T-Lubos

Admin
  • Počet príspevkov

    954
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

89 Výborné

8 Nasledovníkov

O T-Lubos

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

13 224 zobrazení profilu
  1. Ahoj @lukaskurti22, plánujeme zaradiť do ponuky, možno atraktívnejšie modely, od týchto výrobcov.
  2. Ahoj @Mawerick81, zatiaľ sme nedostali požiadavku na testovanie SW. @T-Lubos
  3. Ahoj @Hanesovic, zmeny v programovej štruktúre momentálne neplánujeme. Travel Channel máme už od balíka M na Magio SAT a na IPTV je v programovom balíku "Dokumentárny" Výpadok TV Hronka máme v riešení s dodávateľom. @T-Lubos
  4. Ahoj @marianna92, faktúra sa vygeneruje budúci mesiac, prosím počkaj na jej doručenie. Medzitým môžeš požiadať o aktiváciu Dohody o elektronickej komunikácií https://www.telekom.sk/elektronicka-komunikacia , po vrátení podpísaných zmlúv ti bude zaslaná pozvánka na email. Kliknutím na link v emaily sa stačí prihlásiť týmto účtom, ktorým sa prihlasuješ aj tu na fórum. Máš uvedené pri položke na zmluve E-mail pre doručovanie EF PDF aj tvoj email ? Ak nie, bude ti faktúra doručená poštou. Po aktivácií Dohody o elektronickej komunikácií si budeš môcť elektronickú faktúru aktivovať cez portál. @T-Lubos
  5. Ahoj @kjavorcik, tento text sa ti zobrazuje na webe alebo v mobile/TV/boxe
  6. @marek212521 zavolaj prosím na linku technickej podpory 0800 123 777 alebo napíš cez chat (vpravo dole) https://www.telekom.sk/wiki
  7. Ahoj @peter.kosta, aktualizácia SW je už dostupná, približne 3 týždne trvá kým príde všetkým. @Ľuboš
  8. Ahoj @Blind307, mali sme v ponuke Nokia 9 PureView, ale záujem nebol veľký a preto sme nad ďalšími modelmi nerozmýšľali. Samozrejme, ak Nokia príde s modelom, ktorý nás osloví, zvážime jeho pridanie do ponuky. @Ľuboš
  9. Ahoj @sakal_dv, zatiaľ sme nedostali od Huawei požiadavku na testovanie. @Ľuboš
  10. Ahoj @dominiqbs, doplň mi prosím do súkromnej správy screen alebo text správy. Ďakujem @Ľuboš
  11. Ahoj @slatra77, podarilo sa ti zaregistrovať ? Po aktivácií je nutné počkať 24hod. a potom sa zaregistrovať.
  12. Ahoj @Sabina22 , ak číslo ešte nie je aktívne, napíš kolegom prostredníctvom tejto stránky http://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/
  13. Ahoj @martin1906 aktuálne pridanie neplánujeme, do budúcna to nevylučujeme. Pekný deň @Ľuboš
  14. Ahojte, kolegovia pracujú na oprave.
  15. Ahoj @hurley, @mirec83, pre našich zákazníkov sme pripravili stránku, kde nájdu informácie pri kúpe cez web, v časti "Platba" nájdeš odpoveď na svoju otázku. https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/ako-nakupovat-online Pekný deň @Ľuboš