Michal

Člen
  • Počet príspevkov

    18
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

8 Neutrálna

O Michal

  • Hodnosť:
    Inštruktor
  1. JA PLATÍM CEZ MôJ TELEKOM. JE TO PLATBA CEZ CARD PAY JE TO ZAOLATENÉ DÁ SA POVEDAŤ OKAMŽITE
  2. To by bola výhra. Tú nech si nechajú
  3. Je to práca TV Markíza a spol. lebo sú neschopné pripútať divákov na svoje vysielania. Sú schopné iba zo 45 min sitkomu spraviť 90 min s reklamou. Len si pozrite večerné vysielanie TV Markíza a JOJ - katastrofa.
  4. Keď sa mi ovládač pokazil išiel som do Telekomu a hneď mi ho zadarmo vymenili.
  5. Mne zavolal technik a dohodli sme sa na termíne, nebol žiadny problém. Lenže ľudia sme rôzny a všetko záleží od ochoty. Všade neplatí : Náš zákazník - náš pán.
  6. Balíček Filmový prémium už neexistuje. Na stránkach telekomu nieje ale cez Magio TV - Viac TV kanálov je v ponuke. Tak som volal do Telekomu a vraj to v Magio TV nieje aktualizované.  To sú tie vynikajúce služby. Filmbox plus, prémium, HD je možné objednať iba v balíčku XL. Takže Filmbox kino je iba pre balíček XL. HBO kino je pre platiteľov balíčka HBO + Cinemax.
  7. S týmto mám bohaté skúsenosti. Musíš zavolať na zákaznícke čislo a požiadať o zrušenie. Nevolať tam však príliš v predstihu. Ja som mal tieto balíčky do konca roka a zavolal som tam 9.12.2014 a požiadal som o zrušenie od 1.1.2015. Iniciatívny pracovník mi to dal zrušiť okamžite. Tak som tam zavolal znova a žiadal som o aktivovanie týchto balíčkov do konca roka (keďže som mal na ne nárok). Aktivovanie im však už trvalo dlhšie.  Asi o týždeň mi prišli zmluvy na deaktiváciu a aktiváciu týchto balíčkov. Tieto som odmietol podpísať keďže na tieto bezplatné balíčky som mal nárok vyplývajúci zo zmluvy o predĺžení Chytrého balíka.  Operátorka to nechcela pochopiť a tak som sa dal skontaktovať s kompetentnou osobou (nechcem uviesť meno) a tá mi dala za pravdu a zmluvy som nepodpisoval. Musíte natrafiť na solídneho operátora aby ste vybavili všetko k vašej spokojnosti. Na to treba mať šťastie!!!!! Telekom by mal mať na operátorských postoch zdatných ľudí.
  8. Filmbox kino je prístupný pre predplatiteľov balíka Filmový prémium
  9. Ďakujem, zavolám.
  10. Už je to OK našiel som to. Ďakujem
  11. Už mám pevnú linku 3. mesiac
  12. Faktúry nájdeš na telekom.sk - Môj telekom - Faktúry, platby a výpisy
  13. Pripájam sa k možnosti vystupovania pod nickom.