Eduard Gábor

Člen
  • Počet príspevkov

    41
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

1 Neutrálna

O Eduard Gábor

  • Hodnosť:
    Radca
  • Narodeniny: 25.02.1994
  1. Neriešim radšej ...
  2. Dobrý deň, chcem prejsť s mojich dlhoročným tel. číslom od konkurencie k Vám s novým paušálom a mobilom s vašej ponuky na jaku máriu odo mňa chcete zábezpeku 100€ Keby som si zobral paušál s novým tel, číslom žiadnu zábezpeku platiť nemusím je to na zamyslenie TELEKOM uvedomte sa !!! To takto chcete zákaznikov na vašu stranu ? chápem že je to ochrana proti tomu aby sa vyhli neplatičom a zariadenie si nechali ale da sa to aj nejak inak treabrs faktury od konkurencie že sa to platilo alebo ja neviem 100€ to si našporim 20eur a kúpim to zariadenie bez toho aby ste mi ho museli davat vy a povedzme si pravdu do oči koho zaujíma nejaký paušál každého zaujíma mobil to je hlavný dôvod prečo chceme paušál a ostatný čo chcú paušál buď su online na dátach alebo podnikatelia čo musia neustále volať ... ? Kedy sa bude myslieť aj na obyčajných ľudí?
  3. Súhlasim stebou
  4. Vraciam sa opäť k téme vie mi niekto odpovedať ?
  5. Ako budíš ak chce Telekom ušetriť na čínskych šmejdoch beriem im to ale ak vedia že ten router ma problémy so signálom prečo k tomu nedávajú externe antény ja tam kde mam router teda v izbe mam 2. paličky signálu na mobile iba 1. paličku čiže je to ešte na hranici akceptovateľnosti kedže router ma predsa asi lepši ,,lapač" signálu LTE. Každopádne budem sa sťahovať na inú adresu tam mam k dispozícii VSDL dúfam že aspoň ten ping a celkovo odozva bude lepšia než to to čo mam
  6. Volal som na zakaznicku linku že či náhodou nemajú LTE antény k tomuto routru no žiaľ bolo mi povedané že nič také k tomu nemajú tak som objednal za pár € s alixpress tak uvidíme či sa to zlepší zatiaľ čakám na balík Filipo21 čo ten Qos ? to by nepomohlo kedže mastím online hry si myslím, že by mi to pomohlo veľmi keby že samozrejme taká možnosť na tom routri je ..
  7. Mam Alcatel HH40 Qos sa tam nastaviť asi nedá .... mam 2 paličky a kúpil som si aj 3db antenky no nepomohli
  8. Hallo ?
  9. Dnes mi prišiel e-mail v takomto znení: Terka: Viete sa k tomu vyjadriť ? nejako si tu protirečíte Vaša kolegyňa Jana tvrdý že služba nefunguje tak ako teraz ?
  10. Ďakujem za odpoveď napísal som https://www.telekom.sk/kontakt/napiste-nam/ určite to doriešia
  11. Zdravím, mam Magio internet vzduchom je momentálne 0:39 ráno naschvál som meral net aby sa nepovedalo že je 4G vyťažené podľa vás mal by som reklamovať internet pretože ak sa manželka nápoji na Wifine a k tomu ešte deturence zapnú rozprávky na tablete na youtube tak ja na PC s netom končím vôbec sa nedá použiť načítavania stránok dlho trvá .
  12. Písal som Miške aj na FB uvidíme čo jak
  13. Ahoj, chcel by som sa spytat kedy telekom plánuje opraviť sluzbu volacie tony keď že som volal na zákaznicku linku bolo mi povedané že služba je v nepojazdnom stave a mimoriadne som zatiaľ jediný zákazník kto sa na to pýta prečo.... vie sa niekto kompetentný vyjadriť ?
  14. Zmenil by som vzhľad fóra, zmenšil by som polička na príspevky su fakt zbytočne velke par príspevkov a musím rolečkovať ako blázon urobil by som ich menšie a fixol by som to na maximálny počet slov aby nebol problém v tom, pridal by som nove hodnosti a karmu člena + bydlisko odkiaľ člen je, online službu od vyšej hodnosti príklad expert aby boli vysvietení kto je online a možnosť napísať oživovateľovi SS ( súkromnu správu).
  15. Zdravičko, vie mi prosím niekto s kompetentných vysvetliť čo je optika k domu ? Mam ju na adrese dostupnú podľa mapky pokrytia ale fakt netuším či sa to za optiku považovať da.