Ľuboš

Moderátor 
  • Počet príspevkov

    692
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

89 Výborné

5 Nasledovníkov

O Ľuboš

  • Hodnosť:
    Macher

Nedávni návštevníci profilu

7 263 zobrazení profilu
  1. Ahoj @feroob, smeruj prosím svoju otázku priamo na kolegov na email aplikacia@telekom.sk , uveď im svoje telefónne číslo, screen obrazovky alebo chybu, ak sa nejaká zobrazuje a čas, kedy sa ti spotreba nezobrazuje, resp. detailnejšie informácie. Ak sa to udialo tento víkend, tak odpoveď nájdeš aj tu: @Ľuboš
  2. Ahojte, podstata vášho návrhu je tiež v "zozname podnetov", ktoré od vás zbierame. Nie je možné všetko a hneď, ale niektoré vyššie popísane sa podarilo kolegom implementovať do rozhrania boxu. @Ľuboš
  3. Ahoj @etsk4, cez víkend sme mali plánované zmeny, ktoré ovplyvnili aj funkčnosť Telekom aplikácie a portálu Môj Telekom (dnes sa ešte môžete stretnúť, že portál pôjde v obmedzenom režime). @Ľuboš
  4. Ahoj @Donix, do našej ponuky sa snažíme pridávať stále novinky od Samsungu, v poslednej dobe to bol Samsung S10. Ak sa rozhodneme pre tento typ, nájdeš ho na našej stránke a možno budeme informovať aj tu na fóre. Pekný deň Ľubo
  5. @MegaGURU HBO3 do Magio GO zaradiť neplánujeme ale môžeš si aktivovať balík HBO + CINEMAX + HBO GO https://www.telekom.sk/televizia/hbo , v HBO GO máš k dispozícií všetky série.
  6. Ahoj @kolbenhayer, služba VoLTe je na týchto telefónoch podporovaná od začiatku. Ak si službu VoLTe doteraz nemal aktivovanú, poprosíme ťa o strpenie, službu ti aktivujeme bez nutnosti zásahu z tvojej strany. @Ľuboš
  7. Ahojte, od 8.4.2019 do 14.4.2019 vám prinášame v spolupráci s HBO možnosť sledovať HBO3 úplne zadarmo! Na HBO3 môžete nájsť predchádzajúcich 7 sérii kultového seriálu Games of Thromes, Pustina, Barry, Kempovanie a ďalšie seriály z produkcie HBO. (HBO 3 bude aktivované automaticky. V prípade nefunkčnosti je potrebné resetovať Magio Box) @Ľuboš@Terka@Miška
  8. Ahoj @Janozahorie, do leto by sa mal projekt ukončiť a optická sieť spustiť. @Ľuboš
  9. Ahoj @sabrok, táto lokalita sa bude spúšťať v dvoch etapách, prvá by sa mala spustiť do leta a druhá predbežne do konca roka. Dátumy sú ale iba orientačné kým projekt nie je vo finálnom statuse. @Ľuboš
  10. Ahoj @Dobko30, plánujeme pridanie aj ďalších verzií, sleduj našu stránku, kde budú zverejnené aj ceny. @Ľuboš
  11. Ahoj @Katekarin, na lazoch, kde nie je dostupné pripojenie fixného internetu poskytujeme službu Magio internet vzduchom. Tento program je pre zákazníkov mimo pokrytia fixnej siete za 15€ /mes., s objemom 50 GB. To či niečo plánujeme v blízkej budúcnosti ti momentálne povedať neviem. Samozrejme trh sa vyvíja a aj naše služby. @Ľuboš
  12. Ahoj @richard.novansky, Lala TV budeme poskytovať : IPTV - HD TV SAT - SD Magio GO - HD @Ľuboš
  13. Ahojte, V prípade problémov s inštaláciou, obsluhou alebo používaním televízora PHILIPS prosím kontaktujte najskôr „Stredisko starostlivosti o zákazníka“ na telefónnom čísle 02 33 215 493 (pripravte si výrobné číslo, popis závady a informujte pracovníka infolinky, že televízor bol zakúpený v Slovak Telekom) Ak ide o reklamáciu zariadenia, kontaktujte spoločnosť AGEM COMPUTERS, spol.s r.o. Mobil: +421 914 123456 Pevna linka: +421 2 321 320 20 e-mail: servis@agem.sk Informácie o televízoroch, návody na používanie a iné užitočné informácie nájdete na webovej stránke: http://www.support.philips.com @Ľuboš
  14. Ahojte, Aktualizáciu očakávame do konca apríla. @Ľuboš
  15. Ahoj @149028346, odporúčam resetovať zariadenie do továrenských nastavení alebo kontaktuj kolegov na https://pojdeto.sk/ @Ľuboš