MMEM

Člen
  • Počet príspevkov

    2
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O MMEM

  • Hodnosť:
    Čestný člen
  1. Zdieľam ten istý názor...po 18 rokoch odbiť verného zákazníka a potom napísať, že Vás kontaktovali a všetko sa doriešilo mi príde..."skúsime" možno to výjde, je to smutné, práve takýchto zákazníkov by ste si mali držať a nie odbíjať...tiež si myslím, že pracovníci by mali byť viac školení, aby boli rozhliadenejší a vedeli zákazníkovi promtne pomôcť, poradiť, vyriešiť...ešte verný zákazník  
  2. som dosť sklamaná z prístupu pri reklamácii mobilného telefónu. Už cca 18 rokov som zákazníkom tejto firmy, nikdy doteraz som sa niečim podobným netretla. tak ako je písané v predchádzajúcich prípadoch, ak sa jedná o nového klienta, dá sa asi všetko, ale čo mi verní???? telefón mi nezreklamovali, že si opravu musím zaplatiť samay, pretože v aparáte bola asi voda, pritom mi telefón nikdy do vody nespadol ani nič podobné...tiež tento rok mi končí paušál, rozuhodujem sa, že skončím, takýto prístup som nečaka, že čo oni teraz??? Veď som Vaším zákazníkom, tak sa trošku postarajte, nie len peniaze za faktúru a nič viac, nejaké racionálne riešenie, veď sme prístupní všetci rozprávať o problémoch, ale nie odpbiť, že my s tým nič??? Toto nepovažujem za seriózny prístup a  musím podotknúť, že ide o môj prvý reklamovaný produkt, preto som z toho až zmätená...lebo ak by som bola konfliktný klient, ale...proste sklamanie a veľké...rozlúčime sa