mojecoolky

Člen
  • Počet príspevkov

    22
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

4 Neutrálna

O mojecoolky

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. toto ale nebolo teraz z TELEKOMu ..... mám utajené číslo, nemalo by sa zobrazovať v žiadnych zoznamoch .... ale najviac ma vytáča, keď sa ich opýtam, že odkiaľ majú moje číslo a ich odpoveď je: "vygeneroval mi to počítač .... PC negenerujú čísla, akurát tak môžu mať databázu čísiel, kt. niekto poskytol
  2. Dnes mi volali opäť z telefónneho čísla: 0912851300 ...... pýtal som sa, odkiaľ majú moje tel.č. ..... odpoveď: Počítač náhodne vygeneroval toto číslo ..... včera, keďže som bol na porade, tak som neprijal hovor z tohto čísla, dnes volali opäť ... to majú super počítač, ktorý im dáva každý deň moje číslo .... čo sa s tým dá robiť???? operátor, poraď, kde sa mám sťažovať???? volajú mi hocijakí "ponúkači" a "anketári" .... otravuje ma to. Najhoršie na tom je to, že ak vidím zmeškaný hovor, tak volám naspäť, pretože uznajme, smartfony moc toho nevydržia a už aj moja manželka poprosila úplne cudzieho človeka, či by ma neprezvonil aby neplatil on a ja som zavolal naspäť ..... brrrrrrrrr, otravný kapitalizmus
  3. halooooo, účtovník .... neviem prečo by si sa zbláznil .... nie je VS identifikátor, kto uhrádza faktúru??? ak mám jeden VS ku jednej zmluve, tak príjemca platby vie .... toto je uhradené - toto nie .... načo je dobrý každý mesiac iný VS????? záleží od firiem ... napr. elektrinu, plyn platím stále s tým istým VS, prečo služby TELEKOMu nemôžem???
  4. vážení, napísať na toto fórum asi malo zmysel. Sľúbil som, že dám vedieť, či môj problém bol vyriešený. Zmenili mi pripojenie z DSL na VDSL. Odvtedy som nemal ani jeden výpadok internetu, pevnej linky a ani mágio TV. To, že som tak dlho nahlasoval poruchy nerozhýbalo TELEKOM, aby riešil môj problém a vlastne ani to, že som to napísal do tohto fóra .... až to, že tam bolo hodne ohlasov.  Položím si rečnícku otázku: Nemohli ste (myslím tým TELEKOM) vyriešiť problém s pripojením takto už napr. po 10 nahlásení poruchy? A čo je najviac super ... internet ide podstatne rýchlejšie ako dovtedy.  PS: teraz mám súčasne zapnuté Mágio TV (dokonca môžem sledovať aj HD kvalitu, predtým mi to "sekalo") + druhý program nahrávať + zapnuté 4x notebook (aj s tým, že sa niečo sťahuje) a ešte aj telefonujem. Nešlo navrhnúť toto riešenie skôr? Teraz po tom všetkom už len môžem povedať: Som spokojný s poskytovanou službou.
  5. vážení, napísať na toto fórum asi malo zmysel. Sľúbil som, že dám vedieť, či môj problém bol vyriešený. Zmenili mi pripojenie z DSL na VDSL. Odvtedy som nemal ani jeden výpadok internetu, pevnej linky a ani mágio TV. To, že som tak dlho nahlasoval poruchy nerozhýbalo TELEKOM, aby riešil môj problém a vlastne ani to, že som to napísal do tohto fóra .... až to, že tam bolo hodne ohlasov.  Položím si rečnícku otázku: Nemohli ste (myslím tým TELEKOM) vyriešiť problém s pripojením takto už napr. po 10 nahlásení poruchy? A čo je najviac super ... internet ide podstatne rýchlejšie ako dovtedy.  PS: teraz mám súčasne zapnuté Mágio TV (dokonca môžem sledovať aj HD kvalitu, predtým mi to "sekalo") + druhý program nahrávať + zapnuté 4x notebook (aj s tým, že sa niečo sťahuje) a ešte aj telefonujem. Nešlo navrhnúť toto riešenie skôr? Teraz po tom všetkom už len môžem povedať: Som spokojný s poskytovanou službou.
