MadRabbit

Člen
  • Počet príspevkov

    6
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O MadRabbit

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. OK takže problém vyriešený... na koniec som využil kontaktný formulár na webe telekomu, napísal som im v čom je problém, na druhý deň mi odpísali sms, že už by mi to malo ísť a aj ide :) Takže, problém bol na ich strane. Dosť by potešilo, keby mali aj na svojich pobočkách kompetentnejších zamestancov. 
  2. @JürgenVonHelmut SIMku som skúsil v inom telefóne a ani v ňom dáta nešli... takže problém je na 100% na strane Telekomu
  3. @JürgenVonHelmut SIM mi vymenili včera na predajni, keď som to riešil, mal som ešte úplne pôvodnú xx rokov starú SIMku, nuž ale v tom problém nebol. Skúsim teda použiť SIMku v inom telefóne, a potom sa ozvem, že či to pomohlo :)
  4. @JürgenVonHelmut nepomohli, vysvetlil som pani problém, ona že v poriadku, aktivuje mi akúsi službu (nešpecifikovala) a mám na 10min vypnúť telefón a keď ho znova zapnem, mali by mi dáta fungovať... nuž ale nepomohlo to. SIM som ešte neskúšal v inom zariadení, keďže som nemal možnosť, ale hneď ako to bude možné ju vyskúšam. Scenár bol takýto: 6.6 som mal ešte paušál, 7.6. som mal už EasyPecku, dobil som si kredit, chcel som poslať MMS a nič, rovnako ani pripojenie na internet nefunguje odvtedy... žiadna iná zmena nebola, mobil mám ten istý. Pojdeto.sk mi odporúčali aj v predajni Telekomu, keď už slečna/pani po 15minútach bola zúfalá a nevedela mi pomôcť. Ona mi povedala, že na ich strane je všetko OK, spoločne sme nastavili aj APN.
  5. @JürgenVonHelmut vďaka za info, na technickú podporu som volal, nepomohlo... čo sa týka pojdeto.sk, za 9,99eur sú ochotní mi to nastaviť. To je výborné, že si mám zaplatiť za niečo, čo pred 3 dňami fungovalo v pohode a kvôli zmene programu na EasyPecku to prestalo fungovať, krása...
  6. Mám presne rovnaký problém, 7.6. som prešiel na Easy Pecku a od toho dňa mi prestali fungovať mobilné dáta ani internet ani MMS nefungujú... bol som aj v Telekome, na ich strane je údajne všetko OK, skontrolovali mi aj nastavenia APN v mobile, všetko by malo sedieť, lenže internet aj tak nefunguje...