Adriatic

Člen
  • Počet príspevkov

    7
  • Dátum registrácie

  • Posledná návšteva

Hodnotenie komunity

0 Neutrálna

O Adriatic

  • Hodnosť:
    Master člen
  1. V zahraničí čerpáš dáta v rámci paušálu s príplatkom 6 centov/MB, alebo si môžeš aktivovať balíček internetu v zahraničí XS,M alebo XL - 35,100 alebo 500 MB za jednorázový poplatok 2,5 alebo 15 EUR na 30 dní. Stačí zaslať bezplatnú SMS s textom napr. DATA XS na číslo 233.
  2. Pokiaľ viem , tak paušál Podľa seba sa už neposkytuje,.Teraz sú v ponuke len Happy paušály.
  3. PUK si dostal v zabezpečenej obálke spolu so SIM kartou, ak ho nemáš, vystavia ti ho bezplatne na predajni. pripadne požiadaj o zaslanie poštou cez zákaznícku linku 0800 123 456
  4. overila si sa ID kódom - ( posledné 4 čísla PUK kódu ) a vidíš sa ako aktívny správca, lebo ak si sa overila len SMS, tak sa k faktúre nedostaneš
  5. pri easy pecke je nastavené pravidlo 50 centov, že keď prevoláš alebo preesemeskuješ v jednej zo sietí za deň 50 centov, tak v ten deň v tej sieti už môžeš volať neobmedzene, pri internete v mobile máš na deň za 50 centov 200 MB, to je celkom fajn
  6. na stránke cez tento link nájdeš info k PID kódu - https://www.telekom.sk/casto-kladene-otazky/-/faq/co-je-to-web-pid-kod-a-ako-ho-ziskam
  7. mne dali tento postup a pomohol - po prihlaseni do noveho portalu kliknite na Profil a potom na Delegacie, v casti Delegovane na mna dajte zobrazit vsetky delegacie a kliknutim na ikonu kos zmazte delegaciu svojho mobilneho cisla . Nasledne v obrazovke Delegovane sluzby je potrebne kliknut na doplnkove (kontextove) menu – tri bodky v pravo a v ponuke vybrat Ziadost o delegovanie,potom uz staci vybrat ze chcete delegovat Mobilne telefonne cislo, zadate ID kod a potvrdite - ak ide o fixne sluzby tak PIN kod. Je potrebne overenie ID kodom alebo PIN kodom, inac sa k fakturam nedostanes