Lusilienka

Člen
  • Počet príspevkov

    293
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

38 Výborné

1 Nasledovník

O Lusilienka

  • Hodnosť:
    Super Profík
  1. Áno, dá sa zmeniť, stačí zavolať na ich linku 0800 123 456 a keď nadiktujete ID kód (to sú tie posledné 4 čísla z PUK kódu - obálka, kde ste mali SIM kartu pri kúpe), vedia Vám zúčtovacie obdobie zmeniť. Prípadne priamo na predajni, ak ste majiteľ čísla.
  2. skús zavolať na ich technikov 0800 123 777, alebo im rovno napíš na chat. Nech sa ti na to pozrú, mne fungujú všetky české programy. Môže isť o nejaký výpadok alebo nejakú chybu :-(
  3. Ahoj Koxo555, podľa mňa ich už ani nezaradia. Väčšinou zaraďujú iba nové modely. Myslím, že note 5 ani nemali v ponuke, iba 4.
  4. Dobry den Runner, neviem, či to dobre chápem. Vy si chcete pozrieť faktúry cez Môj Telekom? Lebo ak máte elektronickú faktúru, potom by sa Vám mali dať pozerať aj FA v Môj Telekom. Všetky od aktivácie EF. Najprv si ale musíte vytvoriť delegáciu.
  5. Dobrý deň p. ing.stefan.svec, mne to tiež nešlo a písala som im na chat a vraj to momentálne nejde, ale pracujú na tom. Takže treba asi len počkať, kým to spravia. Robí to iba pri mobilných telefónoch.
  6. Ahojte, skúšali ste prípadne vymazať cookies? Mne to tiež nešlo a keď som vymazala cookies a na novo sa prihlásila, tak mi to išlo aj delegovať. Volali ste aj na technikov 0800 123 777. Lebo väčšinou keď to nevedia ani oni spraviť, tak to posielajú niekam na preverenie.
  7. Dobrý deň kikus, ak máte viazanosť, tak si môžete požiadať o zvýšenie programu. Možno by som odporučila napísať im na chat, nech sa Vám pozrú na podmienky pri Vašom čísle. Myslím, že je tam niekoľko kombinácií, kedy môžete zmeniť program a kedy nie. Asi aj podľa toho, či ste brali telefón a podobne.
  8. Dobrý deň Taruka, skúšali ste pozrieť ich akciu Magenta1? Je celkom zaujímavá, ak u nich využívate toľko služieb. Na tejto linke si môžete aj overiť, aké zľavy by ste mala, keby ste si vytvorili skupinu - https://www.telekom.sk/magenta1. Okrem iného pri mobilných číslach by ste si volali a smskovali medzi sebou bezplatne. :-) Ak Vám nepomohli na predajni, skúste napísať na chat na ich stránke www.telekom.sk. Možno Vám budú vedieť pomôcť. Čo sa týka poplatku za prepis, nemyslím si, že je to niečo zvláštne, lebo ten spoplatňuje každý operátor.
  9. ono to v podstate plati asi pre tie nizsie programy. Pri XL sa bude realne uctovat iba tych 6 centov, ale v spotrebe budu asi tieto minuty zaratane, aj ked je to vlastne neobmedzene. :-)
  10. skúšal si sa odhlásiť a prihlásiť? Taktiež skús vymazať cookies, aj to pomáha. Ak ti to aj tak nepôjde, tak potom jedine asi volať na ich linku 0800 123 777 alebo napísať na chat. Pravdepodobne to pošlú na overenie.
  11. Ahoj alexandra2307, ak máš číslo blokované, tak sa ti spravy pravdepodobne neukladajú v telefóne. Práve preto, že je to číslo blokované.
  12. Ahoj PaLy627, ak ti ide 4G v tvojom telefóne s inou sim kartu, tak skus napísať na ich stránke na chat, alebo volaj 0800 123 777. Pravdepodobne nemáš aktivované 4G. Ak aj máš, tak nech ti to pošlu na overenie.
  13. napíš im na chat, nech ti zavolajú a pozrú sa na to. Tam dostaneš viac informácii ako tu. :-)
  14. Ahoj Zofia-Zaborska skús napísať na chat na ich stránke. Sú tam zlatí, ja som cez nich vybavila vždy všetko. :-)
  15. Ahoj Tatiana1974, ak si už delegovala číslo, robila si delegáciu a následne overenie cez ID kód alebo sms? Lebo je potrebné sa overiť cez ID kód. Potom odhlásiť, opätovne prihlásiť, prípadne ešte vymaž cookies. Ak ti to nepôjde, zavolaj im na 0800 123 777.