luckyluck178

Člen
  • Počet príspevkov

    1
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O luckyluck178

  • Hodnosť:
    Člen
  1. Zdravim,    už viackrát sa mi stalo, že som preniesol predplatený objem dát skôr ako bol koniec zúčtovacieho obdobia. To, že sa rýchlosť spomalí je už jasné snáď každému. No moja otázka znie: Prečo, resp. kedy sa mi obnoví plná rýchlosť mobilného internetu, keď zúčtovacie obdobie mám 21. kalendárny deň a pravidelne sa mi stáva že počítadlo tu u vás na stránke je vynulované ale prenosová rýchlosť býva prvé dni nového obdobia stále znížená (zaznamenal som uz do 24. aj 25. v mesiaci, dnes je 23. a stále fičím na pár kbps  tak som sa rozhodol konečne spýtať sa na to po dlhej dobe :( ....... )  Vie mi niekto objasniť prečo to takto je a či sa s tým dá niečo robiť. neplatíme za internet na lunárne mesiace ale kalendárne.  Ďakujem.