Ľuboš

Expert 
  • Počet príspevkov

    388
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

42 Výborné

2 Nasledovníci

O Ľuboš

  • Hodnosť:
    Super Profík

Nedávni návštevníci profilu

3 989 zobrazení profilu
  1. Ahoj @brann0, v danej lokalite máme projekt na spustenie optiky. Presný dátum zatiaľ nie je známy (ovplyvňuje ho viacero faktorov). O spustení budeš určite informovaný. Pekný deň @Ľuboš
  2. Ahojte, počas víkendu 23. - 24.6.2018 dôjde k odstávke našich systémov, s ktorou môžu byť spojené určité obmedzenia, výpadky alebo iné nepríjemnosti. Z tohto dôvodu nebude dočasne možné dobíjanie kreditu na predajni a prostredníctvom paušálu, aktivácia a zmena služieb - ÁNO, Happy, Easy, Magio TV, Magio internet, pevná linka, aktivácia roamingového balíčka, nákup nových služieb a predĺženie viazanosti. Taktiež nebude dispozícii portál Môj Telekom, portál Magenta 1, Telekom aplikácia ani webová stránka www.telekom.sk. Viac informácií nájdete tu: www.telekom.sk/wiki/ostatne/odstavka-systemov @Terka a @Ľuboš
  3. Ahoj @filipec12, kolegovia ma informovali, že na základe hovoru je zadané prešetrenie výpadku. Technici overia stav. Pekný deň @Ľuboš
  4. Ahoj @NataliaMezes, odporúčam kontaktovať linku technickej podpory 0800 123 777, kde ťa v prípade výpadku budú informovať. Pekný deň @Ľuboš
  5. Ahoj @Stanislav_Horvath, na adrese Kučín 98, 094 21 nie je aktuálne plánované rozširovanie sieti. Zadaj podnet pod mapou pokrytia: https://www.telekom.sk/wiki/mapa-pokrytia Pekný deň @Ľuboš
  6. Ahoj @kablik234, momentálne k danému zariadeniu nemáme bližšie informácie. Sleduj našu stránke, kde v prípade pridania do ponuky budeme informovať. Pekný deň @Terka a @Ľuboš
  7. Ahoj @RomanR, s migráciou sme začali len nedávno, dátum ukončenia zatiaľ nie je upresnený. Konkrétny popis chybovosti môžeš nahlásiť na linke 0800 123 777 alebo prostredníctvom online formulára https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ Pekný deň @Ľuboš
  8. Ahoj @eM Kei , @Terka overuje či túto Nokiu pridáme. @Ľuboš
  9. Ahojte, obnovenie skladových zásob je naplánované na august 2018. @Ľuboš
  10. Ahoj @MatusRagas, preveríme to. @Ľuboš
  11. Ahoj @schermann, bližšie informácie nájdeš tu : https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/poistenie-mobilnych-telefonov-tabletov-a-modemov-zariadeni @Ľuboš
  12. Ahoj @Olink0, zákazníkom aj v prípade týchto situácií sa snažíme vyjsť v ústrety aby nemuseli pocítiť výpadok služby. Ďakujeme za príspevok, aj mňa osobne potešil
  13. Ahoj @miro2604, máme tam rozpracovaný projekt. Predpokladám ale, že tento rok ešte spustená nebude. @Ľuboš
  14. Ahoj @hudiny, DMZ je naozaj vypnuté. V HAGoch/WIFI je nahratý náš firmware a zákazník by ho nemal meniť. Ak máš iba službu internet, bez TV a bez pevnej linky, máš možnosť použit svoj vlastný router. V prípade, že máš aj iné služby, je možné HAG/WIFI nastaviť objednávkou do bridge modu a zaň pripojiť vlastný router. S port forwardingom by problém byť nemal. Technici zo stránky http://pojdeto.sk/ ti vedia s nastavením pomôcť, prípadne ti to nastaviť na ďiaľku. Pekný deň @Ľuboš
  15. Ahoj @filipec12, Ďakujeme za tvoju spätnú väzbu pošleme ju kolegom. @Ľuboš