Milan PO

Člen
  • Počet príspevkov

    4
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Milan PO

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. Mám podobné skúsenosti s Telekomom, ako si váži VERNÝCH ZÁKAZNÍKOV. Dnes som poslal email Telekomu s týmto textom: Dobrý deň, poprosím vysvetliť za akých podmienok a kedy poskytujete zľavu "Verný zákazník". Ako dlho musím byť zákazníkom Telekomu, aby som bol VERNÝ ZÁKAZNÍK? 20.2.2017 som sa informoval na zákazníckej linke prečo mi už nie je od 11/2016 poskytovaná zľava 2,50 € bez DPH ako vernému zákazníkovi. Dnes mi bola zaslaná sms odpoveď, ktorá ma zdvihla zo stoličky. "Vazeny zakaznik, zlavu-verny zakaznik vo vyske 3 EUR s DPH, sme Vam poskytovali v zmysle Dodatku z 23.9.13 a mala Vam byt poskytovana pocas 24 zuctovacich obdobi, t.j. do 23.9.15. Z technickych pricin sme Vam bonus poskytovali dlhsie, v ramci doriesenia namietky k Vasej spokojnosti Vam spatne nenauctujeme poplatky pocas ktorych sme uz zlavu nemali zohladnovat. Dakujeme za porozumenie. Telekom." Telefónne číslo 0903 xxx xxx mám od roku 2000, čiže sedemnásty rok. Od Telekomu mám VŠETKY služby, ktoré poskytujete (mobilný paušál Happy XL volania, mobilný internet M, mágio televízia XL, mágio internet XL optika, mágio internet XL metalika, pevná linka Doma Happy L, Easy kartu). Nikdy som nemal záujem robiť "providerovú turistiku". Do dnešného dňa som bol, až na malé výnimky, v Telekome spokojný. UŽ NIE SOM!!! Stratila sa u vás úcta k lojálnosti a vernosti zákazníka! Pri postupnom ukončení viazanosti služieb, ktoré od vás využívam, budem veľmi uvažovať o "providerovej turistike" a zmene operátora.
  2. Nesuhlasim, ludia by mali mat moznost sa na fore postazovat a oboznamit inych co si s nimi Telekom stvara. A pracovnik Telekom fora by mal verejne odpovedat.
  3. Neda sa zmenit poradie programov ani priamo v Magio GO TV BOXe cez nastavenia, ani cez https://www.magiogo.sk/faces/settings_channels.xhtml.
  4. Ani ja som button na zmenu poradia kanalov nenasiel.