Miloš Hábli miloshabli

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Miloš Hábli miloshabli

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. No nejde nanovo delegovat všetky produkty.
  2. No nejde nanovo delegovat všetky produkty.
  3. Dobry den.Prečo mi nejde delegovať produkty,mobilné čislo,keď som ich pred delegovaním zahodil do koša?
  4. Ano zmluvu som predlžoval koncom apríla,takže by som mal mat volania vrámci SR ,či už pevná ,alebo mobilná sieť neobmedzene a žiadne zásady korektného správania dodržiavať,ved to bolo pred zhruba pred 8 rokmi tie zásady aktuálne a nie preboha teraz.Ved to pokiaľ viem bolo dakedy u mobilných volaniach neobmedzene chápano ako max.6000 minút na volania,ale ten nezmysel už neexistuje preboha.
  5. Dobry deň. Chcel by som vedieť,prečo zo strany operátorov zákazníckej linky sú pri tomto programe podávané zavádzajúce ,resp.nekorektné informácie ohľadne volnych minút.Vaši operátori podávajú protichodné informácie v tom smere,že jeden tvrdí,že volania pri tomto programe sú v rámci SR:pevná a mobilná sieť SR- neobmedzené,to znamená,že nie sú limitované vôbec.Niektorí operátor tvrdí,že neobmedzené minúty sú len na pevnú sieť SR a 1000 minút na mobilné siete.Na vašej stránke je to reklamované,resp.uvádzané takto: NEOBMEDZENÉ VOLANIA do všetkých pevných a mobilných sietí v SR 400 MINÚT do Európskej únie Normálny človek to chápe tak ,ako je to uvádzané a nie inak. A pod pojmom neobmedzené ,to znamená bez nejakých obmedzení,čo sa týka minút na volania do SR-pevná a mobilná sieť a nie inak.
  6. Dakujem. Pomohlo vymazanie celej historie prehliadania.
  7. Dobry den. Chcel by som sa informovat,prečo uz dlhšiu dobu nefunguje korektne Vaša stránka telekom,sk na prehliadači Google chrome.Na Vašej stránke sa dá vstupit iba do sekcie zákaznícka zona-moj telekom.Ked si chcem pozeiet ostatné sekcie,napr.-telefonovanie,internet,atd.,stále vypisuje toto hlásenie- Na tejto stránke ešte vychytávame posledné muchy. Chceš sa pridať? Klikni na ktorúkoľvek z nich! Chyba! Na inych prehliadačoch funguje Vaša stránka celá normálne,ale v uplne novsom zobrazeni a celá sa dá prezerat.V minulosti som kontaktoval Vašu tech.podporu ohladne tohto problému.Bolo mi povedané ,že to nie je problém zo strany telekomu,aby som sa obrátil na podporu,google chromu-microsoft.Zdá sa mi to čudné,pretože ,pretože stránka bezproblémovo funguje na ostatnych prehliadačoch.