Ľuboš

Admin
  • Počet príspevkov

    286
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

21 Výborné

2 Nasledovníci

O Ľuboš

  • Hodnosť:
    Super Profík
  1. @eM Kei Honor 10 v blízkej dobe neplánujeme zaradiť do našej ponuky.
  2. Ahoj @zuzka0306, aktuálne je k dispozícií Huawei P20 Pro 128 GB + Huawei Band 2 Pro v modrej farbe (https://www.telekom.sk/mob/objednavka/-/scenario/e-shop/hw-happy/vyber-hw/huawei_p20_pro_128_gb), preverím či zaradíme aj iné farebné prevedenie. (odpoveď dostanem najskôr v pondelok alebo utorok) Ľubo
  3. Ahoj @MSM, záznamy sú ukladané na SD kartu a následne automaticky na cloud. Natavenie si vieš realizovať cez sprievodcu alebo cez "vlastnú situáciu" , do ktorej zahrnieš kameru a podmieniš jej zapnutie nejakým pohybom. Ak potrebuješ pomôcť s nastavením môžeš kontaktovať kolegov https://pojdeto.sk/ Ľubo
  4. Ahojte, aktuálne Honor View 10 neplánujeme zaradiť do ponuky. Ak sa niečo zmení, určite budeme zákazníkov informovať prostredníctvom našej stránky. Ľubo
  5. Ahojte, bližšie informácie nájdete tu : https://www.telekom.sk/wiki/ostatne/odporucte-znameho Pekný deň Ľubo
  6. Ahojte, odporúčame meranie realizovať prostredníctvom aplikácie (http://www.speedtest.net/apps/desktop) , môžeme teda určiť, že ide o rýchlosť dodávanú z výstupu optického routra. Viac info nájdete aj tu : https://www.telekom.sk/wiki/internet/doplnkova-sluzba-giga-k-optickemu-magio-internetu1 Ľubo
  7. Ahoj @Samer303, Ďakujeme za tvoje postrehy. Do hlasovania sme zaradili kanály rôzneho žánru a podla tohto hlasovania budeme pokračovať v tejto myslienke ďalej. Ľubo
  8. Ahojte, Svojim zákazníkom umožňujeme plynulý prechod s DSL internetom ku alternatívnym poskytovateľom. Na to, aby bol možný plynulý prechod medzi alternatívnymi operátormi, alebo od týchto operátorov do Telekomu by vyžadoval zapojenie, respektíve určité kroky zo strany alternatívnych poskytovateľov DSL internetu. Ľubo
  9. Ahojte, @zuzka0306 , @henryviskup ospravedlňujem sa, podľa názvu témy som prehliadol "PRO" a preklep v type mobilu - Huawei P20 128 GB - čierna a Huawei P20 lite 64 GB modrá. Telefóny ktoré predávame majú upravené nastavenia z dôvodu zabezpečenia 100% funkčnosti našich služieb. Nie je cieľom tejto úpravy fw meniť užívateľské rozhranie alebo iné funkcie o ktoré by zákazník mohol prísť. To znamená že dostane plnohodnotný produkt u ktorého má navyše istotu že pracuje správne v sieti operátora u ktorého si ho zakúpil. Verím, že mi odpustíte túto chybičku Pekný deň Ľubo
  10. @zuzka0306 o každej novinke zákazníkov informujeme, napríklad na našej stránke. V ponuke aktuálne máme modré a čierne prevedenie. Neviem ti teraz potvrdiť, že bude aj vo fialovom prevedení. Ľubo
  11. @eM Kei na prvom boxe sa nezobrazuje kanál, ktorý sleduješ na ďalšom boxe a naopak. je to zaujímavý podnet, ktorý ale neviem či by si našiel uplatnenie a bol zákazníkmi využívaný. Čo sa týka vysielania, resp. sledovania, pravdepodobne si sledoval kanál v HD kvalite a z toho dôvodu už nebolo možné na ďalšom boxe sledovať niečo iné. Vyskúšaj prosím, zapnúť nahrávanie SD streamu a súčasne iný kanál na prvom boxe v SD a na ďalšom boxe iný kanál taktiež v SD. Dúfam, že je odpoveď dostačujúca. Ľubo
  12. @Menschik, @Peter Janto kolegovia neevidujú podnety. Odporúčam kontaktovať linku 0800 123 777.
  13. Ahojte, @Menschik ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Kolegovia mi potvrdili, že je služba v poriadku a pravdepodobne včera došlo k individuálnemu poníženiu rýchlosti alebo výpadku služby. Ak by sa situácia opakovala (čo pevne verím, že nie), poprosím vás kontaktovať kolegov na linke 0800 123 777 Pekný deň Ľubo
  14. Ahoj @bebeteso, odpoveď od @Pepsi som označil ako riešenie. Môže tak pomôcť aj ostatným s rovnakou otázkou ako si mal Ty. V budúcnosti tak môžeš pokojne spraviť aj Ty, ak Ti niektorá z odpovedí pomôže Prajem pekný deň Ľubo
  15. Ahoj @lukasbanik, čakáme, kým nám Samsung pošle SW na testovanie. Pekný deň Ľubo