Viercidlo

Člen
  • Počet príspevkov

    231
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

28 Výborné

O Viercidlo

  • Hodnosť:
    Profík
  1. Ahoj, vernostná zľava už nie je. Ak si ale číslo zaradíš do skupiny Magenta 1, vieš si tak znížiť cenu za paušál.
  2. Mňa by zaujímalo, či sa budú ešte nejako rozširovať výhody pre členov skupiny Magenta 1. Tiež by ma zaujímalo, či máte pripravené aj nejaké zaujímavé ponuky pre zákazníkov, ktorí si nevedia vo svojom okolí vytvoriť vlastnú skupinu.
  3. Priamo v telefóne. Ak sa ti nezobrazila, skontroluj si nastavenie mobilu, mal by byť nastavený podľa: https://www.telekom.sk/wiki/volania/mms Ak to nepomôže, zavolaj na tech. podporu 0800 123 777
  4. To záleží na tom, aký balíček máš Pri Easy Pecke môžeš mať buď Surf 1000 alebo internet za 50 centov. Pri Happy paušále ten, ktorý je súčasťou programu
  5. Ahoj, ak nevidíš v portále služby, musíš si ich pridať. Prihlásiš sa do portálu, klikneš na profil - Delegácie a v záložke Delegované na mňa si môžeš pozrieť, či sú tam nejaké služby. Ak nie, klikneš na ružový štvorček vpravo hore- Žiadosť o delegáciu - Mobilné telefónne číslo a overíš sa cez ID kód. Ak treba, odhlás a prihlás sa nanovo a malo by ti fungovať
  6. Ja som si takto delegovala viacero telefónnych čísel a vždy mi to fungovalo, bez problémov viem pozerať faktúry aj spotrebu. Overovali ste sa cez ID kód? Nejde Vám to ani po odhlásení a opätovnom prihlásení?
  7. Ahoj Rastislav_1,práva na čítanie zruš (klikneš na obrázok koša vedľa informácie Na čítanie). Potom si vytvor novú delegáciu podľa postupu, ktorý píše Mona Lisa. Klikneš na ružový štvorec s 3 bielymi bodkami vpravo hore, vyberieš Žiadosť o delegáciu, priradíš si mobilné telefónne číslo, overíš sa cez ID kód. Ak treba, odhlás sa a prihlás znova do portálu a pôjde ti to
  8. Ahoj malesro, delegovať sa treba s overením cez ID kód. Ak si sa overovala len cez SMS, nemusí ti to fungovať. Takže skús zrušiť aktuálnu delegáciu a vytvoriť si novú- tentokrát s overením cez ID kód (posledné 4 čísla PUK kódu).
  9. Ahoj DadaSop, faktúry si môžeš pozerať ak máš na portále práva Aktívneho správcu. Ak ho nemáš, musíš si najskôr zrušiť súčasné práva Na čítanie a vytvoriť novú delegáciu (overiť sa musíš ID kódom) Potom by ti to už malo fungovať. Ak nie, tak sa dá ešte podpísať aj dohoda o Elektronickej komunikácií.
  10. Ahoj, už sa to tu spomínalo, an to, aby si mohla pozerať faktúry a spotrebu musíš byť Aktívny správca. Buď si takéhoto správcu vytvoríš delegovaním v portále na základe ID kódu (nie cez SMS), ale podpisom Dohody o elektronickej komunikácií a potvrdením linky, ktorá ti potom príde
  11. Ahoj, určite je treba kontaktovať priamo zamestnancov buď na chate, linke alebo ideálne na predajni. Možno bude treba znova vymeniť SIM kartu.
  12. Odpoveď už máš tu https://forum.telekom.sk/topic/11798-rada/
  13. Ahoj facanko, o vypnutie správ po spotrebe môžeš požiadať cez chat alebo aj na zákazníckej linke 0800 123 456.
  14. Ahoj Lubosss111, ak nie je problém v odpojení kvôli faktúram, môže ísť o výpadok alebo poruchu. V takom prípade bude lepšie napísať na chat, prípadne zavolať z iného čísla priamo na technickú podporu 0800 123 777.
  15. Ahoj majjjka45, ponuku a cenu konkrétneho paušálu a telefónu k tvojmu číslu si najlepšie overíš priamo na chate, zákazníckej linke alebo predajni.