, PSČ a názov obce/, kde by sme službu zriaďovali, skúsime dostupnosť preveriť priamo v našom systéme.   Ďakujem za pochopenie a pekný deň želám :)  
  13. Ahoj @zpsvcana, ak Ti Hanickina odpoveď pomohla, budeme radi, ak ju označíš ako Riešenie, možno pomôže aj ostatným užívateľom fóra :smileyhappy:   Ďakujeme
  14. Ahoj @laky123, ďakujem za správu, akonáhle budem mať k dispozícii informáciu, dám vedieť :smileyhappy: Pekný deň prajem :smileywink:
  15. Ahoj @laky123 mrzí ma táto vzniknutá situácia. Vedel by si mi ,prosím, poslať cez súkromnú správu adresu, kde by sme službu zriaďovali? Pokúsim sa preveriť situáciu. Ďakujem za porozumenie. Prajem pekný deň   Petrush