Peter Kráľ peter977

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

    Nikdy

Hodnotenie komunity

2 Neutrálna

O Peter Kráľ peter977

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Orange , Telekom a O2 si navzájom predávajú databázy klientov, ktorí sú neviazaný a majú z nich nízke príjmy (malé faktúry do 5 €). Známi robil v Orange a vravel mi, že im každý týždeň telekom nalial desiatky čísel a Orange zasa im. Takže v telekome môžeš odvolať súhlas s poskytnutím osobných údajov na marketingové účely (je to zakotvené v zákone) a potom Ťa už nesmú kontaktovať!
  2. áno mám optiku a bývam na sídlisku. V obciach pokiaľ viem tak žiadny operátor nemá optické pripojenie. Len DSL.
  3. Internet a TV mám od Orange (FiberTV&Fibernet). T-com som nikdy v tomto smere nevyužil, takže porovnať to neviem ale môžem Ti dať svojú skúsenosť. Za 2 roky využívania služieb sa iba raz stalo, že mali výpadok TV (internetu nikdy). Do 30 minút to opravili a išlo to bez problémov. Nikdy som nezažili výpadok netu a keď sa mi pokazil router, tak mi ho vymenili zadara (lebo zariadenia sú v prenájme)
  4. Ešte do 3-tice aby sme sa nebavili len na prázdno   Český Vodafon- neobmedzené volania a sms, 4G internet 4GB v plnej rýchlosti za 36,60 € na naše... To isté ale len s 2GB dát za 28 €. Anglický Vodafone neobmedzené volania a sms, 6GB 4G internet za 27,32 €.   To sú všetko krajiny s vyššou životnou úrovňou, vyššími nákladmi na prevádzkovanie sietí a napriek tomu majú lacnejšie služby. Na SR je priestor pre nižšie ceny za služby avšak kartel Orange-Telekom sa proste dohodli na cene a nechcú si pustiť žilou
  5. Toto je typické telekomácke. Tak teraz chytím ten najdrahší paušál a idem porovnávať, že ľudia majú viac za tú istú cenu!   Koľko klientov Telekomu má priemernú faktúráciu za 1 paušál nad 30 €? 10%? Porovnávajme väčšiu a nie menšinu! Druhá stránka veci je tá, že koľký z tých čo platia ten Váš super výhodný 40 € paušál ho aj na plno využijú... Keby mám ísť podľa reálnej spotreby tak Tí ľudia by v konkurencií zaplatili podstatne menej, ale to už je do inej témy...
  6. Tak porovnávať služby (paušál) s konzumným tovarom (pečivo) som ešte nevidel...   Keď môže mať telekom o 100% drahšie programi (porovnanie služba/cena) oproti programom starým 4 roky dozadu a 200% maržu na každom mobilnom zariadený, kt. k paušálu predáva tak je to akože v poriadku, áno? (chápem ak by inflácia bola zohľadnená v raste programu alebo mobilného zariadenia nie na obidvoch súčasne). V neposlednom rade inflácia na SR je zaposledné 4 roky niekde na úrovni 3,5 %. Ale služby vzrástli o 100%. Buď sú vo fin. problémoch (čo je pravdepodobnejšie) , alebo narástli náklady na mzdy ich zamestnancov 100-násobne.   Problém je v tom, že ak chce klient veľký objem dát v paušále (čo je rastúci trend vo všetkých krajinách) tak si musí priplatiť drahý balík alebo zobrať drahý paušál. Nemôže si vyskladať lacný program (minimum sms a volaní) a nasekať si tam vysoké dáta by ho to vyšlo max do 15€ mesačne. Takže musí ísť do O2 alebo do Orange kde mu túto možnosť poskytnú a má ešte zľavu za prenos čísla.   Pravda je taká, že ten čo ostane u operátora aj potom čo mu skončil bonus za prenos dopláca cenou svojhou paušálu na zľavu niekomu inému. Celý koncept happy paušálov je kravina
  7. Pridám svoj pohľad ako "nového" zákazníka. Dlhé roky som bol klientom Orange no keďže viac výhod má nový ako starý, tak som prišiel k Vám. Končí mi 2 ročná viazanosť a neskutočne ma sklamali 2 veci! 1. Váš aktívny telemarketing mi do telefónu trvdil že svoj paušál L využívam na maximum a navrhol mi paušál XL aj napriek tomu že pošlem 1 sms za 3 mesiace a volám tak 10 minút za mesiac. Jediné čo používam na max. je internet v mobile. 2. Chodia mi sms-ky už 4-tý mesiac nech si zoberiem LG F60 s tabletom k paušálu XL, kt. je drahší a nepotrebujem ho! Ponúkate mi telefón, kt. bol vydaný v septembri 2014 k drahšiemu paušálu! Však Vy si robíte úplny výsmech z klienta. Obdobie keď si ľudia brali vysoké paušáli kvôli predraženým mobilom je už pomali za nami. Teraz ten Vás mobil kúpim za facku na heuréke. Paušál pri aktuálne spotrebe budem mať o 60% lacnejší ako neviazaný program. Máte neskutočný odber mobilných zariadení od dodávateľom a aj tak si tam napráskate o 100% vyššiu maržu ako má aj tak predražená alza. Takže odchádzam a prajem Vám aby sa Vaše vedenie zobudilo kým má ešte celkom slušný cashflow z klientov...