  6. WAW .... čujem sa, a to veľmi. Na toto fórum som písal hlavne preto, lebo som chcel vedieť, či má ešte niekto podobný problém ako ja. Včera sa mi ozvali z Telekomu. Skúsia mi vymeniť DSL pripojenie za VDSL. Vraj uvidíme, či to už bude "kvalitná služba". Nuž potešilo ma to, ale aj zaskočilo. To som musel toľkokrát telefónovať na zákaznícku linku, písať podnety (reklamácie) na poskytovanú službu? NIE!!!!!! Mal som rovno napísať na toto fórum a nemusel som sa toľko znervózňovať. Nuž, prajem Telekomu, len aby to vyšlo a služba, za ktorú poctivo platím (ani jedno omeškanie platby) bola už konečne poskytovaná kvalitne. Určite sa ešte ozvem k tejto téme, ako to dopadlo.
  7. WAW .... čujem sa, a to veľmi. Na toto fórum som písal hlavne preto, lebo som chcel vedieť, či má ešte niekto podobný problém ako ja. Včera sa mi ozvali z Telekomu. Skúsia mi vymeniť DSL pripojenie za VDSL. Vraj uvidíme, či to už bude "kvalitná služba". Nuž potešilo ma to, ale aj zaskočilo. To som musel toľkokrát telefónovať na zákaznícku linku, písať podnety (reklamácie) na poskytovanú službu? NIE!!!!!! Mal som rovno napísať na toto fórum a nemusel som sa toľko znervózňovať. Nuž, prajem Telekomu, len aby to vyšlo a služba, za ktorú poctivo platím (ani jedno omeškanie platby) bola už konečne poskytovaná kvalitne. Určite sa ešte ozvem k tejto téme, ako to dopadlo.
  8. Aj mňa vytáčajú tie ich automaty, kde sa ma pýtajú po sústavnom nahlasovaní porúch, ako som bol spokojný .... no asi spokojný nie som ... Kto by bol???
  9. hmmm, super vec ..... a funguje ta aj keď som si to neaktivoval ..... môj telefón je aktivovaný na meno Luboš XXXXXXXXX a keď zavolám na zákaznícku linku, tak sa mi ozve príjemný hlas: Vážený pán Luboš ... bla, bla, bla. Takže, keď vedia, že kto volá, tak by mali hneď aj vedieť moje údaje bez toho, aby som si aktivoval nejakú hlasovú biometriu. Nie je to len nejaký MARKETINGOVÝ ŤAH? :-)
  10. aj to by mohlo byť, ale keď už mi ponúka niekto nejaký tovar, alebo má pre mňa bombastickú správu, že som niečo vyhral :-) tak to beriem, ale predstavia sa mi, že volajú v zastúpení TELEKOMu, aby som si služby preniesol ku nim (moje číslo začína 905), a že číslo poskytol operátor (Te) a pritom som už dávno u tohto operátora ...... to sa mi tiež nestalo raz, ale viackrát
  11. takmer stále to hlásim ... priemerne 3 - 4x za mesiac od začiatku tohto roka, akurát apríl bol bez dlhodobejšej straty služby ..... ak mám napr. večer 3-4x výpadok, ale samo sa to "nahodí", resp. mi postačí reštartovať router, ale potom to ide, tak to som ani nehlásil. ALE!!!! mal som už dvakrát zľavu z mesačného poplatku ... raz 100% a raz cca 10,- EUR ..... no neskutočne ma to dojalo. Za tie nervy by som už mal mať poskytovanie chytrého balíka (NET, TV ..... takmer všetky stanice a PEVNÁ LINKA ..... neobmedzené volania) aspoň na pol roka grátis :-)
  12. No, ja neplatím za služby až tak málo, mesačne má odo mňa Telekom cca 70 - 80 EUR ..... a zákon???? Telekom to neprizná a tých čo otravujú nedobehneš .... sú iba v telefóne a nedokážeš že Ťa obťažovali anketami, reklamami a lanárením pre iného operátora :-(
  13. tak to už teda nechápem ... Ty využívaš služby Deutsche TELEKOM????
  14. áno, toto je tiež riešenie .... už viackrát mi vymenili mágio box a router .... aj tak sa stále tie divné výpadky dejú .... a výpadok telky už je na .....
  15. tiež som si chcel kúpiť vlastný router ... vraj musím používať to, čo mi dajú .... čo myslíš, pomohol by iný router???