Tomas112

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Tomas112

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. píšem to sem ako podnet/dotaz/príbeh/otázku - možno má niekto iný podobnú skúsenosť. Mám v telekome mobilný paušál aj pevnú linku - sú to dve na sebe nezávislé služby, avšak konečná právnická osoba, kt. odo mňa prijíma platby je Telekom a.s. Prednedávnom som menil účet v banke a v súvislosti s tým som si zadal nové súhlasy s inkasom k obom uvedeným službám. Nevedel som, že je na to v súčasnosti potrebné aj povolenie od inkasujúceho (v minulosti to tak nebolo) - ale teda, dodatočne som bol v pobočke telekomu a uzatvoril zmluvu k súhlasu s inkasom pre obidve služby. Medzitým sa ale stala taká vec, že mi inkasná platba neodišla a ja som ju neuhradil, preto v ďalšej faktúre za pevnú linku bola upomienka s poukázaním na moje omeškanie, uvedená dlžná čiastka a výzva o čo najrýchlejšie zaplatenie dlžnej čiastky. Jednalo sa o cca 27 eur - okamžite som platbu uhradil a keďže som vedel, že moje inkasá sú už v poriadku (veď som bol kvôli tomu osobne na pobočke) - viac som tomu nevenoval pozornosť....až kým mi neprišla z mojej banky sms o cca desať dní, že mi bolo stiahnutých inkasom cca 27 eur (presná suma je nepodstatná - bola to tá istá suma, ktorú som už raz uhradil). Volal som teda na Telekom, popísal čo sa stalo a priznali že mohlo prísť k chybe a dostal som otázku, či chcem aby sa mi suma vrátila na účet alebo to budem mať ako kvázi kredit do budúcich faktúr. Povedal som že nech tam tie prostriedky zostanú a budú o ne ponížené ďalšie faktúry. Čo sa však stalo tento mesiac - prišla mi SMS že pokus o inkaso bol neúspešný (tentokrát sa jedná o moblinú sieť) a že je potrebné sumu uhradiť iným spôsobom. Mám zaplatiť čosi cez 15 eur, mám tam k tomu zriadené inkaso a mám tam čosi ako "kredit" 27 eur - a napriek tomu mi prišla výzva k úhrade - neviem čo si mám o tom myslieť....no a dôvod prečo to píšem sem je - jednak možno získam nejaký postreh od iných zákazníkov a ich skúsenosti v podobnej situácii a jednak - ja som sa skutočne veľmi snažil dovolať sa na číslo 0800 123456 - trikrát som sa pokúšal a trikrát som rezignoval. Kým sa človek dostane do komunikácie resp. do avizovanej možnosti komunikovať s operátorom, musí si vypočuť xy hlášok - skôr ako si vypočujem svoj aktuálny stav faktúry nedostanem možnosť priamej komunikácie s operátorom čo sa mi zdá prinajmenšom na zváženie...Keď som si ale niekoľkokrát vypočul aký mám teda zostatok na mojej mobilnej faktúre a že je stav "neuhradená", dostal som vytúženú možnosť komunikovať s operátorom...bohužiaľ ale - 4 minúty mi tam hrala hudba a po 4 minúte prestala hrať aj tá, tak som to zrušil a pokúsil sa komunikovať cez "on-line chat" tu na portáli. Bohužiaľ, ani to nebolo aktívne a nedá sa tam písať (skúsil som bez prihlásenia aj s prihlásením)...preto verím že možno nejaká kompetentná osoba prečíta tento príspevok tu a dočkám sa nejakej relevantnej reakcie na môj problém.
  2. Chcem smartfón ;)
  3. pokračujem (málo miesta:)) ...preto to tu píšem, lebo fakt som bol z viacerých strán upozornený, že v telecome si všimnú odchádzajúceho zákazníka až po prenesení čísla - bohužiaľ, vtedy je to už neskoro...totižto - ak si ja dám teraz tú námahu a začnem porovnávať paušály a možnosti u vašej konkurencie, stratím tým svoj čas a v prípade že nadobudnem presvedčenie, že konkurencia mi v čomsi dá viac ako vaša spoločnosť, nebudem sa už pozerať späť....takže by som chcel ušetriť svoj čas a skúsim to touto formou....v zásade mi je jedno, kto zabezpečuje moje hovory a dáta, ide mi o to aby som to mal čo najlacnejšie...tak sa asi chová dnes každý...takže ak to došlo do stavu že po 7 rokoch budem musieť zmeniť - zmením...prajem pekný deň (a ospravedlňujem sa ostatným účastníkom fóra - možno toto tak priamo do fóra nepatrí - len - vážne som už nemal síl komunikovať s ďalším fundovaným operátorom, čo má naučenú vetičku a nič nové sa nedozviem)
  4. Dobrý deň - mám otázočku a nechcem zakladať novú tému tak snáď to tu niekto číta....začiatkom mája mi skončila viazanosť na paušál (využíval som M)...tak nejak sa nikto z telecomu nezaujímal či vôbec mám záujem využívať naďalej vaše služby a nič podobné až po mojej iniciatíve, kde som zareagoval na vašu super kampaň magenta 1 - kde ale ponúkate supervýhodné paušály data xl alebo volania xl - teda alebo môžem vykecávať do oblbnutia s 500 mb dát (na smiech) alebo mi ponúknete (v horizonte dvoch rokov na ktoré sa zaviažem - tak v tej dobe už  bežný) objem dát 3gb...mal som záujem aj o vašu tv ale to tu riešiť nejdem...proste - telefonát s operátorkou či kto to tam vlastne bol, ktorá mi ponúkla neuveriteľný vernostný bonus 1,56 eura mesačne (pre porovnanie - kolegyňa k vám prenášala číslo a ako nová zákazníčka dostala tuším 5 eur mesačne - ja som u vás cca 7 rokov)....je teda takto nastavená politika a mám požiadať o prenesenie čísla aby niekto kompetentný aj zareagoval, že vám uteká ďalšia "duša"? alebo mi niekto dá aj relevantnú ponuku? nepotrebujem kupóny na xy zariadení - ideálne by bolo keby som si zariadenie kúpil vlastné a vy mi dáte za to adekvátny bonus...nepotrebujem zľavu pre moju rodinu - budem si platiť paušál za seba a sám - tak chcem výhody pre seba...